سن گابریل ماموریت: آتش سوزی 249 سال کالیفرنیا کلیسا

آتش تخریب سقف و بیشتر از داخل سن گابریل ماموریت در لس آنجلس. مقامات در حال تحقیق در مورد آتش سوزی را در ارتباط

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

آتش تخریب سقف و بیشتر از داخل سن گابریل ماموریت در لس آنجلس. مقامات در حال تحقیق در مورد آتش سوزی را در ارتباط با سرنگونی مجسمه کشیش کاتولیک Junipero Serra.

روز شنبه در یک آتش سوزی از بین رفته سقف و فضای داخلی از یک 249 ساله کلیسای کاتولیک در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده است.

سن گابریل ماموریت در لس آنجلس بود دستخوش نوسازی را به علامت 250 سال است.

آتش سوزی گزارش شده در ساعت اندکی از صبح روز شنبه. آتش نشان موفق به کنترل آتش از داخل کلیسا به عنوان سقف شروع به سقوط بر روی آنها.

"سقف به طور کامل از بین رفته... آتش طی چوب به سرعت در حال. داخلی است که تقریبا نابود شده به محراب منطقه گفت:" پل نگرت سان گابریل آتش کاپیتان.

The destroyed interior of the church (picture-alliance/K. Birmingham)

نابود داخلی کلیسا (picture-alliance/K. بیرمنگام)

علت آتش سوزی هنوز مشخص شود. داخل کلیسا تا به حال موارد قدمت آن حدود 200 سال از جمله صنایع مجسمه آورده از اسپانیا. محراب آورده بود به ماموریت در 1790s از مکزیک است.

سن گابریل ماموریت برنامه ریزی شده بود به بازگشایی در هفته آینده پس از بسته بودن به مدت چهار ماه با توجه به coronavirus بیماری همه گیر.

کلیسای ساخته شده بود در سال 1771 و ساخته شده از سنگ و آجر و ملات. آن را قبلا آسیب دیده زلزله در سال 1804, 1812, 1987 و 1994.

بحث گذشته

سن گابریل ماموریت چهارم کلیسا در کالیفرنیا به تاسیس توسط Junipero Serra یک کشیش کاتولیک رومی بود که در یکی از این ماموریت کالیفرنیا سیستم.

سرا متهم از استعمار و انقیاد از بومیان آمریکایی است. فعالان به تازگی سرنگون مجسمه سرا در سان فرانسیسکو ساکرامنتو و لس آنجلس در طول Black Lives Matter تظاهرات در ایالات متحده است.

San Gabriel Mission after the fire (picture-alliance/K. Birmingham)

سن گابریل ماموریت پس از آتش (picture-alliance/K. بیرمنگام)

پس از سرنگونی مجسمه سان گابریل ماموریت نقل مکان کرد و یک مجسمه سرا از ورودی کلیسا به باغ خود را.

سخنگوی کلیسای گفت که پلیس افزایش یافته بود گشت و امنیتی در اطراف این کلیسا حدود دو هفته پیش. پل نگرت گفت که اخیر سرنگونی سرا را مجسمه می توان در میان این تحقیقات را به آتش کشیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب