سامسونگ & Niio هنر پرده برنده شدن آثار هنری به نمایش گذاشته می شود در سطح جهان بر روی دیوار

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که برنده آن فراخوان رقابت در همکاری با Niio حق بیمه پلت فرم های جدید, رسانه هنر اس

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که برنده آن فراخوان رقابت در همکاری با Niio حق بیمه پلت فرم های جدید, رسانه هنر است. رقابت باز بود برای نوشته از تاریخ 30 ژانویه تا مارس 30 با موضوع 'دیجیتال رئالیسم' برای نشان دادن هنر دیجیتال در حال حرکت فراتر از محدودیت های بیان هنری با استفاده از نوآورانه فن آوری صفحه نمایش از دیوار. در میان 494 آثار هنری ارسالی از 59 کشور جهان به داوران متشکل از حرفه ای هنر مشاوران و سامسونگ نمایندگان نشان داد برنده به عنوان Dev هارلن. بروکلین مبتنی بر هنرمند است که متخصص در مجسمه سازی و نصب و رسانه های دیجیتال انتخاب شد برای انیمیشن با عنوان: 'Areo باغ من – جاذبه'.

"این یک افتخار است برای انتخاب توسط سامسونگ و Niio برای این مسابقه و قدردانی از به رسمیت شناختن. با انرژی و تحقیقات صرف تولید این آثار آن است که پاداش به فرصت برای به اشتراک گذاری آنها را با مخاطبان جهانی در یک پلت فرم منحصر به فرد. سامسونگ روی دیوار فن آوری و Niio بین المللی شبکه ایجاد یک عکس دیجیتال نمایشگاه برای هنرمندان در سراسر جهان است. من افتخار می کنم به بخشی از آن جامعه و هیجان زده برای دیدن آنچه که می آید بعد گفت:" Dev هارلن.

برنده آثار هنری ایجاد شده برای نشان دادن نیروهای نامرئی که وادار کردن تخته سنگ های بزرگ به برخورد در یک بیابان باغ شکل گرفته است که بخشی از یک سری تأمل در سورئال و متعالی جنبه های طبیعی و زمین شناسی در سراسر منظومه شمسی است. هر انیمیشن کوتاه تصویر سنگ مجسمه سازی باغ مجموعه در سطح مریخ ظاهرا هجوم قوانین فیزیک است. این تخته سنگ در این قطعه خاص از هنر داشت و در دور دنباله پیاده روی در پارک ملی درخت یوشع در حالی که انیمیشن در مریخ زمین سایت در نزدیکی گودال گیل در حال حاضر در حال کاوش توسط ناسا کاوشگر کنجکاوی. Digital elevation اطلاعات به دست آمده با حسن نیت ارائه میدهد از مریخ MRO/HiRise ماهواره ای برنامه مدیریت توسط ناسا JPL و دانشگاه آریزونا.

در جایگاه دوم برای باز کردن تماس رقابت بودند Ohad Benit و Roni Azgad در تل-آویو-بر اساس هنرمندانی که گردد "هو من" یک فیلم کوتاه به بررسی ارتباط بین انسان و ماشین بین کامپیوتر دستکاری و سازندگان خود را. این قطعه از هنر تداعی احساس خیره و قادر به اشک چشم ما به دور از چیزی زیبا و اخلال در همان زمان برجسته انسان دیالکتیکی رابطه با این فن آوری قادر می سازد که ما را به حفظ این زیبایی اما در زمان می تواند ما را به از دست دادن تماس.

سرانجام الکس مک لئود تورنتو مبتنی بر بصری هنرمند که ایجاد کار در مورد اتصال های زندگی, چرخه, و همدلی از طریق کامپیوتر به عنوان یک رسانه مدعی مقام سوم. خود را در حال حرکت تصویر هنری, 'گالری' اجازه می دهد تا بیننده را به تجربه یک محیط که در ابتدا به نظر می رسد به عنوان یک نمایشگاه هنری; اما سرعت و نشانه های صوتی نشان می دهد که چیز دیگری وجود دارد بر روی صفحه نمایش.

"ما خوشحال به اعلام برنده باز ما تماس بگیرید رقابت در همکاری با Niio نمایشگاه استعداد فوق العاده در حرکت تصویر هنر" گفت: Hyesung Ha معاون ارشد رئیس جمهور از صفحه نمایش بصری کسب و کار در سامسونگ الکترونیک است. "سامسونگ متعهد به صفحه نمایش بصری در همه اشکال, در حالی که همچنین حمایت از خلاقیت و هنر. این رقابت ها نشان می دهد که فقط با این دقت انتخاب برندگان در حال حاضر مجموعه ای برای نمایش در ما هیبت الهام بخش به رهبری 'دیجیتال بوم' صفحه نمایش دیوار آوردن به زندگی هر جزئیات واضح و پر جنب و جوش تصاویر."

"برنده ورود دوندگان و هر تسلیم ما دریافت نشان دادن محبوبیت و کیفیت بالای دیجیتال متوسط در هنر مدرن است. ما مفتخر به همکاری با سامسونگ برای اطمینان از این آثار هنری هستند به نمایش در جهان معتبر ترین نمایش دیوار به توجه آنها سزاوار گفت:" راب اندرس مدیر عامل شرکت Niio. "ما هیجان زده برای دیدن آنچه که در آینده برای برندگان و چگونه ما می تواند همچنان به الهام و اتصال مردم در سراسر جهان از طریق معنی دار هنر دیجیتال تجربه است."

برنده آثار هنری همراه با مکان های دوم و سوم خواهد شد به نمایش گذاشته شده در دیوار نمایشگاه مکان در ایالات متحده آمریکا و انگلستان و تایلند و کره. هر قطعه از هنر خواهد بود به زندگی به ارمغان آورد در سامسونگ روی دیوار با بالاترین کیفیت زیادی مدولار چراغ هنر دیجیتال بوم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد و پیش برنده و شارت آثار بازدید https://www.niio.com/get/the-wall-open-call-winners.

در حال حاضر در دسترس در سراسر جهان دیوار نشان دهنده آخرین نرم افزار سامسونگ مدولار تکنولوژی LED است که می تواند متناسب با هر اندازه و نسبت بلافاصله افزایش زیبایی هر فضا. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیوار لطفا https://displaysolutions.samsung.com/led-signage/the-wall.

دیوار x Niio هنر جوایز باز تماس | سامسونگ

محصولات - B2B

منابع خبری - مطبوعاتی

محصولات - تلویزیون و شنیداری

※ تمام تصاویر پیوست شده در مطبوعات منتشر شده در سامسونگ Newsroom نیز در دسترس هستند در سامسونگ Newsroom را از کتابخانه رسانه ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن