سامانتا زنبور عسل می رود پس از رسانه ای برای نادیده گرفتن Breonna تیلور و 'قاتل' پلیس

در اولین قسمت از فرونتال کامل از پلیس با قتل جورج فلوید و قیام جهانی است که به دنبال Samantha Bee رفت و مستقیم

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

در اولین قسمت از فرونتال کامل از پلیس با قتل جورج فلوید و قیام جهانی است که به دنبال Samantha Bee رفت و مستقیما در قلب مشکل است.

"مثل همه من احساس عصبانی و ویران که در کشور ما همچنان موفق به مقابله با خشونت پلیس علیه سیاه مردم" زنبور عسل شروع از جنگل پشت خانه اش. "این است لعنتی خسته کننده است که این را نگه می دارد اتفاق می افتد و که آن را در زمان یک دقیقه تصویری از یک مرد که کشته شد تا مردم درک کنند که این یک وضعیت اضطراری است."

خواستار توجه به این تظاهرات که جاروب این کشور و جهان میزبان گفت: "یک تغییر کیفی است که اتفاق می افتد و آن این است که گام اول—برای اولین بار از بسیاری از به upend سفید برتری. ما باید برای تغییر زیرساخت های پلیس و عدالت در این کشور است. این همه پایین می آید به این: سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"معترضین علیه وحشت از خشونت پلیس," زنبور عسل ادامه داد. "و برای نشان دادن چگونه به طرز وحشیانه ای خشونت آمیز آنها پلیس را در پاسخ کاملا وحشیانه و خشونت."

برای اواخر شب تک صدایی جوک بود و چند دور بین اما وقتی که آنها آمدند آنها بسیار ویرانگر است. در پاسخ به عربستان از سوی دیگر ، تام پنبه تماس به "ارسال سربازان" برای جلوگیری از آنچه او به نام "موج خشونت" زنبور عسل گفت: "بهترین راه برای جلوگیری از هر نوع را تام و پنبه را به آن. او قطعا باعث می شود همسر خود را می گویند فضل قبل از آنها می کنند."

میزبان همچنین با انتقاد از رسانه های جریان اصلی برای بیش از حد طولانی توصیف خشونت آمیز پلیس به عنوان چیزی جز "بد سیب."

"یک افسر پلیس که در قتل کسی نیست 'بد اپل,'," او گفت:. "یک افسر پلیس که در قتل کسی قاتل است."

با عکس از چهار مینیاپولیس افسران که در مجموع به کشته شدن فلوید بر روی صفحه نمایش در کنار او زنبور عسل افزود: "جورج فلوید را killers با آرامش اعدام او کاملا آگاه است که آنها در حال ثبت و اعتماد به نفس آنها نمی خواهد از دست دادن شغل خود را زیرا آنها می دانستند MPD را نگه نمی افسران مسئول خشونت."

اما در حالی که آن را ممکن است تصویری از فلوید قتل که موجب اعتراضات گسترده در این ماه زنبور عسل گفت که "برای دیدن چگونه لعنتی افتضاح می توان آن را هنگامی که دوربین نمی نورد" همه شما باید انجام دهید این است که نگاه در مورد Breonna تیلور, که به ضرب گلوله کشته شد حداقل هشت بار توسط پلیس در خانه خود و تبدیل به اخبار ملی تا دو ماه بعد. "این نفرت انگیز است که در آن زمان دو دیگر مشخصات قتل را Breonna مرگ ملی داستان" زنبور عسل گفت.

"نگاه ما به ارزش سیاه و سفید زندگی می کند در همه زمان ها, هر روز," او گفت:. "نه فقط زمانی که ما در حال مواجه با تصاویری از خشونت پلیس."

زنبور عسل به پایان رسید او بخش با خواندن تنها برخی از نام بسیاری از سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط پلیس که ما در حال صحبت کردن در مورد در حال حاضر.

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن به سامانتا زنبور عسل در آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن