سامسونگ الکترونیک اعلام کرد در سه ماهه دوم سال 2020 نتایج

سامسونگ الکترونیک امروز گزارش داد KRW 52.97 تریلیون در تثبیت درآمد و KRW 8.15 تریلیون دلار در سود عملیاتی در س

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

سامسونگ الکترونیک امروز گزارش داد KRW 52.97 تریلیون در تثبیت درآمد و KRW 8.15 تریلیون دلار در سود عملیاتی در سه ماهه دوم منتهی به 30 ژوئن 2020.

حتی به عنوان گسترش COVID-19 ناشی از تعطیلی و slowdowns در فروشگاه ها و سایت های تولید در سراسر جهان این شرکت در پاسخ به چالش از طریق آن گسترده زنجیره تامین جهانی در حالی که به حداقل رساندن تاثیر این بیماری همه گیر از طریق تقویت آنلاین کانال های فروش و بهینه سازی هزینه های.

سه ماهه سود عملیاتی افزایش 26 درصد از سه ماهه قبلی و 23 درصد از سال قبل به لطف شرکت تقاضا برای تراشه های حافظه و لوازم و همچنین به عنوان یک افزایش در آن صفحه نمایش کسب و کار.

یک بهبود نسبی در تقاضای جهانی پس نیز ممکن است کمک به جبران برخی COVID-19 اثرات منجر به درآمد بالاتر از ابتدا انتظار می رود. درآمد در سه ماهه کاهش یافت و به 4 درصد از سه ماهه قبلی و 6 درصد از سال قبل به دلیل کاهش فروش گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر.

درآمد از حافظه بهبود کسب و کار, رهبری جامد تقاضا از مراکز داده های شخصی. اما کندتر تقاضا برای حافظه موبایل منجر به ضعیف تر NAND کمی رشد نسبت به بازار. سیستم LSI گزارش کاهش درآمد در میان ضعف در بازار تلفن همراه در حالی که ریخته گری کسب و کار شاهد بهبود در تقاضای مشتری.

در پنل صفحه نمایش, کسب و کار, یک کسب افزایش سود از صفحه نمایش تلفن همراه در حالی که این شرکت شاهد ضرر و زیان بزرگتر از پانل های باریک کمی در افزایش فروش مانیتور.

تلفن همراه ارتباطات کسب و کار گزارش جامد سود در بازاریابی کاهش هزینه و دیگر هزینه های بهینه سازی با وجود ضعیف تر فروش گوشی های هوشمند.

لوازم الکترونیکی مصرفی بخش ارسال شده بالاتر درآمد بیش از رشد فروش از لوازم خانگی مانند سیستم های تهویه مطبوع و خشک کن و همچنین به عنوان حق بیمه تلویزیون از جمله QLED مدل. هارمن گزارش یک عامل از دست دادن دلیل وخامت شرایط بازار در صنعت جهانی خودرو.

به دنبال به جلو به نیمه دوم سال 2020 سامسونگ الکترونیک انتظار بهبود تدریجی در تقاضا برای دستگاه های تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی است. در حالی که خطرات باقی می ماند به دلیل تداوم ابهامات از COVID-19 و رو به رشد مسابقات شرکت خواهد کرد پاسخ به احیای تقاضا از طریق انعطاف پذیر جهانی مدیریت زنجیره تامین (SCM) برای اطمینان از ثبات عرضه به مشتریان است.

برای حافظه, کسب و کار, شرکت انتظار دارد تقاضا برای تلفن همراه و گرافیک حافظه برای بازیابی رانده جدید گوشی های هوشمند و کنسول های بازی. آن را به تمرکز بر روی انعطاف پذیر و به موقع مدیریت محصول مخلوط و سرمایه گذاری برای دیدار با تغییر تقاضا برای هر نرم افزار.

برای سیستم نیمه هادی ها در این شرکت تمرکز خود را بر گسترش فروش محصولات کلیدی مانند رزولوشن بالا و سنسور 5G سیستم بر روی تراشه (SoCs).

برای پنل صفحه نمایش, کسب و کار, کامل جهش در درآمد از صفحه نمایش تلفن همراه است که انتظار می رود در سه ماهه چهارم, به عنوان یک بهبود در تلفن همراه تقاضا در طول سه ماهه سوم سال خواهد بود به احتمال زیاد محدود به اواسط و کم پایان ، برای اندازه بزرگ و پانل های این شرکت خواهد شد سرعت بخشیدن به توسعه کوانتومی-دات (QD) نمایش به عنوان برنامه ریزی شده.

تلفن همراه ارتباطات کسب و کار قصد دارد نسل جدید گوشی های هوشمند گل سرسبد از جمله کهکشان توجه داشته باشید و یک گوشی تاشو در حالی که به دنبال گسترش فروش از اواسط ردیف مدل. بازار گوشی های هوشمند انتظار می رود که شاهد تشدید رقابت میان یک بهبود تدریجی در تقاضا در نیمه دوم سال است.

سامسونگ نیز با هدف افزایش سودآوری از لوازم الکترونیکی مصرفی بخش از طریق فروش بیمه محصولات از جمله QLED تلویزیون و قرار دادی لوازم خانگی سری تر و کارآمد تر بازاریابی است. هارمن است که انتظار می رود برای بهره مندی از بهبود چشم انداز کسب و کار برای خودرو و مصرف کننده بالاتر صوتی فروش.

در سه ماهه دوم سامسونگ الکترونیک' هزینه های سرمایه رسیده KRW 9.8 تریلیون از جمله KRW 8.6 تریلیون دلار صرف شده در نیمه هادی ها و KRW 0.8 تریلیون بر روی صفحه نمایش. مجموع هزینه های سرمایه در نیمه اول بود KRW 17.1 تریلیون از جمله KRW 14.7 تریلیون برای نیمه هادی ها و KRW 1.6 تریلیون برای نمایش.

سرمایه گذاری در حافظه کسب و کار صرف شد به طور عمده در تجهیزات بهتری فرایند تکنولوژی و گسترش ظرفیت در انتظار رشد در حافظه تقاضا است. برای ریخته گری, کسب و کار, شرکت سرمایه گذاری بیشتر در پیشرفته 5 - و 8nm فرآیندهای آن به افزایش ظرفیت تولید است.

حافظه کسب و کار درایوهای نیمه هادی درآمد برای تقویت هزینه رقابت H2

نيمه هادی در کسب و کار نوشته شده KRW 18.23 تریلیون در تثبیت درآمد و KRW 5.43 تریلیون دلار در سود عملیاتی در سه ماهه دوم.

حافظه کسب و کار را دیدم قوی تقاضا برای ابر برنامه های کاربردی مربوط به کنترل از راه دور کار و آموزش آنلاین به عنوان تاثیر از COVID-19 ادامه داد: در حالی که تقاضا برای تلفن همراه نسبتا ضعیف است.

برای درام datacenter افزایش تقاضا به عنوان یک افزایش در فعالیت های آنلاین و ویدیو کنفرانس سوار تقاضا برای محصولات سرور. تلفن همراه تقاضا ضعیف بود با توجه به فصلی و مستندات مربوط به COVID-19 در بخش هایی از جهان از جمله ایالات متحده و هند است. برای کامپیوتر, تقاضا باقی مانده جامد در پشت low-end لپ تاپ در حالی که این تاثیر از ساخت سایت تعطیلی کاسته در سه ماهه دوم.

برای NAND سرور SSD تقاضا به رشد خود ادامه داد به عنوان خدمات جدید معرفی شدند توسط مراکز داده در آمریکا و به عنوان تقاضا برای شبکه های اجتماعی و خدمات از راه دور گسترش در چین است. برای موبایل, تقاضا ضعیف باقی مانده است به عنوان ضریب اطمینان مصرف کننده بود نهفته COVID-19 و به عنوان سهم از اواسط به low-end محصولات تلفن همراه افزایش یافت. برای مشتری SSD تقاضا قوی بود به دلیل افزایش تولید از اواسط به لپ تاپ کم قیمت. به طور کلی NAND محموله کاهش یافته است به دلیل ضعیف موبایل و تقاضا و موقت عدم در دسترس بودن محصول برای دیدار با تقاضا برای برخی از برنامه های کاربردی.

به دنبال نیمه دوم به طور کلی تقاضا برای درام است که انتظار می رود را انتخاب کنید تا از گوشی های هوشمند جدید راه اندازی شد در حالی که ابهامات باقی می ماند و در اطراف مسائل ژئوپولیتیک از جمله اختلافات تجاری و با سرعت عالی محتوا-هر-جعبه تصویب. احتمال جامد سرور تقاضا همچنان در نیمه دوم اما سرور مشتریان موجودی و طرح های سرمایه گذاری باقی می ماند که باید از نزدیک مورد بررسی قرار. برای کامپیوتر, دسکتاپ و تقاضا انتظار می رود که ضعیف اما کم لپ تاپ تقاضا است به احتمال زیاد باقی می ماند جامد. برای گرافیک تقاضا ادامه خواهد داد برای دیدن رشد قوی با راه اندازی جدید کنسول های بازی.

همانطور که برای NAND موبایل و تقاضا انتظار می رود که به بهبود در رشد اواسط به محصولات کم پایان با وجود ادامه عدم قطعیت. برای سرور SSD تقاضا است به احتمال زیاد باقی می ماند قوی به عنوان خدمات آنلاین و فعالیت های خود را افزایش دهد. تقاضا برای مشتری SSD است که انتظار می رود کاهش در ضعیف PC تقاضا اما این احتمال وجود دارد که یک بازیابی به عنوان محتوای هر جعبه رشد نسبت به پایان سال.

این شرکت تمرکز خود را بر روی انعطاف پذیر ترکیب محصول و سرمایه گذاری در حالی که تقویت رهبری تکنولوژیکی در درام با کامل نرم افزار از 1Z-nm و EUV-بر اساس محصولات. برای NAND این شرکت تمرکز خود را بر روی هزینه های رقابت پذیری و سرعت بخشیدن به تبدیل به 6 نسل V-NAND.

در ضمن درآمد برای سیستم LSI کسب و کار با توجه به کاهش تقاضا برای تلفن همراه اجزای جمله SoCs. این شرکت ادامه داد: برای تنوع بخشیدن به کسب و کار با راه اندازی بزرگ-صفحه سنسورهای تصویر با فوق العاده بالا-سرعت فوکوس اتوماتیک امکانات و 'CC EAL6+' گواهی امنیتی تراشه راه حل فراهم می کند که قوی حفاظت از حریم خصوصی در دستگاه های هوشمند. این شرکت همچنین متنوع جهانی خود پایه مشتری و افزایش سهم در خارج از کشور درآمد.

همانطور که برای نیمه دوم تعداد 5G مشترکین و راه اندازی از اواسط به کم قیمت 5G گوشی های هوشمند انتظار می رود افزایش می دهد در حالی که تصویب وضوح بالا و سه/چهار دوربین برای دستگاه های تلفن همراه است که انتظار می رود به رشد است. این شرکت به دنبال گسترش فرصت های بازار از طریق محصولات جدید بر اساس فن آوری آن رهبری است.

ریخته گری کسب و کار به دست آورد رکورد سه ماهه و شش ماهه درآمد به عنوان مشتریان موجودی ساخت یو پی اس افزایش یافته است. این شرکت شروع به تولید انبوه 5nm محصولات و در حال توسعه است 4nm تکنولوژی فرآیند. این شرکت همچنین تقویت پایه و اساس توسعه با شروع سرمایه گذاری در خطوط تولید در Pyeongtaek پیچیده است.

در نیمه دوم در حالی که این تاثیر از COVID-19 ادامه خواهد داشت این شرکت قصد دارد به تولید انبوه تلفن همراه و high-performance computing (HPC) محصولات مبتنی بر پیشرفته فن آوری روند. در ضمن این شرکت قصد دارد امن و با ثبات فروش و بهبود سودآوری و تنوع بخشی برنامه های کاربردی فراتر از محصولات تلفن همراه و به HPC و مصرف کننده محصولات.

صفحه نمایش درآمد بهبود در یکی کردن دست آوردن; و تقاضا انتظار می رود برای بهبود H2

پنل صفحه نمایش کسب و کار نوشته شده KRW 6.72 تریلیون در تثبیت درآمد و KRW 0.30 تریلیون دلار در سود عملیاتی در سه ماهه دوم. درآمد خود را بهبود کاهش یافت با تشکر یک بار دست آوردن رغم تقاضای ضعیف برای کلی پانل های صفحه نمایش.

صفحه نمایش تلفن همراه را دیدم نامطلوب شرایط کسب و کار باقی بماند به عنوان گسترش جهانی COVID-19 وزن در فروش گوشی های هوشمند در سطح جهان است. برای صفحه نمایش بزرگ عامل از دست دادن کمی تنگ در افزایش فروش مانیتور همانطور که بیشتر مردم از خانه کار می کرد.

به دنبال به جلو به نیمه دوم سامسونگ انتظار دارد تقاضا برای بازیابی برای صفحه نمایش تلفن همراه به عنوان مشتریان عمده در حال برنامه ریزی برای راه اندازی محصولات جدید در حالی که خطرات باقی می ماند با توجه به ادامه ابهامات از COVID-19.

این شرکت با هدف افزایش فروش و سودآوری به طور فعال در جلسه تقاضا از مشتریان خود و ارائه تلفن همراه با پانل های متفاوت عملکرد و طراحی. آن را نیز تمرکز بر گسترش حضور در برنامه های کاربردی جدید از جمله صفحه نمایش برای گوشی های تاشو و دیگر این دستگاه است.

برای صفحه نمایش بزرگ سامسونگ ادامه خواهد داد برای دیدار با تقاضا از خود ال سی دی به مشتریان تا پایان سال و سرعت بخشیدن به توسعه محصولات مبتنی بر فن آوری های جدید مانند QD را نمایش می دهد.

تلفن همراه سود جامد باقی می ماند در Q2; حمل و نقل افزایش در میان بازار رقابت در Q3

آن & Mobile Communications بخش ارسال شده KRW 20.75 تریلیون در تثبیت درآمد و KRW 1.95 تریلیون دلار در سود عملیاتی در سه ماهه دوم.

در میان مستندات در مناطق از جمله شمال امریکا و اروپا و فروشگاه تعطیلی با توجه به تاثیر جهانی COVID-19 کلی تقاضا در بازار کاهش یافته کاهش یافت و این شرکت در گوشی های هوشمند حمل و نقل و درآمد کاهش یافته و از سه ماهه قبلی است. اما کارآمد مدیریت هزینه از جمله کاهش هزینه های بازاریابی و تبلیغات آفلاین, کمک شرکت گزارش سود جامد.

به دنبال به جلو به سه ماهه سوم فروش گوشی های هوشمند انتظار می رود به افزایش بیکاری و حمایت قوی تر محصول مخلوط با تشکر از رونمایی از پرچمدار جدید مدل های از جمله کهکشان توجه داشته باشید و یک گوشی تاشو را معرفی خواهد در آینده مجازی Galaxy Unpacked event در آگوست 5th.

برای نیمه دوم کلی بازار تلفن همراه است که انتظار می رود برای نشان دادن بهبود تدریجی. اما ابهامات مربوط به COVID-19 همچنان به قوت خود باقی بماند و با رقابت در بازار انتظار می رود به شدت به شرکت در تلاش برای جبران عملکرد ضعیف در نیمه اول.

در میان افزایش عدم قطعیت در بازار این شرکت را به پاسخگویی به موقع به دوره نقاهت تقاضا در مناطق مختلف راه اندازی شده توسط پرچمدار جدید مدل و همچنین تقویت آن توده-بازار صف. آن را نیز در ادامه تلاش ها به منظور افزایش سود دهی از طریق بهینه سازی سبد محصولات ساختمان در بهبود سودآوری در بازار به مدل های سال گذشته.

همانطور که برای شبکه های کسب و کار, سرمایه گذاری در خدمات 5G تاخیر شد در هر دو داخلی و بازارهای خارج از کشور با توجه به گسترش جهانی COVID-19. در حالی که هنوز هم وجود دارد عدم قطعیت بیش از اپراتورهای شبکه' سرمایه گذاری, برنامه سامسونگ ادامه خواهد داد برای کشف فرصت های جدید برای توسعه کسب و کار.

لوازم, تلویزیون, شکاف درآمد و رشد در حق بیمه, محصولات, مدیریت زنجیره تامین

لوازم الکترونیکی مصرفی بخش متشکل از صفحه نمایش بصری و دیجیتال, لوازم خانگی, کسب و کار, ثبت KRW 10.17 تریلیون در تثبیت درآمد و KRW 0.73 تریلیون دلار در سود عملیاتی در سه ماهه دوم.

سود برای نمایش بصری کسب و کار و افزایش نرمی در فروش به این شرکت به دنبال فرصت های جدید فروش آنلاین برای غلبه بر مشکلات موجب جهانی مستندات. این شرکت همچنین افزایش سود با استفاده از آن در مکان های متنوع برای فروش و تولید و هدف قرار دادن مصرف کنندگان نیاز برای تلویزیون های هوشمند. به عنوان یک نتیجه فروش در بیمه محصولات مانند QLED و فوق العاده بزرگ, مدل های رشد هر دو کاهش یافت و در مقیاس سالیانه در سه ماهه دوم. کاهش هزینه ها و همچنین بهره وری عملیاتی و همچنین افزایش سود در سه ماهه دوم.

دیجیتال لوازم کسب و کار را دیدم درآمد در سه ماهه دوم بهبود هر دو-سه ماهه و بیش از یک سال پیش از آن به عنوان هزینه های مصرف کننده در برخی از اقتصادهای برداشت تا به لطف کاهش مستندات در برخی از مناطق. در طول این دست انداز تقاضا در سه ماهه دوم شرکت گسترش فروش بیمه محصولات آن از جمله گراند AI واشر و خشک کن و آن را در یخچال قرار دادی. فصلی تقاضا برای سیستم های تهویه مطبوع در بالای هزینه-استراتژی های بازاریابی موثر نیز کمک درآمد.

برای نیمه دوم سال هم تلویزیون های دیجیتال و لوازم خانگی در حال انتظار برای دیدن عملکرد بهتر در خرید و فروش در مقابل نیمه اول سال 2020 پس از مقید کردن تقاضا است منتشر شد و پس از COVID-19 مستندات سهولت و تا پایان سال در هزینه های تعطیلات. Slowdowns در اقتصاد جهانی افزایش بیکاری و نوسانات در نرخ ارز خارجی خواهد بود خطرات به درآمد برای بقیه سال را نیز در جریان همه گیر. این شرکت با هدف افزایش سودآوری رفتن به جلو از طریق حق بیمه محصول و فروش بیشتر کارآمد بازاریابی است.

افزایش سهامداران ارتباطات در ESG

سامسونگ متعهد به ایجاد محیطی و ارزش های اجتماعی برای حمایت از رشد پایدار و برقراری ارتباط شفاف با سهامداران در ESG مسائل.

در سامسونگ 2020 گزارش پایداری این شرکت افزایش یافته افشای آن از آب و هوا اقدامات بر اساس گروه ضربت در به آب و هوا مربوط به افشای مالی چارچوب است. در گزارش منتشر شده در ماه ژوئن سامسونگ نیز معرفی پایداری هیات استانداردهای حسابداری استاندارد برای اولین بار برای به اشتراک گذاشتن آن اقدامات و تحولات در مدیریت پایدار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن