شرق دور روسیه معترضان تظاهرات علیه ولادیمیر پوتین

تظاهرات ضد دولتی را لرزاند روسیه در شرق دور بیش از دستگیری یک استاندار که جایگزین شد کرملین منصوب که هرگز زندگ

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

تظاهرات ضد دولتی را لرزاند روسیه در شرق دور بیش از دستگیری یک استاندار که جایگزین شد کرملین منصوب که هرگز زندگی می کردند در منطقه است. معترضان خواستار محاکمه علنی برای سرگئی Furgal.

دهها هزار نفر از مردم در راهپیمایی روز شنبه در سراسر شرق دور روسیه در شهر خاباروفسک در اعتراض به دستگیری ناگهانی منطقه ای governorfor سومین روز شنبه در یک ردیف.

سرگئی Furgal شده است در بازداشت در مسکو پس از دستگیری او در تاریخ 9 ژوئیه در اتهام قتل.

محبوب فرماندار است که مظنون به دخالت در قتل از بازرگانان در سال 2004 و 2005 زمانی که او خود را تاجر بود علاقه مند در چوب و فلز میباشد. 50 سال را رد اتهامات عنوان شده علیه.

معترضان احساس اتهامات علیه Furgal هستند بی اساس و تقاضای عمومی محاکمه در خاباروفسک شهر حدود 6000 کیلومتر (3728 مایل) در شرق مسکو نزدیک به مرز چین.

بسیاری از معترضان روز شنبه با شعار "Furgal انتخاب ما است!" و انجام بنر که روی آن نوشته شده: "فرماندار مردم" و "به ما Furgal به عقب!"

پوتین از محبوبیت کاسته

با وجود ممنوعیت تظاهرات ادامه موج اعتراضات به دست آورده حرکت شنبه به عنوان برخی از 6,500 مردم به خیابان ها ریختند, به گفته مقامات. اعضای اپوزیسیون صحبت کرد تا 100,000 معترضان.

پلیس هنوز در حال دخالت در تظاهرات غیر مجاز در خاباروفسک. تلاش برای دلسرد کردن مردم از پیوستن به راهپیمایی با استناد به کروناویروس خطرات ثابت کرده اند ناموفق است.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار سوتلانا Prokopyeva گناهکار 'تحریک تروریسم'

روز شنبه تجمع نیز به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که در حال حاضر به نام یک اقدام جانشین فرماندار. روزانه تظاهرات هنتای, ass fisting, در تعطیلات آخر هفته رفته در دو هفته, بازتاب نارضایتی در برابر پوتین و کرملین را به دخالت در شرق دور.

"مردم جرم" گفت: دیمیتری Kachalin یکی از معترضان. "من فکر می کنم مردم را به خیابان ها به دلیل رای خود را در انتخابات 2018 شد دور گرفته شده است."

در دوشنبه, پوتین رسما اخراج Furgal و منصوب نماینده مجلس از همان ناسیونالیست حزب لیبرال دموکرات روسیه (LDPR) حزب میخائیل Degtyarev به عنوان بازیگری خود را جایگزین.

ادامه مطلب: نظر: روسیه ممکن است ولادیمیر پوتین برای زندگی

عصبانی خاباروفسک ساکنان می گویند 39 ساله خارجی که تا به حال زندگی می کردند هرگز در این منطقه فاقد تجربه است.

پیشرو مخالفان پوتین گفت که پوتین و روسیه, رسانه های دولتی ادامه داد: به رنگ یک عکس از یک "دنیای کامل" در حالی که نادیده گرفتن تظاهرات. Navalny کارکنان منتشر شد ویدئوها از روز شنبه تظاهرات.

این فرماندار سابق تا به حال برنده انتخابات فرمانداری در برابر نامزد از پوتین روسیه متحد در سال 2018 است.

"ما تا به حال به اندازه کافی" از معترضان گفت آناستازیا Schegorina. "ما انتخاب فرماندار و ما می خواهیم به شنیده می شود و تصمیم خودمان را چه کار با او. او را در برابر و عادلانه و باز دادگاه تصمیم خواهد گرفت که آیا او را محکوم به یا نمی," او اضافه شده است.

mvb/rc (AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن