رودی جولیانی ضربات مغلوب ساختن پیشی جستن 'ممیزی' بهانه ای در اظهارنامه مالیاتی

برای سال دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است و مدعی است که او نمی تواند آزادی خود را مالیات می گرداند چرا که

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

برای سال دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است و مدعی است که او نمی تواند آزادی خود را مالیات می گرداند چرا که حداقل برخی از آنها هنوز هم تحت حسابرسی توسط IRS.

به تازگی به عنوان این پنجشنبه گذشته کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany تکرار شده است که استدلال به خبرنگاران گفت: "رسانه ها شده است پرسیدن این سوال به مدت چهار سال و به مدت چهار سال رئیس جمهور گفت: همان چیزی که خود مالیات تحت حسابرسی و زمانی که آنها دیگر تحت حسابرسی او خواهد شد آنها را آزاد کند."

در صبح روز یکشنبه رئیس جمهور وکیل شخصی رودی جولیانی منفجر شد که بهانه ای یک بار و برای همه است.

پس از گفتن رادیو فردا, میزبان, Maria Bartiromo که او فکر کرد که حکم دادگاه عالی که رئیس جمهور باید به نوبه خود بیش از پرونده های مالی خود را به نیویورک محققان بود "وحشتناکی تصمیم" جولیانی گفت: "آنها هیچ دلیلی برای این باور وجود دارد که هر چیزی اشتباه است با اظهارنامه مالیاتی خود را. همه این اظهارنامه مالیاتی, باید و شاید یکی از آخرین—اما همه آنها باید حسابرسی شده است که همه آنها یا تصویب شده است در و یا حل و فصل است."

که آخرین بیانیه به طور مستقیم در تضاد هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و سخنگوی خود را به بهانه ای برای نه فقط انتشار بازده به طور داوطلبانه.

"باید وجود داشته باشد برخی از قطعیت در اظهارنامه مالیاتی" او ادامه داد. "به عبارت دیگر ما حسابرسی ما را در مقابله ما پرداخت دولت شما نمی آیند پس از من برای همیشه لطفا برای است."

از آنجا جولیانی نقل مکان کرد به دهانه بی اساس تئوری های توطئه در مورد "سوروس-انتخاب آنارشیست دس" است که "وجود دارد به تضعیف قانون است."

"منظورم این است که چرا سوروس برای پرداخت دس دیگر نسبت به تضعیف دولت ما ؟" او با اشاره به جورج سوروس میلیاردر دموکراتیک دهنده و همیشگی boogeyman برای حق.

به جای هل دادن به عقب و یا پژوهنده در مورد شواهد که ظالمانه ادعا می کنند همه Bartiromo گفت: در پاسخ گفت: "مرسی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن