پلیس روسیه در مسکو بازداشت معترضان برای دومین روز متوالی

مسکو بازداشت حداقل 20 نفر در یک شخص تظاهرات برای حمایت از روزنامه نگار ایلیا آذر در حال حاضر در زندان به مدت 1

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

مسکو بازداشت حداقل 20 نفر در یک شخص تظاهرات برای حمایت از روزنامه نگار ایلیا آذر در حال حاضر در زندان به مدت 15 روز. DW مهمان نویس الکساندر Plushchev بازداشت شد برای دومین بار در دو روز.

پلیس در پایتخت روسیه انجام دومین روز از بازداشت دسته جمعی در روز جمعه در تظاهرات در اعتراض به زندانی کردن روزنامه نگار ایلیا آذر. حداقل 20 نفر بازداشت شدند و به آنها به مرحله بندی تک پيکت — تنها شکل از اعتراض بدون اجازه مقامات اجازه — فقط یک سنگ پرتاب دور از کرملین.

در میان دستگیر شدگان الکساندر Plushchev و تاتیانا Felgenhauer هر دو از روزنامه نگاران در رادیو "اکو مسکو است." Plushchev نیز مهمان نویس با دویچه وله به زبان روسی خدمات.

Police hold Plushchev by both arms (picture-alliance/dpa/Tass/V. Gerdo)

Plushchev نیز به زندان برده شد و در روز پنج شنبه منتشر شد

روزنامه نگاران بازداشت شده را برای بار دوم

این دومین بار است که روزنامه نگاران دستگیر شده اند از روز پنج شنبه زمانی که آنها صرف چند ساعت در یک ایستگاه پلیس قبل از اینکه منتشر شد در اواخر شب. روز جمعه نه روزنامه نگار شرکت در تظاهرات و هر دو به حال خود پرس کارت با آنها که آنها نشان داد به افسران پلیس. Plushchev و Felgenhauer بازداشت شدند همه همان را پس از آنها قادر به پیروی از پلیس تقاضا به ارائه تاییدیه از سرمقاله خود واگذاری. آنها را به ایستگاه پلیس بردند همراه با برخی از معترضان و در نهایت منتشر شد دو ساعت بعد.

پیش از آن در روز مقامات مسکو نیز دستگیر سرگئی Mitrokhin یک معاون در شهر مجلس و یولیا Galyamina یک شهرداری منطقه دو عضو شورا. چهار معترضان نیز بازداشت شده در سن پترزبورگ در تظاهرات مشابه با توجه به وب سایت حقوق بشر, پروژه OVD-Info.

دو روز سرکوب معترضان

روز جمعه برای دستگیری ها بخشی از سرکوب توسط مقامات مسکو بر کسانی که در اعتراض به دستگیری ایلیا آذر 35 ساله عضو شورا و روزنامه نگار در برنده جایزه مستقل روزنامه نوایا گازتا. در اوایل این هفته او محکوم به 15 روز در زندان بارها و بارها نقض اعتراض به قانون است.

روز پنجشنبه پلیس بازداشت هشت برجسته روزنامه نگاران بودند که مرحله بندی تک اعتصاب علیه اشتغال در مرکز شهرستان برای حمایت از آذر. برخی از آنها بعدها منتشر شد. چندین سازمان های بین المللی را محکوم کرد بازداشت. برخی از آنها گفت: مقامات بودند با استفاده از COVID-19 pandemic به پوزه فعالان.

آذر همچنین شهرداری معاون در مسکو Khamovniki منطقه بازداشت شده بود در 26 ماه مه را برای برگزاری یک اعتصاب در اعتراض به دستگیری ولادیمیر Vorontsov یک افسر پلیس سابق و بنیانگذار تلگراف کانال افشای موارد نقض حقوق بشر در روسیه قانون اجرای سیستم. Vorontsov دستگیر شد در مسکو در اوایل ماه مه به اتهام اخاذی.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن