روسیه اولین دادگاه در ختنه ری استارت بعد از coronavirus مستند

دکتر که انجام ختنه در نه سال در شمال قفقاز و جمهوری اینگوشتیا است در دادگاه. فعالان حقوق بشر امیدوارند که این

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

دکتر که انجام ختنه در نه سال در شمال قفقاز و جمهوری اینگوشتیا است در دادگاه. فعالان حقوق بشر امیدوارند که این مورد می تواند کمک به یاغی سوء استفاده در روسیه است.

"چهار نفر او نمی داند که خود را برگزار بازوها و پاها را در یک معاینه زنان, صندلی" Zarema می گوید توصیف چگونه دختر او در معرض female genital mutilation (FGM) در یک کلینیک پزشکی در ماگاس پایتخت اینگوشتیا منطقه در روسیه در قفقاز شمالی. "و این است که یک کودک است که من حتی نمی را در گرفتن عکس او وجود دارد و بدون پدر و مادر او."

او می گوید: او مادر بود و از دیدن او پدر جدا در ژوئن 2019. مرد پرسید: همسر جدید خود را به او را به یک درمانگاه برای فلج روش که حذف خارجی بخشی از یک زن یا دختر اندام تناسلی, از جمله کلیتوریس و لب و یا هر دو. "هیچ کس به من هشدار داد هیچ کس از من پرسید. هیچ چیز" Zarema می گوید: صحبت های در گوشی از همسایه چچن یکی دیگر از روسیه جمهوری. "من در بازار اینجا را در گروزنی وقتی متوجه شدم. من از هوش رفت."

"وقتی که من پرسید که من شوهر سابق که چرا او تا به حال این کار انجام شود او به معنای واقعی کلمه گفت: "به طوری که او دریافت نمی کند روشن'," او می گوید.

Zarema پرونده اتهامات جنایی و دکتر که گفته انجام این عملیات در حال حاضر در محاکمه در یک دادگاه در ماگاس. دادرسی در برابر اطفال, متخصص بیماریهای زنان Izanya Nalgiyeva آغاز شد و در دسامبر 2019 و در حال حاضر راه اندازی مجدد پس از معلق به دلیل coronavirus مستند اقدامات است. Nalgiyeva است که تلاش برای واقعی آسیب بدنی که بدان معنی است که او می تواند خوب اما نه زندان.

اما وکلا از دوخت عدالت ابتکار (SRJI) یک گروه حقوق بشر است که با تمرکز بر خشونت مبتنی بر جنسیت در اتحاد جماهیر شوروی سابق و کشورهای که وکلا مسئول مورد استدلال می کنند که Nalgiyeva باید رو سخت تر از مجازات است. "این است که به وضوح یک جرم فلج عملیات بر روی یک دختر اندام تناسلی به وضوح نیاز به واجد شرایط به عنوان شدید آسیب بدنی می گوید:" تاتیانا Savvina یک وکیل از SRJI در مورد کار. شدید صدمه حمل زندانی در روسیه است.

انگیزه پول ؟

Savvina می گوید او معتقد است که پدر دختر باید مجازات همراه با دکتر. تیم او درخواست شده است که محققان باز کردن یک مورد در برابر دامپزشکی, درمانگاه که در آن عملیات انجام شد اما آن را رد کرد.

با توجه به بستگان درمانگاه ارائه شد این روش برای از 2000 روبل (حدود €25 یا $28). Savvina می گوید: این درمانگاه هنوز باز است هر چند "برش" است و دیگر در لیست رسمی از آن پزشك زنان خدمات.

مدیر درمانگاه بسلان Matiyev است گفت: RFE/RL به توافق نرسیدند و ادعا خانواده را مورد انگیزه پول است. دکتر که انجام این عملیات گفت که این یک ضرورت پزشکی برای درمان دختر "لبیال فیوژن" وکلای او می گویند. مادر دختر گفت: دختر خود را نمی باید هر گونه مشکلات سلامتی.

Men praying in Ingushetia (Imago/Itar-Tass)

بسیاری از جمهوری های روسیه در قفقاز شمالی از جمله اینگوشتیا در حال اکثریت مسلمان و محافظه کار

فلج عمل

روسیه را ندارد قانون به طور خاص ممنوعیت ختنه زنان هر چند روسیه و وزارت بهداشت است به نام عمل "فلج کننده." فعالان می گویند این عمل گسترده در برخی از مناطق اکثریت مسلمان شمال قفقاز. در یک سال 2016 گزارش SRJI تخمین زده است که هر سال بیش از یک هزار نفر از دختران در معرض ختنه در روسیه در جمهوری داغستان به تنهایی در حالی که در اینگوشتیا و چچن ختنه زنان بسیار نادر است. اسماعیل Berdiyev پیشرو مفتی از شمال قفقاز گفت: چند سال پیش که این عمل باید در انجام "همه زنان" برای کاهش "تباهی."

در سال 2016 یک پیش نویس قانون در ساخت ختنه مجازات تا 10 سال زندان معرفی شد به روسیه در دومای اما نبود گذشت. با توجه به جمعیت سازمان ملل متحد, صندوق ختنه شده است قانونى در حدود 59 کشور در سراسر جهان هر چند در برخی از کشورها از جمله فرانسه آن است که تحت پوشش قوانین موجود در آسیب بدنی و یا شکنجه.

ختنه می تواند باعث خونریزی شدید یا عوارض جدی در سلامتی از جمله در هنگام زایمان. یکی از نویسندگان از SRJI گزارش در داغستان یولیا Antonova گفت: DW در سال 2016 است که در روسیه "قانون باید تقویت شود زیرا در غیر این صورت وجود خواهد داشت نه هر گونه پیگرد قانونی در همه."

A graphic shows different types of female genital mutilation

حفاظت از زنان

تاتیانا Savvina می گوید که زمان مورد نشان می دهد که فقط. "با توجه به قانون روسیه واضح است که این آسیب شدید," او می گوید. در ضمن Savvina توضیح می دهد که هر گونه آسیب منجر به "حذف و یا از دست دادن یک بیضه" در یک مرد است که همیشه در نظر گرفته شدید آسیب در حالی که ختنه نیست. "وجود دارد به نظر نمی رسد تمایل به محافظت از زنان است. وجود ندارد حتی یک قانون در مورد خشونت خانگی در روسیه" او می افزاید.

در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه چرا این زمان برای ختنه مورد نیست در نظر گرفته شدید آسیب در دادگاه اینگوشتیا کمیته تحقیق اشاره DW به بازرسان فدرال. DW نمی دریافت پاسخ از فدرال کمیته تحقیق پیش از انتشار این مقاله.

Savvina معتقد است که به دلیل این است که روسیه اولین دادگاه در مورد ختنه در آن مجموعه می تواند یک سابقه برای موارد دیگر در کشور است. او می گوید که این تیم برنامه ای برای گرفتن پرونده به دادگاه اروپایی حقوق بشر اگر آنها تصمیم گیری و قضاوت در این پرونده نیست به اندازه کافی دشوار است.

Ismail Berdijew

اسماعیل Berdiev پیشرو مفتی از قرهچایی-Cherkessia می گوید ختنه لازم است 'به کاهش یک زن تمایلات جنسی'

آینده ای متفاوت

در ضمن مادر دختر Zarema می گوید که دخترش سلامت بهبود پس از عمل در سال گذشته اما ضربه روحی و روانی است که هنوز در نظر گرفتن تلفات. "او فقط چند تار مو در سمت چپ بر روی سر خود را. و موهای او فقط نگه می دارد در حال سقوط. و آغاز شده است که بعد از این همه."

Zarema خودش قرار گرفتند ختنه به عنوان یک فرد بالغ در حدود سن 20, او می گوید, توضیح داد که پدر این دختر که شوهرش در آن زمان اصرار داشت در حال کاهش است. اما او می خواست سرنوشت متفاوت برای دخترش.

"خداوند ما را خلق با همه چیز است که ما نیاز مؤمنان و غیر مؤمنان. خدا به ما این احساس را به دلیل" او می گوید: با اشاره به انگیختگی جنسی. "[او انجام نداده است که] در سفارش برای کسی که — برخی از دکتر — به برش کاری کردن و محروم کردن ما از آنچه خداوند متعال آفریده شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب