روسی نشت نفت منجر به اتهامات مدیر کارخانه

مدیر قطب شمال نیروگاه چهره پنج سال در زندان پس از یک عمده نشت نفت. برخی از 20,000 تن دیزل باید جریان را از یک

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

مدیر قطب شمال نیروگاه چهره پنج سال در زندان پس از یک عمده نشت نفت. برخی از 20,000 تن دیزل باید جریان را از یک سقوط سازی ساختار آلاینده آبراه در روسیه شمال.

روسی محققان به اتهام مدیر قطب شمال نیروگاه پس از یک عمده نشت نفت, مقامات اعلام کرد در روز دوشنبه.

سخنگوی کمیته تحقیق سوتلانا Petrenko گفت: آنها تا به حال شارژ ویاچسلاو امضا با نقض حفاظت از محیط زیست قوانین. او چهره به پنج سال زندان اگر جرم یافت.

بیش از 20 ، 000 تن دیزل به بیرون درز کرده به محیط زیست شکننده منطقه در نوریلسک منطقه پس از یک مخزن ذخیره سازی سقوط در مه 29, باعث ترس برای محیط زیست و حیات وحش است.

نفت آلوده محلی آبراه و تهدید است برای رسیدن به اقیانوس قطب شمال.

دادستان تا حدودی مقصر ذوب پرمافراست برای سقوط.

بیشتر بخوانید: روسیه نژادها به تمیز کردن عظیم نشت نفت در سیبری

روغن های فرار اضطراری موانع

کارکنان اورژانس مستقر کرده اند کوپن به بلوک سوخت از گسترش بیشتر به Ambarnaya رودخانه انشعاب از دریاچه Pyasino. که دریاچه خوراک رودخانه ای که جریان به این کارا دریا بازو از قطب شمال.

سر از روسیه منابع طبیعی سازمان Rosprirodnadzor سوتلانا Radionova را تکذیب کرد و گفت که هر گونه سوخت رسیده دریاچه, اما محلی بازرسان می گویند آزمایش های در حال انجام نیست کافی و سوخت که به احتمال زیاد ریخت و به بدن از آب است.

"اگر یک طوفان می آید (سوخت) حل و فصل خواهد شد در بانک ها خواهد شد و به آرامی سم اکوسیستم از نوریلسک و Pyasino. عواقب فوری نخواهد بود. آن را نیز ممکن است رسیدن به این کارا دریا در منطقه" بازرس واسیلی Ryabinin آسوشیتدپرس گفت.

"من تا به حال چندین بار گفت که ما باید به بررسی دریاچه Pyasino و سپس تعیین محل آزمون است."

متخصصان از منطقه وزارت محیط زیست اعلام کرد در روز دوشنبه که آنها تا به حال شناسایی شده سوخت بالا غلظت فراتر از شناور موانع در Ambarnaya رودخانه.

اتهام بیشتر

یک تیم از 17 محققان در حال تعیین اگر اتهام بیشتر گذاشته می شود.

سوخت نشت اعلام شد اضطراری فدرال در ژوئن 3. روز دوشنبه وزارت توسعه خاور دور و قطب شمال اعلام شد برنامه ریزی برای رول کردن یک سیستم مانیتورینگ برای تغییرات در پرمافراست در منطقه است.

aw/nm (AP اینترفاکس)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن