روسیه را رد ادعا می کند که این آزمایش سلاح های فضایی

روسیه با رد اتهامات از غرب که آن را آزمایش ضد ماهواره سلاح در مدار زمین به عنوان "تبلیغ." هر دو طرف یکدیگر را

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

روسیه با رد اتهامات از غرب که آن را آزمایش ضد ماهواره سلاح در مدار زمین به عنوان "تبلیغ." هر دو طرف یکدیگر را متهم به دنبال militarize فضا در نقض قوانین بین المللی است.

وزارت کشور در روز جمعه را رد کرد انتقاد از ایالات متحده و بریتانیا پس از این دو کشور ابراز نگرانی در مورد تست از روسیه تجهیزات ماهواره ای در ژوئیه 15.

این در حالیست که روسیه تا به حال انجام شده "غیر مخرب تست از یک فضای مبتنی بر ضد ماهواره سلاح" در حالی که بریتانیا گفت: مسکو در حال راه اندازی یک پرتابه با "ویژگی های یک سلاح است."

اما روسیه را رد کرده و ادعا می کنند که این weaponizing فضا و توصیف غربی اظهارات به عنوان یک "ضد روسی اعتصاب به عنوان بخشی از هدفمند اطلاعات در مبارزات انتخاباتی آغاز شده توسط واشنگتن است."

"آزمایشات انجام شده توسط روسیه وزارت دفاع در جولای 15 نمی تهدیدی برای دیگر اشیاء در فضا و از همه مهمتر نمی هر گونه نقض هنجارها و اصول حقوق بین المللی گفت: بیانیه ای از وزارت.

"تماس با ما ما ما و همکاران را نشان می دهد حرفه ای و به جای برخی از تبلیغاتی اطلاعات حملات نشستن برای مذاکرات" این وزارتخانه در بیانیه ای گفت. روسیه ادعا می کند هدف منتشر شده در جولای 15 استفاده شد به بازرسی یکی از کشور های ماهواره ای و رله اطلاعات به زمین است.

در مسکو متهم کرد آمریکا و انگلیس به دنبال توسعه خود را ضد ماهواره سلاح.

بیشتر بخوانید: داعش از آزمایش ضد ماهواره سلاح در فضا

جولای 15 عملیات در سوال

روز جمعه سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت: روسیه به حمایت از "کامل demilitarization از فضا و پایگاه هر نوع سلاح در فضا."

آمریکا فرماندهی فضایی در روز پنج شنبه گفت: جولای 15 عملیات تا به حال درگیر روسیه ماهواره کیهان 2543 انتشار یک شی به مدار. آن را در توصیف این عملیات به عنوان "سازگار با کرملین منتشر دکترین نظامی."

"واضح است که این غیر قابل قبول است" ما خلع سلاح هسته ای مذاکره مارشال Billingslea توییتی. وی افزود: این امر می تواند یک "موضوع مهم" در مذاکرات هفته آینده در یک جانشین جدید پیمان استارت. این پیمان قرار می دهد محدودیت در کلاهک های هسته ای از جنگ سرد دوران رقبای آمریکا و روسیه است.

بیشتر بخوانید: فرانسه جزئیات نظامی 'فرماندهی فضایی' برنامه ای برای محافظت از ماهواره ها

مدیر بریتانیا فضای اداره و هوا و معاون مارشال هاروی Smyth گفت: روسیه اقدامات مطرح فوری خطر.

"اقداماتی از این نوع تهدید استفاده صلح آمیز از فضا و خطر باعث باقی مانده است که می تواند تهدیدی برای ماهواره ها و سیستم های فضایی که در آن جهان بستگی دارد" گفت: Smyth.

1967 فضا پیمان که روسیه انگلستان و آمریکا هستند و تمام احزاب را ممنوع قرار دادن سلاح به زمین مدار.

rc/msh (AFP, Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب