سامسونگ افزایش حفاظت از داده ها برای دستگاه های تلفن همراه جدید امنیت تراشه راه حل

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی, امروز, معرفی, مستقل, کلید راه حل های امنیتی تشک

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی, امروز, معرفی, مستقل, کلید راه حل های امنیتی تشکیل شده از یک عنصر امن (SE) تراشه (S3FV9RR) و افزایش امنیت نرم افزار ارائه می دهد که برای حفاظت از وظایف مانند بوت, جدا, سازی, پرداخت تلفن همراه و برنامه های کاربردی دیگر. آخرین امنیت تراشه مشترک معیارهای ارزیابی تضمین سطح (CC EAL) 6+ گواهی بالاترین سطح به دست آورد و با یک تلفن همراه جزء.

"در این دوره از تحرک و تماس کمتر تعاملات ما انتظار داریم ما متصل دستگاه های مانند تلفن های هوشمند و یا قرص به شدت امن بنابراین به عنوان برای محافظت از اطلاعات شخصی و فعال fintech فعالیت هایی مانند بانکداری تلفن همراه, معاملات سهام و cryptocurrency معاملات" گفت: Dongho Shin معاون ارشد رئیس جمهور از سیستم LSI بازاریابی در سامسونگ الکترونیک است. "با جدید مستقل امنیت عنصر راه حل (S3FV9RR) سامسونگ نصب قدرتمند deadbolt بر روی دستگاه های هوشمند برای حفاظت از اطلاعات خصوصی."

جدید سامسونگ راه حل های امنیتی پیشرفته کلید در دست است که به پیروی از نسل اول راه حل (S3K250AF) در ماه فوریه اعلام کرد. جدید راه حل های امنیتی دولت از هنر جزء ارائه می دهد که بالاتر تضمین سطح نسبت به سلف خود را CC EAL 5+ با یک صنعت پیشرو CC EAL 6+ گواهی-سخت افزار امن عنصر S3FV9RR و قدرتمند نرم افزار های امنیتی. CC EAL 6+ استفاده شده است در برنامه های کاربردی که تقاضا دقیق ترین شرایط امنیتی در بازار مانند گل سرسبد گوشی های هوشمند گذرنامه های الکترونیکی و سخت افزار کیف پول برای cryptocurrency.

با دو بار امن ظرفیت ذخیره سازی جدید از راه حل های امنیتی همچنین پشتیبانی از سخت افزار مبتنی بر ریشه اعتماد (پوسیدگی), بوت امن و دستگاه احراز هویت است که به ارمغان می آورد mobile security به سطح بعدی. به ویژه برای ارائه دهندگان خدمات تولید کنندگان و سازمان های امن دستگاه احراز هویت است که با افزایش پوسیدگی در زمانی که در حال اجرا, اختصاصی برنامه های کاربردی در یک دستگاه تلفن همراه. به عنوان یک بوت لودر آغاز یک زنجیره ای از اعتماد فعال است که از طریق آن هر سیستم عامل با تایید کلید به ترتیب اعتبار. این امن بوت شدن روند کار گرفته شده توسط پوسیدگی محافظت دستگاه در برابر هر گونه حملات مخرب و یا غیر مجاز نرم افزار به روز رسانی.

به عنوان یک مستقل راه حل جدید راه حل های امنیتی کار می کنند به طور مستقل از امنیت و عملکرد دستگاه را پردازنده اصلی است. این باعث می شود راه حل بسیار متنوع گسترش قابلیت های امنیتی از تلفن همراه دستگاه های IoT برنامه های کاربردی و سایر دستگاه ها در تمام سطوح عملکرد. علاوه بر این تولید کنندگان می توانید مطمئن باشید که دستگاه های تولید شده در خارج از سایت محل هستند و نه آلوده با افراد غیر مجاز سیستم عامل. این راه حل همچنین در دیدار با سخت افزار ماژول های امنیتی مورد نیاز برای عملیات رمزنگاری مشخص شده توسط یک آینده سیستم عامل تلفن همراه نسخه.

سامسونگ جدید امنیتی راه حل S3FV9RR است که انتظار می رود در سه ماهه سوم این سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب