سامسونگ دریافت صفر زباله به محل دفن زباله امکان سنجی برای همه آن جهانی نیمه هادی تولید سایت

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی اعلام کرد که آن را دریافت کرده UL صفر زباله به م

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در پیشرفته تکنولوژی نیمه هادی اعلام کرد که آن را دریافت کرده UL صفر زباله به محل دفن زباله اعتبار از طلا سطح و بالاتر از همه از آن جهانی نیمه هادی عملیات سایت. نشانگر این است که سامسونگ در سایت های نیمه هادی در, کره جنوبی, آمریکا و چین در دیدار با نیاز به بیش از 95 درصد زباله انحراف از طریق روش که شامل پردازش حرارتی. به طور خاص, Samsung DSR ساختمان در Hwaseong کره جنوبی خانه را به بسیاری از آن محلی نیمه هادی R&D کارکنان معتبر برای صفر زباله به محل دفن زباله ها در سطح پلاتین برای رسیدن به 100 درصد زباله انحراف.

"صفر زباله به محل دفن طلا اعتبار سنجی عهد به مراقبت و تلاش کارکنان خود در سراسر جهان برای حفاظت از محیط زیست" گفت: Chanhoon پارک, معاون اجرایی رئیس جمهور از زیرساخت های جهانی تکنولوژی در سامسونگ الکترونیک است. "دوستدار محیط زیست عملیات در حال حاضر باید برای هر کسب و کار و ما ادامه خواهد داد برای اطمینان از رشد پایدار است که با توجه به محیطی که ما زندگی می کنند و در عمل."

شروع با سامسونگ Austin نیمه هادی را (Austin, ایالات متحده آمریکا) اعتبار سنجی در ژانویه پنج نیمه هادی تولید سایت ها در کره جنوبی (Giheung, سئول, Pyeongtaek, Onyang و چئونان) و دو در چین (خین و سوژو) همه دریافت اعتبار برای صفر زباله به محل دفن طلا و سطح بالا برای زباله های خود را انحراف طرح از ژوئن سال 2020 است. این برنامه طراحی شده بودند برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی با تغییر مدیریت مواد زائد روش از پردازش حرارتی و یا دفن زباله disposals به بازیافت و استفاده مجدد فعال با نوآوری در تکنیک های ساخت و ادامه داد: سرمایه گذاری در سیستم های موجود و همچنین قوی کارمند آگاهی و کاهش زباله مبارزات.

بررسی و تایید شده توسط یک شخص ثالث صنعت تست و صدور گواهینامه سازمان UL دستیابی نقطه عطفی است که تأکید سامسونگ تعهد به حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار. این تلاش ها قابل مشاهده هستند نه تنها با سامسونگ با عملکرد بالا و صرفه جویی در انرژی محصولات بلکه در طول آن نیمه هادی عملیات تولید پوشا در سراسر شبکه های جهانی خود از بیش از 60 ، 000 کارمند در سراسر جهان.

"با پیگیری صفر زباله به محل دفن زباله اعتبار سامسونگ نشان دادن تعهد خود به کاهش ضایعات به عنوان یک کلید پایداری ابتکار در, نیمه هادی, سایت گفت:" آلبرتو Uggetti معاون رئیس جمهور و مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار بخش در UL. "صفر زباله به محل دفن زباله دستاوردهای آن در نیمه هادی سایت های منعکس کننده تعهد خود را به محیط زیست و رهبری UL خوشحال است به اعتبار تلاش های خود را."

منابع خبری - مطبوعاتی

محصولات - نیمه هادی ها

※ تمام تصاویر پیوست شده در مطبوعات منتشر شده در سامسونگ Newsroom نیز در دسترس هستند در سامسونگ Newsroom را از کتابخانه رسانه ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب