روسی نعمت برای کشتن آمریکایی ها را به پنج سال سابق طالبان ادعا

طالبان جانبازان مانند مورد خنده اولین بار با توجه به افسانه هاو روایات قومی که روسها ریخته یک مقدار زیادی از د

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

طالبان جانبازان مانند مورد خنده اولین بار با توجه به افسانه هاو روایات قومی که روسها ریخته یک مقدار زیادی از دلار آمریکا بر روی آنها. در افغانستان مبارزات انتخاباتی را بیش از همه از افغانستان در سال 1995 آنها در واقع تا به حال چند هواپیماهای جنگنده و آنها با استفاده از یکی به زور یک هواپیمای باری—بزرگ Ilyushin Il-76TD پرواز برای یک شرکت به نام Airstan—به زمین در قندهار.

طالبان برگزار شد روسیه خدمه زندانی برای یک سال تا یک روز آنها ظاهرا "فرار" و موفق به گرفتن این هواپیما با آنها. چگونه بسیاری از میلیون دلار است که در زمان به ترتیب طالبان هرگز گفت: اما پس از مدت های خونین دهه 1980 پرتاب کردن اشغال شوروی فشردن روسها برای پول مانند است که باقی می ماند یک منبع تفریحی.

ملا Manan نیازی بود که سخنگوی طالبان به رهبری ملا عمر در آن روز به ارمغان آورد تا این حادثه که روزانه وحش او را در مورد گزارش می دهد که روس ها ارائه داده اند—و شاید پرداخت مستقیم به طالبان که کشتن سربازان آمریکایی.

"روس ها پرداخت دلار ایالات متحده -- آن را عجیب و غریب برای طالبان," او گفت: "صدای او مملو از طنز بیش از رمزگذاری تلفن تماس به عنوان او به یاد می آورد Airstan حادثه است. همانطور که برای وضعیت فعلی "طالبان پرداخت شده توسط اطلاعاتی روسیه برای حمله به نیروهای آمریکایی و نیروهای داعش در افغانستان از سال 2014 تا به امروز."

"طالبان پرداخت شده توسط اطلاعاتی روسیه برای حمله به نیروهای آمریکایی و نیروهای داعش در افغانستان از سال 2014 تا به امروز."

ملا نیازی Manan

در جهان از اطلاعات جمع آوری چنین بیانیه ای از چنین شکل خواهد بود شایان ذکر و فقط نوع از چیزی که می تواند منجر به چه تهمت کاخ سفید به نام "مجمل" گزارش روسیه پیشنهاد نعمت برای کشتن آمریکایی ها.

ملا Manan نیازی بود که یک شخصیت ارشد طالبان در زمانی که در قدرت بودند و همچنین زمانی که آنها رانده شدند و به تبعید و زیرزمینی بعد از سال 2001. اما پس از مرگ ملا عمر در سال 2015 او شده است یک مخالف و موجب کشته فعلی رهبری طالبان اگر آن را میکشد تا با او. آنها او را متهم کرد از همکاری با سیا و دولت افغانستان سرویس اطلاعات ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان (NDS) که او را انکار می کند.

پس نیازی صحبت می کند به عنوان کسی که می داند این سازمان و بالای آن مردم بسیار خوب, اما همچنین دارای یک دستور کار بسیار متفاوت از آنها با دلایل خود را برای تایید فضل داستان و او را به ارائه جزئیات بیشتر در آن است. اما او از ارائه جزئیات بیشتر در مورد آنچه که او می گوید در حال دیرینه روابط میان طالبان و روس ها و همچنین ایرانیان و مقامات ایالات متحده شده اند پیگیری این تحولات.

یک اطلاعاتی ایالات متحده گزارش در مورد روسیه کمک به طالبان منتشر شده در کاپیتول هیل و در سراسر امنیت ملی دستگاه در طول چند روز گذشته. با توجه به سه نفر که خوانده اند یا کسانی که آشنا هستند با این گزارش ارزیابی طولانی است و پوشش می دهد در طول چند سال با تمرکز به طور کلی در مورد نحوه روسیه فراهم می کند پشتیبانی از جمله کمک های مالی به طالبان است. این گزارش همچنین لمس در نعمت های اولین گزارش نیویورک تایمزهر چند کسانی که خواندن این گزارش می گویند که نقطه داده است ضمنی است و تحقیقات ادامه دارد. دو نفر که صحبت به The Daily Beast, اگر چه, گفت: روشن است از این گزارش که وجود دارد افزایش خطر برای نیروهای ایالات متحده در افغانستان به دلیل روسیه رفتار است.

در راه های مهم این طبقه بندی گزارش آینه یک طبقه بندی نشده سند تولید شده در ماه گذشته توسط کنگره پژوهش و خدمات است که ارائه یک ترد جمع: "در دو سال گذشته چندین فرماندهان ایالات متحده هشدار داده اند از افزایش سطح کمک و شاید حتی مواد پشتیبانی برای طالبان از روسیه و ایران که هر دو استناد است [دولت اسلامی, ISIS] حضور در افغانستان برای توجیه فعالیت های خود را. هر دو کشور مخالف بودند به دولت طالبان در اواخر 1990s اما بنا به گزارش ببینید طالبان به عنوان یک نقطه مفید از اهرم vis-a-vis ایالات متحده است."

"دو منبع آشنا با هوش گزارش گفت: روشن است که وجود دارد افزایش خطر برای نیروهای ایالات متحده در افغانستان به دلیل روسیه رفتار است."

"ما به معرفی دو طالبان به روسها تحت پوشش به عنوان تجار و بازرگانان گفت:" Niazai به دنبال بازگشت در عملیات زمانی که او هنوز هم بخشی از طالبان شورشی رهبری است. "آنها به تاجیکستان و قرقیزستان. با عرضه بودجه ما خریداری شده و روغن و گندم و آرد و وارداتی آن به افغانستان و سپس فروش آن وجود دارد. این که چگونه ما روس ها تبدیل سرمایه به پول نقد در افغانستان است."

هر دو مردان, تماس روزانه وحش به شدت تکذیب کرد فعالیت است. "من نمی خواهم به نظر من حتی نمی خواهم به بحث در مورد نیازی گفت:" یکی از آنها است که به عنوان یک ماده در واقع پرداخت بازدیدکننده داشته است مکرر به مسکو است. "نیازی است که دشمن ما و به دست طالبان."

دیگر پول آمده از طریق حواله دادن سیستم که در هند سرچشمه گرفته است و مورد استفاده در سراسر آسیای جنوبی و در حال حاضر در بسیاری از دیگر نقاط جهان است. وزارت خزانه داری ایالات متحده یادداشت حواله دادن است که توسط "اعتماد و استفاده گسترده از اتصالات مانند روابط خانوادگی و یا وابستگی های منطقه ای. بر خلاف بانکداری سنتی ... حواله دادن باعث می شود حداقل (اغلب) استفاده از هر نوع مذاکره می پردازیم. نقل و انتقال پول را بر اساس ارتباطات میان اعضای یک شبکه از hawaladars یا حواله دادن نمایندگی است."

یک افسر امنیتی ارشد افغانستان گفت: روزانه وحش است که او "نه آگاه از هر روسها قاچاق پول" اما اشاره کرد که مالی بین المللی اقدام کارگروه مبارزه با حمایت از تروریسم به تازگی تحت فشار قرار دادن دولت افغانستان را به "عملی" اقدام علیه مشکوک حواله دادن نمایندگی "بنابراین نیروهای امنیتی افغان حمله کردند برخی از پول درآر."

بسیاری از منابع از جمله ملا Manan نیازی, توجه داشته باشید که روسیه و ایران نقش حمایت از طالبان در مبارزه با به اصطلاح دولت اسلامی در خراسان (یک.k.یک. ISIS-K یا داعش-K).

در اوایل مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ژنرال جان نیکلسون—سپس فرمانده ناتو در مأموریت حمایت قاطع در افغانستان—کنگره هشدار داد که روسیه "تبدیل شده است و قاطعانه تر در طول سال گذشته" در افغانستان و "آشکارا اعطای مشروعیت به طالبان برای تضعیف ناتو تلاش و تقویت belligerents استفاده نادرست روایت است که تنها طالبان در حال مبارزه با داعش-K."

روسیه گزارش تکمیل عمومی آن لفظی پشتیبانی از طالبان با یک covert تامین برنامه. واشنگتن پست گزارش داد که سال است که اطلاعاتی ایالات متحده بر این باور روسیه فرستاده بود ماشین اسلحه به طالبان است. ناشناس منبع نظامی گفت این پست که ایالات متحده پیدا کرده بود روسیه-سلاح های ارائه شده مناطقی که این گروه به راه انداختن جنگ با نیروهای ائتلاف و داعش در افغانستان وابسته بود حضور.

"ما تا به حال سلاح را به این ستاد و با توجه به ما به افغانستان [که] گفت: "این داده شد توسط روس ها به طالبان'" نیکلسون گفت: در سال 2018 مصاحبه بی بی سی. "ما می دانیم که روس ها درگیر هستند."

"ما سلاح را به این ستاد توسط رهبران افغانستان [که] گفت: "این داده شد توسط روس ها به طالبان است.' ما می دانیم که روس ها درگیر هستند."

ژنرال جان نیکلسون

در واقع. های مختلف طالبان گفته اند روزانه وحش آنها بسیار افتخار از این اسلحه به آنها داده می شود به عنوان هدیه و یا پاداش—آیا برای اعمال خاص و یا به سادگی به سیمان روابط—نامشخص است.

در سال 2018 روسیه را تکذیب کرد گزارش آن ارسال هر گونه سلاح اما نماینده خاص روسیه برای ضمیر کابلوف اعتراف کرد که مسکو در حال تاسیس تماس با طالبان به خاطر آن بود که "به طور جدی نگران ممکن است ترور تهدید برای روسیه ماموریت و شهروندان روسیه در افغانستان است."

اما در سپتامبر سال 2019 روسیه افزایش آن مذاکرات با شورشیان برای یک بازدید رسمی توسط یک هیئت طالبان در ماه سپتامبر.

با توجه به خوبی قرار داده شده طالبان منبع پس از برخی از این گروه نمایندگان ساخته شده یک سفر به مسکو به آنها داده می شود 30 state-of-the-art اسلحه ظاهرا بزرگ کالیبر تفنگ تک تیرانداز قدرتمند به اندازه کافی به ساقه را از طریق دیوار. "من شخصا دیدم سه نفر از آنها در هلمند" گفت: منبع. "آنها هنوز هم پر از گریس" است که می گویند با نام تجاری جدید در خارج از جعبه.

به عنوان نظامی محقق دیوید Kilcullen اشاره در کتاب اخیر خود اژدها و مار ایالات متحده وسواس با آن "جنگ جهانی علیه ترور" پس از 9/11 ایجاد یک فرصت برای روسیه و دیگر خصمانه قدرت. آنها "بهره برداری از منحصر به فرد ما تمرکز بر تروریسم به دنبال پر کردن جغرافیای سیاسی و اقتصادی و امنیتی خلاء ما را ترک کرده بود عنوان شد که ما این را در جنگ از اشغال در عراق و افغانستان است."

در حال حاضر روز آن را در خدمت منافع روسیه برای حفظ ایالات متحده گرفتار کردن وجود دارد با وجود رسمی روسیه اظهارات به خلاف.

آنچه که دیگران تماس هیبرید "جنگ" Kilcullen تعریف تا حدودی متفاوت بهره برداری از شرایط در شار که قطعا مورد در افغانستان با رئیس جمهور آمریکا مصمم به اعلام او ساخته شده کامل خروج حتی اگر تنها وجود دارد 8,600 نیروهای ایالات متحده در سمت چپ بر روی زمین در حال حاضر است.

"چیزهایی که در برزخ انتقال و یا در حاشیه است که مبهم سیاسی, حقوقی و وضعیت روحی و روانی—یا که وجود دارد مورد بحث—در آستانه ای" نوشتن Kilcullen. "آستانه ای جنگ سوء استفاده این شخصیت از ابهام عامل در تاری و یا به عنوان برخی از غربی سازمان های نظامی قرار داده و آن را 'gray zone.'"

که دقیقا جایی است که روس ها آموخته اند به رشد است.

—با گزارش های اضافی توسط سام marie drake



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن