خارجه روسیه در رسانه ها تعجب می کنم اگر آنها به ایجاد یک نارنجی موهای هیولا

حس زنگ قابل لمس بود در تلویزیون دولتی این هفته است. تصاویری از انفجار هسته ای را دیدم بزرگتر از اندازه صفحه نم

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

حس زنگ قابل لمس بود در تلویزیون دولتی این هفته است. تصاویری از انفجار هسته ای را دیدم بزرگتر از اندازه صفحه نمایش به عنوان Evgeny پوپوف مجری محبوب برنامه 60 دقیقهصحبت در مورد گزارش که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است معکوس یک دهه توقف در هسته ای تست.

"قبلا کرملین دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن نامنظم اقدامات به عنوان مزایای خالص برای مسکو است."

"البته این یک ایده بد" گفت پوپوف. "اگر فردا ایالات متحده انجام یک آزمایش هسته ای, روز بعد از فردا چین انجام خواهد شد یک آزمایش هسته ای توسط اسرائیل و سپس ما [روسیه] و سپس فرانسه و سپس انگلستان و پس از آن—چه کسی می داند—شاید پاکستان و کره شمالی و یا ایران؟"

پوپوف فکر کردن با صدای بلند چرا تهمت نیست که استیضاح به فکر چنین اقداماتی که قطعا خواهد شد که پیامدهای جهانی. و این پس از روسیه تشویق او در طول زندگی واقعی استیضاح و محاکمه چند ماه پیش.

این بود که اگر دولت روسیه رسانه ها—که آینه کرملین تفکر—ناگهان متوجه شدم با یک شوک است که این رئیس جمهور آمریکا صحبت آنها را به عنوان نماینده خود را تقریبا در آنها ایجاد یک هیولا است فراتر از کنترل خود.

قبلا کرملین دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن نامنظم اقدامات به عنوان مزایای خالص برای مسکو است. روس ها می تواند لیست کاملا چند خود توصیف پیروزی: برداشت ناقص از نیروهای ایالات متحده در شرق میانه; آمریکای داخلی بی ثباتی; تضعیف ایالات متحده موقعیت رهبری جهانی; تضعیف اطلس وحدت با متحدان ناتو; اخراج از اتهامات عنوان شده علیه شرکت های پوسته که تامین مالی یک ترول مزرعه که دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016; و نمادین coronavirus حرکات طراحی شده برای به تصویر کشیدن روسیه به عنوان یک بازی دوستانه ملت است.

اما این آزمایش هسته ای تهدید کرده است که کرملین را لرزاند.

تقریبی علت این همه نگرانی بود یک گزارش در واشنگتن Post مورد تهمت و دولت با توجه به تجدید زیرزمینی آزمایش های هسته ای برای اولین بار پس از سال 1992. این تایید شده است توسط هر دولت ایالات متحده در آژانس اما روس ها به نظر می رسد به قبول پست گزارش به عنوان یک بالون محاکمه آنها نیاز به شلیک کردن. و این دیوانگی را برانگیخته است در مسکو نشان می دهد کرملین سرویس های اطلاعاتی ممکن است اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع.

با توجه به مقاله در پست مجدد تست خواهد بود در پاسخ به پایین-عملکرد آزمون در حال انجام در راز توسط چینی ها و روس ها چیزی است که آنها را انکار کند. این ایده با توجه به پست این است که به روسیه و چین برای ورود به یک سه جانبه اسلحه-کنترل توافق با ایالات متحده است. اما چین هیچ علاقه ای به چنین توافق نامه و روسیه قصد ندارد فشار پکن به سرگرم کننده است که ایده.

دولت روسیه رسانه دیدن این گزارش به عنوان بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از انتخابات استراتژی اما نگرانی او می تواند از طریق در دنبال آن با شروع پرهزینه و خطرناک هسته ای-arms race فقط به عنوان کرملین پرانتز برای افزایش تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر کوروناویروس.

واکنش اولیه کارشناسان روسیه بود به شادی در آسیب مغلوب ساختن پیشی جستن هسته ای ماجراجویی را تحمیل بر ایالات متحده, اما پتانسیل اثر در کشور خود در حال حاضر شروع به فرو رفتن در.

داشتن کمک مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 نامزدی و حمایت خود را از ریاست جمهوری کرملین به نظر می رسد که رنگ خود را به یک گوشه. آن را مانند آنها می تواند به نوبه خود جو بایدن برای اطمینان. روسی shills شده اند با ترویج اسمیر و تئوری های توطئه در مورد او در اوکراین و روسیه تحلیلگران لگد در مفهوم بایدن پیروزی. روسیه صاحب نظران آشکارا توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان کسی که "احمق به اندازه کافی برای شروع یک جنگ" اما صریحا رد بایدن نامزدی به عنوان یک حتی کمتر جذاب جایگزین.

بنابراین دولت روسیه رسانه های بدانم که احتمالا می تواند توقف زمان رئیس جمهور آمریکا را از گام گذاشتن در یک فاجعه هسته ای در دوره و آنها لازم نیست که یک جواب.

"مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست منجر به تشدید تنش ها در سراسر جهان" گفت آلکسی Martynov مدیر موسسه بین المللی تازه تاسیس متحده است."او به پایان خواهد رسید تا با شروع یک جنگ زمانی که او مجاز به انجام این کار است. و از آنجا که او مجاز به انجام هر کاری که او می خواهد با جمهوریخواهان و دموکرات ها."

دانشمند علوم سیاسی میخائیل Markelov تاکید کرد: "این کار باعث هرج و مرج جهانی... وجود خواهد داشت و تظاهرات و جنگ داخلی." با اشاره به تفسیر توسط آمریکا مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین که در مقایسه با روسیه محاصره از کالینینگراد در دریای بالتیک به "خنجر در قلب اروپا" در مصاحبه با روزنامه آلمانی Bild, Markelov اعتراض کردند: "ما نه خنجر در قلب اروپا—امریکا یک جوش روی لب جهان است."

سطح پایین گفتمان نشان می دهد سطح بالایی از هیستری ضد آمریکایی تهمت بودند فراگیر در این هفته دولت-برنامه های تلویزیون.

یکی از کرملین اهداف مشخص شده توسط تحلیلگر دیمیتری Drobnitsky است به توسعه چنین مالی و قدرت سیاسی است که توسط 2024 روسیه دیگر نمی خواهد نگران با نتیجه ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری. اما Drobnitsky اذعان کرد "متاسفانه ما هنوز وجود ندارد."

ظاهر می شود در روسیه 60 دقیقه, علوم سیاسی آندره Nikulin اشاره کرد "مغلوب ساختن پیشی جستن است به سادگی به انجام آنچه او وعده داد که رای دهندگان خود را در سال 2016. او با رها کردن هر پیمان." سپس او اضافه کرد: پرداختن به همکاران روسی خود را در مجموعه "من یک سوال: برای چه کسی شما ریشه در دوما [مجلس از مجلس فدرال روسیه] نوشیدن شامپاین و جشن بود که او انتخاب می شوند ؟ نبود آن این مرد است؟"

عقب و جلو فریاد در استودیو گرفت و میزبان با عصبانیت retorted: "من نمی خواهم به بحث در مورد این دیگر هیچ. آن جالب نیست." اما موضوع مطرح در دوران دیگری زندگی می کنند مداخله از 60 دقیقه در روز چهارشنبه.

بحث در مورد سیاست خارجی دنبال برگ برنده دولت الکسی Naumov از روسیه در امور بین المللی شورای اسلامی گفت: آرام بخش با صدای بلند. Naumov خواست: "روسیه هکرها اگر شما در حال گوش دادن نیست کمک دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با انتخاب مجدد او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن