طرفداران راگبی شادی در نیوزیلند به استادیوم باز

هزاران نفر از طرفداران خود را جشن گرفتند بازگشت به استادیوم نیوزیلند برگزار شد برای اولین بار در سطح بالا بازی

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

هزاران نفر از طرفداران خود را جشن گرفتند بازگشت به استادیوم نیوزیلند برگزار شد برای اولین بار در سطح بالا بازی راگبی پس از coronavirus مستند. این هفته مقامات گفت هیچ فعال موارد سمت چپ در کشور است.

بیش از 20 ، 000 طرفداران راگبی pached به ایستد و در ورزشگاه در جنوب نیوزیلند در روز شنبه پس از این کشور جدا شده بازگشایی آن سالن های ورزشی و لغو آن ماه بلند مستند.

با مقامات در شهر دوندین اعتماد به نفس از پیروزی خود را بیش از coronavirus طرفداران نمی شد و نیاز به پوشیدن ماسک یا به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

"آن را عظیم" گفت: این کشور با وزیر ورزش اعطای رابرتسون اشاره به این که شنبه مسابقه "جهان اول" حرفه ای راگبی بازی پس از همه گیر در سراسر جهان است.

او اضافه کرد که حضور در این بازی بود "نتیجه نهایی برای همه کار سخت از 5 میلیون زلاند جدید."

آلمانی ارز دانشجویی یوهانا Linder گفت که او تا به حال هرگز دیده می شود یک بازی راگبی اما توصیف این رویداد به عنوان فرصتی برای "بلند کردن خلق و خوی مردم" و آوردن نیوزیلند با هم.

"این یک فرصت عالی برای معاشرت دوباره," او گفت:, و اضافه کرد که مردم در آلمان ممکن است کمی حسود از ورزشگاه جمعیت.

ادامه مطلب: Coronavirus: 5 چیز نیوزیلند رو راست

این بازی راگبی دیدم Otago Highlanders ادعا 28-27 پیروزی بر Waikato ندارند.

بیشتر مستند

آلمان مانند بسیاری از کشورهای دیگر هنوز هم حفظ سخت محدودیت در سطح بالا رویدادهای ورزشی. در حالی که آلمان در سطح بالا بوندسلیگا تیم بازگشت به استادیوم برخی از چهار هفته پیش طرفداران هنوز هم ممنوع از حضور در این بازی ها به خاطر ترس از گسترش coronavirus. در نیوزیلند برداشته آن مستند در اوایل این هفته با تنها برخی از محدودیت در ورود به این کشور جدا شده هنوز هم در نیروی.

ادامه مطلب: نیوزیلند اعلام کرد خود را coronavirus بعد از آخرین مورد

کشور جزیره ای برخی از 5 میلیون نفر دیده می شود حدود 1500 عفونت و 22 و میر از زمان شروع این بیماری همه گیر. مقامات بر این باورند هیچ coronavirus موارد هنوز هم فعال در کشور است. ناظران بر این باورند که مقامات موفقیت در از بین بردن این بیماری ترکیبی از سریع و کارآمد مستند اقدامات آسمان, ارتباط, موثر, تست های دولت در پایبندی به قوانین و نیوزیلند از راه دور موقعیت.

dj/rc (خبرگزاری AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن