روسیه آژانس فضایی دستیار بازداشت متهم به خیانت

ایوان Safronov بازداشت "می تواند در ارتباط با خود انتشارات قبلی در مورد نظامی" با توجه به گزارش. او پیوست Rosc

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

ایوان Safronov بازداشت "می تواند در ارتباط با خود انتشارات قبلی در مورد نظامی" با توجه به گزارش. او پیوست Roscosmos در ماه مه این سال به عنوان مشاور سیاست به آژانس ارشد Dmitry Rogozin.

یک روزنامه نگار سابق و فعلی سیاست مشاور رئیس سازمان فضایی آژانس Roscosmos بازداشت شده بود روز دوشنبه متهم به خیانت این سازمان اعلام کرد.

اتهامات ایوان Safronov چهره مربوط به عبور از اسرار دولتی به ناتو در کشور, ریا, اخبار آژانس گفت: با استناد به روسیه سرویس امنیتی (FSB).

ادامه مطلب: بریتانیا تحریم روسها به عربستان سعودی و 'خون'

FSB ادعا Safronov گذشت طبقه بندی شده نظامی داده و همچنین دفاع از, اطلاعات, به دیگر کشور است.

در ضمن Roscomos گفت: تحقیقات در جریان بود و که آن را "به طور کامل همکاری با مقامات تحقیقی."

این آژانس فضایی در بیانیه ای گفت که دستگیری Safronov در مسکو تا به حال هیچ چیزی برای انجام با کار خود را در Roscosmos. او به عضویت این آژانس فضایی به عنوان یک رسانه و مشاور سیاست در ماه مه این سال است.

یک منبع گفت: آژانس خبری اینترفاکس که Safronov بازداشت می تواند متصل به کار خود به عنوان یک روزنامه نگار قبلی خود را حرفه ای است که او نمی باید اجازه دسترسی به اسرار دولتی به عنوان یک عضو از کارکنان در Roscomos.

Safronov شد یک روزنامه نگار و مقاله نویس برای کار مستقل روزنامه کومرسانت و Vedomosti که در آن او نوشت: در مورد مسائل سیاسی نظامی و برنامه های فضایی در روسیه است.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار سوتلانا Prokopyeva گناهکار 'تحریک تروریسم'

در 2019, کومرسانت در زمان پایین یک مقاله آنلاین co-نوشته شده توسط Safronov در مورد تحویل روسی جت به مصر است. تصمیم به حذف ستون ساخته شده بود در پی دادگاه رسیدگی گرفتن در راه به دنبال افشای اسرار دولتی.

Safronov بود مجبور به استعفا از کومرسانت در مارس 2019 پس از پر کردن یک گزارش گفت: سخنران روسیه فوقانی خانه برنامه ریزی شده بود به استعفا.

کل سیاست میز روزنامه ترک در اعتراض به اخراج از Safronov و یک همکار که همکاری این قطعه است.

jsi/rc (AFP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب