روسیه گسترش جنگ حضور در لیبی

آمریکا شناسایی بیش از یک دوجین از روسیه جنگنده در لیبی مارک مسکو برای اولین بار مستقیم مبادرت به شمال کشور آفر

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

آمریکا شناسایی بیش از یک دوجین از روسیه جنگنده در لیبی مارک مسکو برای اولین بار مستقیم مبادرت به شمال کشور آفریقایی است. کارشناسان می گویند آن است که بخشی از یک طرح روسیه برای گسترش نفوذ خود در منطقه است.

ما در آفریقا فرمان (AFRICOM) اوایل این هفته اعلام شد که روسیه در حال اعزام حداقل 14 جنگنده به لیبی در حمایت از پیمانکاران نظامی خصوصی شناخته شده به عنوان واگنر ،

این نخستین بار بود که نیروهای مسلح روسیه مشخص شد در شمال کشور آفریقایی است. اگر چه واگنر گروه ظاهرا برخوردار خارجه روسیه در حمایت کرملین بود در ابتدا متوقف کوتاه از استقرار رسمی دارایی های نظامی به لیبی با وجود حمایت روسیه برای general-تبدیل-warlord خلیفه Haftar.

"برای بیش از حد طولانی و روسیه را رد کرده است تا چه حد کامل آن درگیری در جریان لیبی گفت:" ما ارتش ژنرال استفان تونسند که منجر AFRICOM. "ما به تماشای به روسیه پرواز کرد نسل چهارم جت جنگنده به لیبی — در هر مرحله از راه است."

عمومی ایالات متحده اشاره کرد که نه Haftar را ارتش ملی لیبی (LNA) و نه پیمانکاران نظامی خصوصی می تواند "بازوی کار و حفظ این جنگندهها بدون حمایت دولت — حمایت از آنها در حال گرفتن از روسیه است.

"روسیه است که به وضوح تلاش برای نکته ترازو به نفع آن در لیبی" تاونسند گفت.

سازمان ملل متحد گفت: روسیه واگنر گروه در حال حاضر تا 1200 مزدور در لیبی.

بیشتر بخوانید: روسیه صادرات اسلحه به آفریقا: مسکو استراتژی دراز مدت

روسیه مرد

Haftar را LNA به دنبال بیرون راندن سازمان ملل متحد حمایت دولت طرابلس به نفع رقیب طبرق مبتنی بر دولت است. او به حمایت از مصر و امارات متحده عربی و در یک نقطه حتی فرانسه.

اما روسیه باقی مانده است Haftar ترین متحد متعهد.

مسکو به دنبال گسترش نفوذ خود در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) منطقه و پشتیبانی که ماموریت را از طریق نظامی escapades. در سوریه, مسکو اعزام نیروهای مسلح خود را برای سرپا نگه داشتن رژیم اسد یک حرکت است که تضمین جایگاه خود را به عنوان یک منطقه ذینفعان.

Haftar giving a speech (Reuters TV)

Haftar با هدف ایجاد یک دولت مستقر در طبرق

"تقویت نظامی روسیه موقعیت در شمال آفریقا بدون شک ارائه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با یک مقدار سخت تر گرفتن بیش از اروپا و احتمالا حتی ريشه نفوذ و کنترل در سطح وسیع تری در خاورمیانه گفت:" توماس Olivier یک مبارزه با تروریسم و کارشناس سابق افسر ارشد در دولت هلند.

"لیبی در منابع انرژی و حضور چندین آب عمیق پورت را به پوتین لجستیکی و ژئو-استراتژیک مزیت او در تلاش است برای رسیدن به" Olivier اضافه شده است.

کسب و کار مخاطره آمیز

اگر چه وزارت دفاع روسیه هنوز به نظر ما اتهامات روسیه, نماینده مجلس آندره Krasov عضو پارلمان روسیه است کمیته دفاع را رد کرد و آنها را به عنوان "جعلی".

با دولت پشتیبانی از نیروهای شبه نظامی بر روی زمین کرملین حفظ توانایی انکار دخالت مستقیم و در عین حال هنوز دارایی های استراتژیک در محل. که نقش آن را بزرگتر ترکیبی استراتژی جنگ های که در خدمت به تضعیف قوانین و مسئولیت ها در تضاد با آن درگیر.

A man with a gun stands next to a burnt-out car in Tripoli (Getty Images/AFP/M. Turkia)

برخی از ترس جنگ داخلی در لیبی می تواند تبدیل به یک ظاهر بی پایان درگیری در سوریه

بیشتر بخوانید: هشدار اردوغان به لیبی Haftar از تشدید درگیری نظامی

اما استقرار جنگنده های افزایش ریسک ساخت آن را بسیار مخاطره آمیز حرکت برای روسیه با توجه به ترزا فالون مدیر و بنیانگذار مستقر در بروکسل مرکز برای روسیه و اروپا و آسیا و مطالعات.

"مسکو تامین هواپیما گزارش repainted در سوریه برای deniability قابل قبول نشان دهنده یک خزنده تغییر از یک جنگ نیابتی برای باز کردن پشتیبانی برای Haftar," فالون گفت. "اگر ترکیه در پاسخ با استقرار بیشتر هواپیما, این احتمال وجود دارد که این می تواند به نوبه خود به دیگری بی پایان, سوریه مانند جنگ است."

اگر چه روسیه و ترکیه روابط را ذوب شده در سال های اخیر کشورهای مخالف احزاب در سوریه و لیبی. اوایل این ماه دولت ترکیه تهدید به اعتصاب Haftar نیروهای اگر آنها همچنان به حمله به ماموریت های دیپلماتیک در طرابلس که در آن سازمان ملل متحد مورد حمایت دولت است بر اساس.

"لیبی سرشار از منابع انرژی مهاجران می تواند اهرمی در مذاکرات با اروپا و روسیه مزدوران به احتمال زیاد به فرماندهی سودآور جریان درآمد" فالون گفت. "این می تواند به یکی بیشتر منجمد درگیری که در آن روسیه رشد است."

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن