روس ها با استفاده از آفریقایی ترول کارخانه و رمزگذاری پیام—برای حمله به ایالات متحده

آبوجا نیجریه—هنگامی که Coby 29 ساله نیجریه تحصیل در روسیه برای اولین بار اضافه شده به گروه واتساپ "یکی آفریقا

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

آبوجا نیجریه—هنگامی که Coby 29 ساله نیجریه تحصیل در روسیه برای اولین بار اضافه شده به گروه واتساپ "یکی آفریقا یکی از موفقیت" در اواخر ماه فوریه او فکر کرد که او بر روی یک پلت فرم برای همفکر دانش آموزان به دنبال بحث در مورد مسائل مورد قاره خود و "ارائه راه حل برای آفریقا مشکلات منحصر به فرد" به عنوان گروه توضیحات آن قرار داده است.

اما Coby به زودی کشف کرد که پست های بسیاری از پلت فرم های شرکت کنندگان تا به حال بسیار کمی برای انجام با مشکلات واقعی روبرو آفریقا است. به جای آنها پر از تئوری های توطئه در مورد رمان coronavirus بسیاری از آنها ادعا حزب دموکرات و انواع خیر در ایالات متحده—به خصوص بیل و ملیندا گیتس—بودند پشت آن گسترش یافته است.

"تقریبا در هر پست می گوید:" Coby که خواسته است که نام خانوادگی خود منتشر نمی شود "هر کسی در ایالات متحده آمریکا است که مقصر coronavirus یا یک امریکایی متهم به تلاش برای بهره برداری از این وضعیت است."

پیام های بر روی پلت فرم دیده می شود روزانه وحش فشار این تصور که COVID-19 ایجاد شده توسط حزب دموکرات سیاستمداران در ایالات متحده به طور خاص برای بی اعتبار ساختن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و پزشکی راه حل های پیشنهادی برای این بیماری همه گیر از جمله واکسن هدف به تلفات آفریقا جمعیت.

چنین آتش زا ادعا به نظر می رسد بخشی از یک پدیده گسترده تر: روسیه تلاش دولت برای استفاده از "ترول کارخانه" در نیجریه و غنا به فشار تفرقه پیام بر روی Facebook و توییتر که ملتهب تنش های نژادی در سطح جهان و به خصوص در ایالات متحده آن را به عنوان نزدیک انتخابات در ماه نوامبر.

برخی از این نازل شد توسط یک مفصل گزارش سی ان ان در اوایل این سال به خود جلب کرد که به شدت در تحقیقات توسط دو نفر از اساتید دارن Linvill و پاتریک, Warren در دانشگاه کلمسون در ایالات متحده است.

در بسیاری از موارد به عنوان Linvill و وارن نشان داد دیوهای ادعا می شود آمریکایی ها ارسال از درون ایالات متحده آمریکا هنگامی که در واقع آنها پناه گرفته بودند در آکرا خانههای ییلاقی. در موارد دیگر آنها با استفاده آفریقایی خود را در ارتباط حساب با دسته مانند @africamustwake سعی کنید برای به دست آوردن اعتبار. تا حد زیادی به عنوان یک نتیجه از سی ان ان گزارش Twitter و Facebook در زمان پایین نمرات از حساب و صفحات.

اما مبارزات در واتساپ و دیگر خدمات پیام باز کردن درب جدید برای سمی دروغ.

END-TO-END

یکی از نقطه فروش کلیدی WhatsApp است که متعلق به Facebook, است پایان به پایان رمزگذاری صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. این برنامه که می توان به صورت رایگان است که بسیار محبوب در سراسر جهان است. وجود دارد 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه از مارس سال 2020 با توجه به Statista.com و به نظر می رسد اکثریت قریب به اتفاق آن دسترسی داشته باشید چند بار در روز. Ana ortega شمارش 68.1 میلیون کاربر در ایالات متحده به تنهایی در سال گذشته است.

به تازگی WhatsApp منتقل شده است به منظور محدود کردن توانایی کاربران را به "پخش" پیام به صدها یا هزاران گیرنده. یک سخنگوی شرکت گفت: روزانه وحش است که 90 درصد از ارتباطات در واتساپ هستند بین دو نفر و بیشتر گروه ها کمتر از 10 نفر است. (یکی Coby پیوست و تا به حال حدود 80.)

هنوز هم 10 درصد از 2 میلیارد و 200 میلیون ارتباطات هستند که نه فقط بین دو نفر. بنابراین واتساپ شروع به حرکت می کند به شدت به محدود کردن تعداد زیادی از مردم به آنها شما می توانید یک پیام ارسال کنید. این سخنگو می گوید به عنوان بسیاری از 2 میلیون حساب های ممنوع برای تخلفات هر ماه به طور عمده زمانی که مردم سعی می کنید به استفاده از واتساپ به صورت فله پستها.

این شرکت نیز آغاز شده است محدود کردن تعداد دفعاتی که یک پیام را می توان فرستاده و اشاره کرد که WhatsApp قرار است به صورت شخصی و ارتباطات خصوصی و در نظر گرفته شده است به عنوان یک "رسانه اجتماعی" در Facebook یا Twitter حس. به عنوان یک نتیجه, گفت, سخنگوی بوده است 70 درصد کاهش بسیار پیام های فرستاده شده. این حرکت گرفته شده بود, گفت: سخنگوی (صحبت کردن در پس زمینه در یک فاصله واتساپ تماس بگیرید) تا حدودی به دلیل "نگرانی ما در مورد اطلاعات غلط از جمله COVID اطلاعات غلط." به عنوان سخنگوی آن "ما نمی خواهیم واقعا هر چیزی به رفتن ویروسی در WhatsApp."

در واقع این است که اساسا یک کسب و کار قضاوت و نه سیاسی و یا اخلاقی یکی است. زیرا WhatsApp دانلود رایگان بدون تبلیغات, پس, کسب و کار طولانی مدت مدل بستگی به توسعه روابط با شرکت هایی که پرداخت برای استفاده از این برنامه احتمالا برای هدف و یا ارتباطات جمعی.

آنچه WhatsApp مانیتور نیست—یقین نیست—محتوای واقعی پیام های ارسال شده از طریق سیستم رمزگذاری شده خود را. آن را ممکن است پاسخ اگر کسی کنه یک جعبه به "گزارش این پیام" اما این مانیتور تنها حجم محتوای آن ندارد. "ما بسیار با ارزش است که مردم استفاده از آن را در راه" گفت: سخنگوی.

همه که گفت: یک گروه می تواند اتصال به دیگر افراد می توانند به اشتراک گذاری با دیگر افراد همفکر در مشاهده نشده و untraceable ارتباطات تا به زودی به اندازه کافی پیام پرش نه مانند ویروسی بیماریزا از یک میزبان به دیگری.

به داخل و خارج از آفریقا

در آسیا و اقیانوسیه پرجمعیت ترین کشورهای واتساپ منجر بسته در میان های مختلف اجتماعی و برنامه های پیام رسانی (از جمله Facebook Messenger) که به مراتب محبوب تر از فرم های کلاسیک از رسانه های اجتماعی. در اوایل سال 2017 به عنوان مثال نزدیک به نیمی از تمام ترافیک اینترنت در زیمبابوه رفت و به WhatsApp. وجود دارد حتی WhatsApp knockoffs سرمایه گذاری در محبوبیت آن است.

Linvill می گوید او و وارن در Clemson باید نه انجام تحقیقاتی خاص در واتساپ, تا حدودی به دلیل اطلاعات دقیق بسیار دشوار است برای فضولی کردن از Facebook, اما Linvill می گوید آن است که در همه جای تعجب است که روس ها و دیگر مبلغان در حال بهره برداری از آن.

"پیش فرض بروید جایی که مردم هستند" Linvill گفت: هیولایی روزانه در ایمیل. "روس ها هستند که مجبور به خلاق. این روز مبارک 2016 هستند و کار آنها این است که حداقل تا حدودی سخت تر از آن را در گذشته بود. واتساپ ساخته شده است که دشوار است برای نظارت بر FB [Facebook] دهکدهای به بازار عرضه فوق العاده سلاح برای آنها است."

که گفت:, تئوری های توطئه که تحت فشار قرار دادند در واتساپ در آفریقا قابل توجهی وایلدر از بسیاری از کسانی که Linvill و وارن را دنبال خود اصلی پایگاه داده از بیش از 3 میلیون تویت ها مربوط به نفوذ روسیه مبارزات انتخاباتی در ایالات متحده به علاوه کسانی که تولید شده در خارج از دایره وار حرکت کردن کارخانه ها در غنا و نیجریه.

کسانی که با تمرکز بر همان مسائل است—به خصوص خشونت پلیس و تیراندازی—استفاده از نفوذ روسیه در مبارزات انتخاباتی در سال 2016 در حالی که به طور کلی در شرایط معمولی سیستم عامل آخرین نسل از عضو شورای نظارت مدت به طور فزاینده ای سخت برای تمایز از سایر ویروسی vituperation گسترش در سراسر وب از هر دو سمت چپ و راست.

در واقع Linvill و وارن اغلب آن را روشن موفق ترین استراتژی برای روسیه و دیگر بد بازیگران (به ویژه چین و ایران) در هیچ زمانی بر اساس منشاء دیوانه توطئه داستان و فسخ اما توسعه یافته را انتخاب کنید تا بر روی آنچه که در حال حاضر در خارج وجود دارد. برخی از آن برخی نه اما poste همیشه به معنای تحریک یک واکنش است. سپس دیوهای تقویت جهنم از آنها.

"بسیاری از مردم هستند که افتضاح در رسانه های اجتماعی واقعی هستند" وارن گفت: یک خبرنگار در اوایل این سال است. "کسی که به احتمال زیاد یک یا ایرانی یا چینی ترول کسی که با شما موافق است."

"حرفه ای پیش فرض می دانم که شما متقاعد کردن مخاطبان با گفتن آنها را به آنچه که آنها در حال حاضر تمایل به این باور; آنها جلو شما همراه آنها را نمی فشار شما دور" Linvill گفت: روزانه وحش. "نفوذ در رسانه های اجتماعی می آید از طریق دوستان و نه دشمنان. مردم نیاز به درک که دنیای دیجیتال در عمل با همان قوانین اساسی به عنوان دنیای واقعی است. غریبه ها با آب نبات همیشه باید بهترین منافع خود را در قلب."

روسیه قصد بود باقی می ماند و بیشتر متمرکز در تقسیم ایالات متحده آمریکا نسبت به حمایت از یک کاندیدای خاص اگر چه رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین به وضوح می خواستم به پایین هیلاری کلینتون در سال 2016 و مغلوب ساختن پیشی جستن است شدیدا تفرقه شکل است که او تمایل به خدمت در روسیه اهداف با یا بدون کمک از آن عضو شورای نظارت مدت.

آخرین محصول از سایت های مشکوک در توییتر در آمریکا ارائه شده به The Daily Beast توسط وارن و Linvill نشان می دهد تسلط بومی فکر کردن در سایت های مسئله متعلق به چپ فمینیست های جناح راست تفنگ طرفداران تجاوز طرفداران Latinx صداها و آفریقایی-آمریکایی ها در مبارزه با بی عدالتی است.

ریشه های حساب های تعیین شده توسط "ترکیبی از ویژگی های و محتوا نشانگر می گوید:" وارن. "از ویژگی های نشانگر آنها را به عنوان یک عملیات هماهنگ. محتوای نشانگر کراوات آنها را به نسل سابق روسیه در تلاش است."

دوخته صدای جیر جیر از شرکت-بسته @KerrrryC حساب مثلا تا داستان واقعی از یک زن و شوهر مسن در اوک پارک ایلینوی که swarmed توسط پلیس و پلیس به عنوان مظنون به سارق مسلح بانک در پایان ماه فوریه. "او 86-yo و تقریبا نابینا شده است. 67-yo و به سختی می تواند راه برود. هنگامی که شما در حال سیاه و سفید شما هرگز بیش از حد قدیمی یا جوان را به یک جنایتکار می گوید:" در مارس 3 صدای جیر جیر.

این @KerrrryC حساب باز کرد در ماه سپتامبر سال گذشته تا به حال بیش از 8,300 پیروان هنگامی که آن را به حالت تعلیق در ماه گذشته اما پاسخ به آن توییتهایی باقی می ماند در سراسر اینترنت. Linvill اشاره می کند که در میان کسانی که بازتوییت حداقل یکی از @KerrrryC را با این واقعیت مبتنی بر پست: افسانه بسکتبال LeBron James (@KingJames) که 45.9 میلیون پیروان.

پیام های روزانه وحش دیده می شود در آینده بر روی واتساپ احتمالي از دانشجویان آفریقایی در روسیه بسیار آفریقا-محور در لحن و محتوا. اما هنگامی که آنها پخش شده است که تا کنون کسی در جایی در ایالات متحده است به احتمال زیاد به انتخاب کنید تا بر روی آنها که آیا برای به اشتراک گذاری بر روی برنامه های پیام رسانی و یا در Twitter و Facebook حساب شده در نظر گرفته شود. این همه به عنوان COVID-19 توطئه در حال توسعه به یک موضوع مرکزی.

تعدادی از پست ها به یکی آفریقا یک موفقیت گروه ادعا کرد که به اصطلاح روشن فکران جامعه مخفی و آمریکا دموکرات ها ایجاد شده coronavirus به منظور هل دادن مغلوب ساختن پیشی جستن از قدرت و حتی مشخصات بالا سیاستمداران در نیجریه را برداشت تا در آن روایت است.

"یکی از اهداف بسیاری از روشن فکران و کسانی که که در پشت coronavirus همه گیر و ظهور یک نظم نوین جهانی است که برای دریافت realDonaldTrump از قدرت در این سال pres. انتخابات توسط جرقه خاموش عظیم رکود اقتصادی & توفنده آمریکا و اقتصاد جهان" توییتی Femi Fani-Kayode سابق نیجریه حمل و نقل هوایی وزیر در پایان ماه مارس. "آنها همچنین می خواهید به عنوان بسیاری از آمریکایی ها به مرگ از coronavirus به عنوان امکان پذیر و سرزنش آن همه در مغلوب ساختن پیشی جستن. با وجود تمام تلاش های خود را من اخبار را به شکست مفتضحانه & realDonaldTrump خواهد در قدرت پس از سال 2020 انتخابات است."

15 درصد

بنیاد بیل و ملیندا گیتس که متعهد 100 میلیون دلار برای مبارزه با شیوع کروناویروس می آید در ویژه هجوم عضو شورای نظارت مدت که ادعا می کنند که میلیاردر بنیانگذار شرکت مایکروسافت است که به دنبال یک برنامه واکسیناسیون با هدف کاهش جمعیت جهان 15 درصد است.

"او می خواهد خود را از 15 درصد به خارج از آفریقا خود را از طریق شر واکسن" یک پست در ادامه مارس 27. "آفریقا به رد خود را coronavirus واکسن."

چند پست ها به اشتباه به نقل از ملیندا گیتس گفت در مارس 10 مصاحبه در سی ان ان که او پیش بینی "بدن مرده در سراسر آفریقا." در واقع او گفت: به عنوان مثال از بدن مرده در خیابان های اکوادور چیزی است که ما باید می خواهم برای دیدن در آفریقا است.

"آنها نفرت آفریقا" خواندن یک پست مراجعه به پایه و اساس. "آنها لازم نیست که نیت خوب برای آفریقایی."

همان خط فکر در حال حاضر می توان در توییتر ساختمان نه تنها در نوع استدلال (یا سازمان ملل متحد-استدلال) در WhatsApp, پست, اما در حوادث واقعی.

هنگامی که دو برجسته فرانسوی در آزمایشگاه محققان بر این باورند کابل پخش اخبار در آغاز آوریل که آفریقا ممکن است یک جای خوب برای تست ضد سل واکسن فکر به برخی از وعده علیه COVID-19 داستان باعث ویروسی خشم در ایالات متحده و همچنین آفریقا—که برخی از آن با هشتگ #AfricansAreNotLabRats.

چند تا از پست های اخیر با برچسب به خصوص کسانی که در حمله به بنیاد بیل و ملیندا گیتس در حال در محتوای مشابه به کسانی که ما را دیده اند در WhatsApp. در میان این حساب ارسال با #AfricansAreNotLabRats برچسب است که تماس های خود را به "Unapologetic آفریقا" (@Apologetic_much) که پیوست توییتر فقط در این ماه است و در حال حاضر 17 پیروان. جالب آن نیز حملات چینی نژادپرستی. آن را پیچیده چشم انداز در خارج وجود دارد در رسانه های اجتماعی (persian).

تبلیغات با هدف کاشت نفرت نسبت به غرب در قلب آسیب پذیر آفریقایی و swaying رای دهندگان در آینده ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری یک ترفند ما می دانیم که روس ها در گذشته استفاده کرده اند و چینی ها که در یک وحشی تبلیغات جنگ با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است با استفاده از در حال حاضر.

در اکتبر سال 2017, The Daily Beast گزارش داد که دو نیجریه تصویری وبلاگ نویسان که به نام خود ویلیامز و Kalvin جانسون در رسانه های اجتماعی ارسال شده در یوتیوب که در آن ادعا کرد که کلینتون در "قاتلان سریال که در حال رفتن به تجاوز به عنف کل کشور" که تهمت نمی تواند نژادپرستانه چرا که او یک "تاجر است." نیجریه که ادعا به ارائه "یک کلمه از حقیقت" به آفریقایی-آمریکایی مخاطبان بودند بخشی از گسترده مبارزات انتخاباتی روسیه برای نفوذ در سیاست آمریکا است. ویلیامز بعد از جانسون بستری در یک فیلم او آپلود شده در یوتیوب در اواخر سال 2018 است که او تا به حال به کار گرفته شده توسط بدنام روسی اینترنت تحقیقات آژانس (IRA) که فعالیت بودند در معرض در جزئیات و چند تا از که اعضای آن بودند تحت تعقیب توسط مولر کاوشگر در ایالات متحده است.

در دسامبر 2017, The Daily Beast گزارش داد دو مرد که ادعا می شود مستقل سیاسی و امور عمومی روزنامه نگاران با برنامه های آنها گفت: پخش RT (که قبلا روسیه امروز) یک کرملین بودجه شبکه تلویزیونی ملاقات سه نیجریه دانش آموزان مشغول به تحصیل در دانشگاه های اطراف مسکو به بحث در مورد هیلاری کلینتون و ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری یک ماه قبل از انتخابات 2016 برگزار شد. آنها ناموفق تلاش برای متقاعد کردن دانشجویان که اکثر نیجریه را دوست نداشتند کلینتون و ترجیح تهمت و گفت که آنها می خواهم برای ایجاد یک پلت فرم برای آنها به هوا نظرات خود را در تصویری مربوط به آمریکا نامزد.

کرملین به شدت سرمایه گذاری در برنامه های را که آفریقایی ها به تحصیل در روسیه موسسات عالی و از 17,000 در حال حاضر در دانشگاه 4,000 با پشتیبانی دولت روسیه کمک هزینه تحصیلی است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور بود که به ذکر است که در یک اجلاس با رهبران آفریقایی در ماه اکتبر.

فیلیپ Obaji گزارش از ابوجا, کریستوفر دیکی گزارش از پاریس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب