روسیه: جنگل استخوان تایید به آخرین تزار روسیه و خانواده رومانوف

پس از چند دهه از رمز و راز های تحقیقاتی کمیته به این نتیجه رسیدند که آنها را در بر داشت استخوان و باقی مانده ا

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

پس از چند دهه از رمز و راز های تحقیقاتی کمیته به این نتیجه رسیدند که آنها را در بر داشت استخوان و باقی مانده از نیکلای دوم و خانواده اش. خانواده سلطنتی اعدام شدند در طول انقلاب روسیه.

بقایای انسانی کشف شده در یک جنگل در نزدیکی روسیه در شهر یکاترینبورگ متعلق به آخرین تزار روسیه نیکلای دوم و اعضای خانواده اش, روسی کمیته تحقیق اعلام کرد در روز جمعه در بیانیه ای.

پس از تجدید تحقیقات این کمیته انجام شده حدود 37 مختلف معاینات پزشکی قانونی.

"بر اساس متعدد متخصص یافته های این تحقیقات به این نتیجه رسیده است که باقی می ماند متعلق به نیکلاس دوم خانواده و افراد از محیط خود" این کمیته گفت.

محقق ارشد مارینا Molodtsova گفت: روزنامه روسی ایزوستیا که "بر اساس این کارشناس مولکولی-ژنتیک و یافته های باقی مانده از این دو نفر کشف شده در تابستان 2007 در نزدیکی محل دفن شماری دیگر از قربانیان متعلق به دختر و پسر نیکلاس و الکساندرا رومانوف. بیولوژیکی خویشاوندی با هر دو پدر و مادر ایجاد شده برای هر دو الکسی و ماریا."

تحقیقات هنوز ادامه دارد از جمله تحقیقات چگونه روسی, خانواده شاهنشاهی کشته شدند.

بیشتر بخوانید:پوتین روسیه "است نه یک امپراطوری" با وجود الحاق کریمه

رومانوف خانواده کفن در رمز و راز

نیکلاس دوم خود را در آلمان به دنیا آمد, همسر, Alexandra Feodorovna و پنج فرزند آناستازیا, ماریا, تاتیانا, اولگا و الکسی اعدام شدند توسط بلشویکها در سال 1918 در میان انقلاب روسیه.

کلیسای ارتدکس روسیه به رسمیت شناخته شده بود سابق تزار به عنوان یک سنت شهادت در سال 1981.

بدن از آخرین اعضای سلسله رومانوف در ابتدا گفت: برای پرتاب شده است به یک mineshaft قبل از سوزانده شدن و با عجله به خاک سپرده شد توسط قاتلان.

الکساندرا Romanova سخنگوی این تحقیقات گفت: ایزوستیا که "ما آزمایش را تکذیب کرد نسخه ای که اجساد قربانیان نابود شدند با اسید سولفوریک و سوخته است."

باقی مانده بودند ردیابی و توسط تازه مورخان در سال 1979 اگر چه کشف شد تنها نشان داد در سال 1991 زمانی که محققان با اعلام کشف جسد نه نفر در یک سایت دفن در یک جنگل در نزدیکی یکاترینبورگ.

آنها گفته اند که متعلق به خانواده سلطنتی از جمله نیکلاس دوم, همسر و دختر آناستازیا, تاتیانا و اولگا و همچنین دکتر خود و بندگان.

در سال 2007 محققان انجام یک حفاری باستان شناسی در جنوب بازار اصلی دفن یافت و باقی مانده از آنچه که آنها معتقد بودند این دو باقی مانده کودکان — الکسی و ماریا. این یافته منجر به بازگشایی این تحقیقات در این مورد و نبش قبر باقی مانده از خانواده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب