SAP به عنوان یک رهبر در گارتنر 2020 Magic Quadrant برای Multiexperience توسعه سیستم عامل (MXDP)

SAP SE (NYSE: SAP) اعلام کرد که تحلیلگر مستقل شرکت Gartner Inc. به نام SAP به عنوان یک رهبر در گارتنر Magic Qu

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

SAP SE (NYSE: SAP) اعلام کرد که تحلیلگر مستقل شرکت Gartner Inc. به نام SAP به عنوان یک رهبر در گارتنر Magic Quadrant برای Multiexperience توسعه سیستم عامل.*

این گزارش به رسمیت شناخته SAP به عنوان یک رهبر بر اساس آن "توانایی اجرا" و "کامل بودن چشم انداز" پس از ارزیابی SAP Cloud Platform فرمت Suite. گارتنر ارزیابی 16 فروشندگان و نام SAP یک رهبر.

به گفته گارتنر "دیجیتال تجربه کاربر به طور فزاینده دهانه دستگاهی, multitouchpoint و مرکب تعاملات و بنابراین یک multiexperience سفر. این گزارش ارزیابی فروشندگان MXDPs — سیستم عامل که در آن برای ساخت تجربه کاربر در سراسر وب, تلفن همراه, مکالمه همهجانبه و برنامه های پوشیدنی."

"SAP Cloud Platform, فرمت, مجموعه کمک می کند تا مشتریان خود را برای ساده سازی توسعه نرم افزار پسوند بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار و سرعت بخشیدن به ارزش کسب و کار به صورت هوشمند شرکت" SAP Cloud Platform جمهور گونتر Rothermel گفت. "در حال حاضر بیش از هر زمان انتظار مشتریان دیجیتال تجربه که سازگار شخصی و یکپارچه در سراسر چندحسی تاچ پونت و روش. اعتقاد ما بر این است که این شناخت از گارتنر نشان می دهد اهمیت چگونه SAP Cloud Platform فرمت سوئیت پشتیبانی از multiexperience توسعه با ارائه پایین-کد و توسعه دهنده حرفه ای ابزار قوی back-end و هوش مصنوعی خدمات است."

SAP customer A&< ویندوز پیشرو پنجره تولید کننده در استرالیا با استفاده از SAP Cloud Platform. "با SAP Cloud Platform ما قادر به digitalize و بسیج ما زنجیره تامین به منظور بهبود فرآیندهای بهبود کار تیمی و ایجاد انسجام در سراسر شرکت ما" گفت: Darrell, Bramley, معاون رئیس جمهور در یک و< و روند. "این در نهایت به ما کمک کرد تا بهتر ارائه تجربیات و محصولات برای مشتریان ما است."

SAP multiexperience توسعه ارائه شامل SAP Cloud Platform, فرمت, مجموعه, از جمله SAP کسب و کار نرم افزار استودیو است که تکامل SAP Web IDE SAP Cloud پلت فرم خدمات تلفن همراه SAP Fiori ابزار برای توسعه و SAP مکالمه AI خدمات. ارائه مشتریان را قادر می سازد برای ساخت وب سایت مدرن و برنامه های تلفن همراه chatbots برای SAP برنامه های کاربردی و سفارشی در نرم افزار SAP Cloud Platform. SAP پشتیبانی ارائه شده توسط توسعه پایین-کد ابزار برای شهروند توسعه دهندگان و همچنین به عنوان حرفه ای و ابر بومی توسعه دهنده ابزارهای حمایت از بومی معماری کراس پلت فرم مبتنی بر وب نرم افزار معماری. خود را به عقب پایان multiexperience معماری است که بر اساس SAP Cloud برنامه نویسی نرم افزار مدل و با هم روابط جلویی ابزار و کیت توسعه نرم افزار با اطلاعات سازمانی و خدمات است.

اطلاعات بیشتر در مورد SAP Cloud Platform و فناوری کسب و کار پلت فرم از SAP.

-------

*منتشر شده جولای 7, 2020 توسط تحلیلگران Jason Wong, Adrian Leow و آرون Batchu. گارتنر را تایید نکرده و هر فروشنده محصول و یا خدمات به تصویر کشیده شده در آن نشریات پژوهشی و توصیه تکنولوژی کاربران را انتخاب کنید فقط آن دسته از فروشندگان با بالاترین رتبه و یا دیگر تعیین. گارتنر نشریات پژوهشی شامل نظرات گارتنر سازمان پژوهش و نباید تعبیر به اظهارات واقعیت است. گارتنر سلب ضمانت نامه بیان شده یا ضمنی با توجه به این تحقیقات از جمله هر گونه ضمانت نامه از فروش و یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.
هر گونه اظهارات مندرج در این سند که حقایق تاریخی هستند به دنبال اظهارات به عنوان تعریف شده در ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. کلمات مانند "پیش بینی" "ايمان" "برآورد" "انتظار" "پیش بینی" "قصد," "مه" "طرح" "پروژه" "پیش بینی" "باید" و "خواهد شد" و عبارات مشابه به عنوان آنها مربوط به SAP در نظر گرفته شده برای شناسایی چنین اظهارات به جلو نگاه. SAP متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر از هر گونه اظهارات به جلو نگاه. همه به دنبال اظهارات در معرض انواع خطرات و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از انتظارات است. عواملی که می تواند بر SAP مالی آینده نتایج بحث بیشتر به طور کامل در SAP براده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ("SEC") از جمله SAP در تازه ترین گزارش سالانه در فرم 20-F زمینه با SEC. خوانندگان هشدار به جای تکیه ناروا در این اظهارات به جلو نگاه که صحبت فقط از تاریخ خود.
© 2020 SAP SE. تمام حقوق محفوظ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب