'روسیه نعمت' ظروف سرباز یا مسافر است که همه از مغلوب ساختن پیشی جستن رسوایی نورد را به یکی

ما نقطه رسیده اند که نه تنها دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رسوایی جنایات و موارد نقض حقوق بشر خشم و مزاحم ما, ا

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

ما نقطه رسیده اند که نه تنها دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رسوایی جنایات و موارد نقض حقوق بشر خشم و مزاحم ما, اما آنها شروع به تامل کردن ذهن ما است. وجود دارد این است که تقریبا بیش از حد به در. چند نمونه از رئیس جمهور ما disgracing دفتر خود نشان دادن به این خوبی که به تازگی در معرض رسوایی مربوط به نعمت روسیه اطلاعات نظامی قرار بر این سران آمریکایی و سربازان متفقین در افغانستان

يك روسیه اطلاعات نظامی قرار بر این سران آمریکایی و سربازان متفقین در افغانستان است نه یک حادثه جدا اما مربوط به چند الگوهای در حال از تخلف و فساد و بی کفایتی و unfitness که گسترش در سراسر تهمت ریاست جمهوری و حتی به مبارزات انتخاباتی خود را برای دفتر.

حقایق پشت این مورد هنوز در حال ظهور است اما ما می دانیم که چند جزئیات کلیدی از قابل اعتماد حساب در چندین مورد اعتماد سازمان های خبری. کاخ سفید آموخته روسیه اطلاعات نظامی برنامه به ارائه نقدی مستقیم به طالبان برای جان از آمریکایی ها و یا متحدان ما در اوایل سال 2019. سپس مشاور امنیت ملی جان بولتون شخصا در جریان رئیس جمهور در سال گذشته در هوش جزئیات روسی برنامه. در این سال گزارش در این برنامه ظاهر شد در رئیس جمهور روزانه مختصر در حداقل دو نوبت. هنوز اطلاعاتی در مورد روسیه فضل برنامه بود نه مشترک با کنگره به عنوان قانون مقرر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب