رویال بانک پشتیبانی از جدید دیجیتال پلت فرم برای زنان-رهبری کسب و کار شروع یو پی اس برای افزایش اسکاتلندی اقتصاد

پشتیبانی شده توسط رویال بانک اسکاتلند بازگشت کسب و کار دیجیتال در زنان مرکز کسب و کار است که برای دسترسی به را

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

پشتیبانی شده توسط رویال بانک اسکاتلند بازگشت کسب و کار دیجیتال در زنان مرکز کسب و کار است که برای دسترسی به رایگان ارائه می دهد اختصاص داده شده نیاز مبتنی بر محتوا برای زنان شروع در کسب و کار. مطلع سالها تحقیق آن را فراهم می کند پشتیبانی در موضوعات کلیدی از قبیل دسترسی به امور مالی دستکاری تعادل کار و زندگی, پشتیبانی شبکه, مشاوره و راه اندازی کسب و کار ایده هایی جدی گرفته شود. وجود دارد کسب و کار هدایت در کنار راهنمایی های عملی از زنان که در حال حاضر آغاز شده تا کسب و کار از سراسر اسکاتلند اعم از مراکز شهر به نقاط روستایی و دور افتاده جزیره جوامع است.

وس اجرایی کارولین کری گفت: "تعدادی از مطالعات در حال حاضر شناسایی زنان به عنوان یکی از گروه های بدترین تحت تاثیر Covid-19 بیماری همه گیر. در زمانی که بسیاری از زنان ممکن است بازگشت به شغل آنها یک بار برگزار می شود راه اندازی یک کسب و کار می تواند اطمینان حاصل شود زنان استفاده از مهارت های خود را و بازی در یک نقش پیشرو در اسکاتلند اقتصاد است."

موسسه مطالعات مالی و UCL موسسه آموزش* به تازگی گزارش شده است که مادران هستند و 47 درصد بیشتر احتمال دارد که به طور دائم خود را از دست داده و یا ترک و 14 درصد بیشتر احتمال دارد به اند furloughed پس از شروع بحران است. بخش های شده اند که سخت ترین ضربه گیر شامل, مهمان نوازی, خرده فروشی, سفر و مراقبت های شخصی مانند آرایش و زیبایی همه از آن استخدام تعداد قابل توجهی از کارگران زن.

راه اندازی کسب و کار زنان مرکز می آید به عنوان محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) آمار و ارقام نشان می دهد که اسکاتلند است و به سمت رکود اقتصادی, پس از کاهش تولید ناخالص داخلی از 5 درصد در ماه مارس به دنبال داشت یک 18.9 درصد کاهش در ماه آوریل است.

همچنین در پی گزارش های اخیر توسط دولت اسکاتلند را در گروه مشاوره در بهبود اقتصادی به رهبری بنی Higgins است که با نام جدید برای وام گرفتن قدرت به گاوآهن £6 میلیارد دلار به این کشور بهبودی از Covid-19. توصیه های خاص در این گزارش عبارتند از: تمرکز بر کار انعطاف پذیر نیاز به اطمینان حاصل شود مردم دچار نابرابری داده می شود این فرصت را به شرکت فعالانه در تصمیم گیری سرمایه گذاری در سیستم عامل های دیجیتال برای حمایت از کسب و کار و ایجاد رفاه اقتصادی در اسکاتلند است.

سوزان Fouquier, مدیر عامل, کسب و کار, بانکداری, بانک سلطنتی اسکاتلندگفت: "در سال گذشته افزایش یافت, بررسی, رهبری رویال بانک, مدیر عامل شرکت آلیسون, گل رز برجسته, تفاوت بین مرد و زن کارآفرینان و £250bn در پتانسیل بکر برای اقتصاد انگلیس است که می تواند به دست آورد اگر ترکیب مناسبی از حمایت در محل قرار داده است.

"رویال بانک اسکاتلند است خوشحال به حمایت از ایجاد کسب و کار زنان مرکز و کمک به رسیدگی به برخی از چالش های منحصر به فرد مواجه اسکاتلندی زن-رهبری کسب و کار کمک به حداکثر رساندن توانایی های بالقوه خود و ارائه پشتیبانی به دیگران اعتماد به نفس بیشتری بخواهید و به نوبه خود ایده های خود را به یک واقعیت است."

وس سفیر جو Macsween سابق مدیر عامل شرکت MacSween Haggisاستقبال اندازی کسب و کار زنان مرکز اظهار نظر; "زنان در کسب و کار مرکز بسیار خوش آمدید منبع برای زنان فکر کردن در مورد شروع یک کسب و کار. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در میان خیلی تغییر و عدم اطمینان زنان نیاز به قادر به دسترسی به جنسیت خاص پشتیبانی و مشاوره که بسیار ضروری است هنگامی که شما در حال شکل دادن یک ایده کسب و کار و گرفتن آغاز شده است.

او ادامه داد: "این پلت فرم های دیجیتال است که یک منبع فوق العاده برای زنان به دنبال راه اندازی کسب و کار با مشاوره و پشتیبانی, relatable مدل نقش دیگر زنان بازرگان. من به دنبال به جلو به دیدن ایجاد یک نسل جدید از زنان صاحبان کسب و کار خواهد شد که الهام گرفته و پشتیبانی شده توسط زنان مرکز کسب و کار برای باز کردن توانایی های بالقوه خود و بازی بخش مهمی در احیای اسکاتلند اقتصاد است."

کارولین کوری به این نتیجه رسیدند; "با اسکاتلند رو به یک مبارزه دشوار به سوی بهبود اقتصادی از Coronavirus همه گیر شده است وجود دارد هرگز یک نیاز بیشتری به ارائه متخصص مبتنی بر نیازهای کسب و کار برای حمایت از زنان است. در حال حاضر زمان به بسیاری از فن آوری های دیجیتال برای کمک به زنان بیشتر باز کردن خلاقیت خود را با بهترین شروع خود را با کسب و کار و تقویت اقتصاد اسکاتلند. با ایجاد یک متنوع تر جنسیتی متعادل چشم انداز کسب و کار ما خواهد بود قادر به گرفتن اسکاتلند به دوره جدیدی از رشد کسب و کار.

* https://www.ifs.org.uk/publications/14861



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب