سابر اعلام حرکت استراتژیک بیشتر به موقعیت شرکت برای موفقیت

سابر Corporation (NASDAQ: SABR) پیشرو نرم افزار و فن آوری شرکت است که قدرت های جهانی سفر و صنعت اعلام کرده است

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

سابر Corporation (NASDAQ: SABR) پیشرو نرم افزار و فن آوری شرکت است که قدرت های جهانی سفر و صنعت اعلام کرده است که در نظر گرفتن گام های بسیار مهمی برای موفقیت و موقعیت این شرکت برای رشد بلند مدت. این شامل استراتژیک تجدید آن هواپیمایی و آژانس با تمرکز بر کسب و کار و همچنین دیگر اقدامات برای حمایت از جدید ساختار سازمانی.

Sean Menke Sabre رئیس جمهور و رئیس اجرایی اظهار داشت: "امروز به ما اعلام کرد یک گام مهم به سوی تکمیل تحول ما به یک جدید سابر. ما در شروع این سفر تحول بیش از دو سال پیش با رونمایی از ما SabreNext استراتژی و ایجاد سفر ما راه حل های سازمان است. ما رهبری تیم را تکمیل کرده است برنامه های استراتژیک تراز قرار گیرند و به طور کامل ترکیب سابر را هواپیمایی و آژانس با تمرکز بر کسب و کار به ارائه قوی تر و بیشتر تجربه بدون درز برای مشتریان ما است."

جدید سابر: استراتژیک Realigning آن کسب و کار
سابر رهبری تیم شده است رانندگی تحول تغییر و ایجاد یک بنیاد به موقعیت این شرکت برای رشد. این تیم متمرکز شده است در سه حوزه: امنیت و ثبات و سلامت آن فناوری محصولات و خدمات; افزایش همکاری در این شرکت را در بخش کسب و کار برای سرعت بخشیدن به ایجاد پایان به پایان راه حل برای مشتریان خود و ایجاد یک تیم رهبری در سراسر سازمان است که منجر سابر به مرحله بعدی سفر خود را به تبدیل شدن به قابل اعتماد شریک فناوری از سفر میباشد. امروز این شرکت اعلام کرد که یک گام مهم در جهت تکمیل آن تحول را بهتر در خدمت مشتریان خود و تولید در دراز مدت فرصت های رشد در سراسر کسب و کار.

Menke ادامه داد: "سابر است که ماموریت حیاتی به سفر اکوسیستم. در حالی که ما تا به حال برای قرار دادن برخی از طرح ها و سرمایه گذاری های فن آوری در انتظار نگه داشته در پاسخ به COVID-19 گیر ما ثابت قدم باقی می ماند و در تعهد ما برای کمک به مشتریان ما کار موثر تر رانندگی درآمد و پیشنهاد شخصی تجربیات سفر که به نفع مسافران, سفر, تامین کنندگان, و سازمان های. این بیماری همه گیر باعث شده است که عمده تغییرات در این سفر اکوسیستم و در نتیجه نیازهای در حال تغییر از ما هواپیمایی و هتل و آژانس مشتریان. ما باید از این فرصت برای سرعت بخشیدن به تغییرات سازمانی ما شروع شد و در سال 2018 به آدرس تغییر مسافرتی چشم انداز است. سابر جدید سازمان ساخته شده است و بر این فرض استوار است که خرده فروشی و توزیع و تحقق سفر را ادامه خواهد داد به تکامل در طول دهه آینده و هر یک از این عناصر تبدیل خواهد شد و حتی بیشتر به هم پیوسته و وابسته اند."

یکی سابر: ارائه ارزش به مشتریان از طریق جمعی لنز
استراتژیک تجدید آن بخش کسب و کار بیشتر خواهد شد فعال سابر برای ارائه در وعده خود را به خرده فروشی توزیع و انجام سفر در خدمت آن شرکت هواپیمایی و آژانس مشتریان از طریق جمعی لنز. علاوه بر این شرکت تعهد خود را به چشم انداز بلند مدت برای ایجاد یک بازار جدید برای شخصی سفر آن را به عنوان طول می کشد گام به تبدیل شدن به فن آوری پلت فرم قرار گرفته در مرکز کسب و کار سفر. این شرکت همچنین متعهد به طرح های استراتژیک آن را برای اولین بار اعلام کرد در ماه فوریه این سال است.

به این منظور سابر ادامه خواهد داد:

  • تمرکز بر ایجاد شخصی ارائه می دهد با این قابلیت فرآیندها و هوش است که اجازه می دهد تا تولید کنندگان به خرده فروشی ارائه می دهد شخصی را از طریق تمام کانال های با چشم نسبت به ارائه تجارب است که مسافران امروز می خواهم و باز کردن بیشتر ارزش هر مسافر سوار.
  • درایو آینده توزیع از جمله NDC با افزایش ارزش تامین کننده ارائه می دهد و ارزش GDS را قادر می سازد شرکت های هواپیمایی برای توزیع ارائه می دهد شخصی را از طریق این شرکت در بازار و از طریق کانال های مستقیم خود را.
  • باز کردن پتانسیل رشد در رشد سریع کم هزینه حامل (LCC) در بازار با ایجاد راه های بیشتری برای LCCs به خرده فروشی و توزیع محتوا و پوسته پوسته شدن ارائه به تازگی به دست آورد Radixx.
  • ارائه یک سرویس کامل سیستم مدیریت املاک برای خدمت بهتر به سرمایه گذاری هتل ها, همکاری با Accor برای ساخت یک سرویس کامل سیستم مدیریت املاک است که ترکیب خود را با بهترین در کلاس رزرو مرکزی و دولت از-هنر محدود خدمات مدیریت اموال در سیستم های کاملا یکپارچه ابر بومی پلت فرم طراحی شده برای مدیران هتل ها از تمام اموال کلاس اندازه ها و مناطق جغرافیایی – یک نقطه عطف در سفر جهانی میباشد.
  • تبدیل سابر تکنولوژی در 10 سال ترجیح همکاری استراتژیک با گوگل است که شامل: (1) بهبود سابر فناوری قابلیت مهاجرت این شرکت زیرساخت های آن به Google Cloud را بسیار در دسترس و امن خدمات با پشتیبانی پیشرفته و انعطاف پذیری بیشتر; (2) با استفاده از گوگل تجزیه و تحلیل داده های ابزار برای فعال کردن سابر به منظور افزایش قابلیت های فعلی و آینده محصولات; و (3) طراحی گسترده تر نوآوری چارچوب با گوگل است که به دنبال بهینه سازی استعداد و دارایی های هر دو شرکت به تصور توسعه و استقرار در آینده قابلیت های که در سفر اکوسیستم بهره گیری از تمام شرکت کنندگان در بازار.

سابر تیم: ایجاد یک تکیه متمرکز و پاداش نیروی کار
در علاوه بر این به کسب و کار خود تجدید بیشتر موقعیت این شرکت برای موفقیت سابر اعلام کرد چندین اقدامات آن پیاده سازی خواهد شد و با توجه به نیروی کار جهانی. بیشتر به طور خاص, شرکت مشترک زیر است:

  • عضو تیم furloughs به پایان خواهد رسید و یا قبل از ژوئیه 6 2020
  • در ژوئیه 6, 2020, سابر خواهد بازگرداندن کارکنان غرامت به 100 ٪ از پایه پرداخت پایان دادن داوطلبانه و غیر ارادی کاهش پرداخت که در زمان اثر در مارس و آوریل در سراسر جهان
  • سابر است اتخاذ انعطاف پذیر و امن و مولد کار از راه دور برنامه را قادر خواهد ساخت که دارد نیروی کار خود را به "کار از هر نقطه" به حدی از خانه کار/کار از راه دور برنامه های مجاز و تحت قوانین محلی است.
  • یک راست-اندازه شرکت و سازمان جهانی شامل کاهش در نیروی است که انتظار می رود تاثیر حدود 800 اعضای تیم در سراسر 43 محل دفتر. این است که در علاوه بر این به جدایی از حدود 400 شرکت کنندگان در سابر را قبلا اعلام داوطلبانه قطع و داوطلبانه بازنشستگی پیش از موعد برنامه.

این شرکت استراتژیک تجدید و اقدامات مربوط انتظار می رود به طور قابل ملاحظه ای کامل در اوایل سه ماهه سوم سال 2020 است. اطلاعات بیشتر در مورد جدید راه حل های سفر سازمان و رهبری تیم خواهد بود اعلام عمومی در اوایل ماه جولای که ساختار جدید به اثر می رود.

در مورد سابر شرکت
سابر شرکت پیشرو نرم افزار و فن آوری شرکت است که قدرت های جهانی سفر و صنعت در خدمت طیف گسترده ای از شرکت های مسافرتی از جمله شرکت های هواپیمایی مدیران هتل ها, آژانس های مسافرتی و دیگر تامین کنندگان. این شرکت فراهم می کند خرده فروشی و توزیع و اجرای راه حل های است که کمک به مشتریان خود کار موثر تر رانندگی درآمد و پیشنهاد شخصی مسافر تجارب است. از طریق آن منجر سفر, بازار سابر متصل سفر کنندگان با خریداران از سراسر جهان است. سابر فن آوری پلت فرم مدیریت بیش از $260B ارزش جهانی سفر صرف سالانه است. که مقر آن در ساوتلیک, تگزاس, ایالات متحده آمریکا سابر در خدمت مشتریان در بیش از 160 کشور در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر www.sabre.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب