SAS راه اندازی رایگان AI-محور محیط زیست به معدن COVID-19 تحقیقات

در سراسر جهان هزاران نفر از دانشمندان در حال کار خستگی ناپذیر در COVID-19 کاهش تلاش ها از جمله جستجو برای درما

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

در سراسر جهان هزاران نفر از دانشمندان در حال کار خستگی ناپذیر در COVID-19 کاهش تلاش ها از جمله جستجو برای درمان های جدید و واکسن. تجزیه و تحلیل رهبر SAS به ارمغان می آورد یک منبع قدرتمند برای مبارزه با COVID-19 ادبیات علمی جستجو و تجزیه و تحلیل متن های رایگان و متن های بصری تجزیه و تحلیل محیط زیست است که با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین را به سرعت جستجو دهها هزار نفر از مقالات پژوهشی در COVID-19 و تحویل بالقوه نجات پاسخ به این دانشمندان است.

پیشرو گروه های پژوهشی را جمع آوری و منتشر شده به بیش از 50 ، 000 متن کامل مقاله علمی-پژوهشی در COVID-19 و دیگر coronaviruses از طریق COVID-19 باز تحقیقات مجموعه داده (طناب-19). این مقالات عبارتند از: مطالعات در درمان اثربخشی واکسن و توسعه و کاهش تلاش های تجزیه و تحلیل ژنتیکی تاثیر اقتصادی ، با خیلی ادبیات علمی موجود آن را غیر عملی – اگر نه غیر ممکن است به تجزیه و تحلیل تمام آن را به صورت دستی.

"به طور موثر معدن بدون ساختار متن از ادبیات علمی را می توانید تیم های مردم بسیاری از نیاز عمیق موضوع تخصص و مقدار قابل توجهی از زمان به طور موثر طبقه بندی و تعیین ربط" گفت: Mark R. Cullen, MD, استاد پزشکی در دانشگاه استنفورد و رئیس COVID-19 تحقیقات پایگاه داده های علمی کمیته راهبری.

نقاشی بر روی هوش مصنوعی پردازش زبان طبیعی زبانی قوانین و پیچیده مدل سازی تکنیک های SAS' COVID-19 ادبیات علمی جستجو و تجزیه و تحلیل متن محیط را قادر می سازد سریع و هوشمند استخراج مربوطه متن و داده های عددی از بند ناف-19. رایگان و در دسترس عموم محیط زیست با هدف به سرعت و کارآمد اتصال تحقیقات جهانی جامعه با مناسب ترین ادبیات علمی از طریق آن خود هدایت مبتنی بر سیستم.

"SAS مطرح کرده است یک راه حل است که این روند را سرعت بخشند و محققان را قادر می سازد در سراسر جهان برای حمایت از خود COVID-19 مربوط به تلاش های چنین به عنوان درک اثربخشی درمان یا بهتر درک متغیرهای ژنتیکی در COVID جهش" گفت: کالن.

با SAS' جدید متن های بصری تجزیه و تحلیل محیط کاربران می توانند تعاملی کشف تحقیقات مربوطه در coronavirus موضوعاتی مانند دوره کمون ژنتیکی تغییرات ارزیابی ریسک و بیشتر. آنها همچنین می توانید تجسم استخراج کلمات کلیدی و خلاصه داده های کمی به سرعت شناسایی co-استناد و اقتدار مقاله با استفاده از تحليل شبکه تجسم و جستجو کلید واژه در متن رایگان.

"این COVID-19 همه گیر است منجر به یک انفجار از تحقیقات پزشکی و علمی به مراتب بیشتر از هر فرد می تواند به طور معنی داری مصرف" گفت: Jeffrey انگل, MD, شورای دولت و ارضی اپیدیولوژی. "SAS محیط زیست با استفاده از پیشرفته تحلیلی و هوش مصنوعی قابلیت را فراهم می کند, جهانی, محققان, سیاست های عمومی تحلیلگران اپیدیولوژی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و دانشگاه توانایی تمرکز بر روی موضوعاتی که مربوط به منابع است که معتبر و یافته هایی که در حال تاثیرگذار در تلاش خود را برای جلوگیری از COVID-19."

SAS® Viya® قدرت تعاملی محیط زیست از طریق تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی و روش های است که کمک به محققان کشف طناب-19 مجموعه داده. با استفاده از SAS متن های بصری تجزیه و تحلیل و SAS بصری داده کاوی و یادگیری ماشین, SAS موجب افزایش داده ها با مدل های توسعه یافته توسط زبانشناسان و بهداشت و علوم زندگی ، محققان می توانند کشف موضوعاتی مانند PPE, اثر, اجتماعی فاصله اثربخشی و انتقال محیط زیست است. این مدل همچنین عصاره و تجسم داده های کمی مانند دوره جوجه کشی و تولید مثل تعداد COVID-19.

"با COVID-19 پژوهش در حال حرکت در حجم بالا و سرعت آن را می توان به یاد ماندنی چالش برای اتصال محققان مربوطه و ادبیات" گفت: Sajung یون دکترا هیات علمی کمکی در دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه و مدیر عامل شرکت ZtoMed. "SAS دارای اهرمی برخی از نوآورانه ترین تکنیک های AI هوشمندانه غربال کردن از طریق بدن از داده ها و اتصال کاربران با تحقیقات مربوطه در بصری و سریع مد."

"SAS متعهد به استفاده از فن آوری های پیشرفته در راه های خلاقانه برای کمک به مشتریان در سراسر هر صنعت مبارزه با این بیماری همه گیر" گفت: برایان هریس معاون ارشد مهندسی در SAS. "ما جدید AI-طراحی محیط زیست فراتر از زمان عرضه در بازار و فراهم می کند بصری در راه بصری برای پیدا کردن پیچیده ارتباطات در پژوهش است. چرا که ما نه تنها با تکیه بر یادگیری ماشین بلکه انسان-in-the-loop روش کاربران می توانند داده های مختلف برش برای پیدا کردن دقیقا آنچه آنها نیاز به پشتیبانی از تحقیقات خود را نیاز دارد."

به عنوان بخشی از آن COVID-19 پاسخ SAS نیز منتشر شد COVID-19 اپیدمیولوژیک سناریو تجزیه و تحلیل یک محیط تعاملی است که بر اساس منبع پزشکی بهینه سازی مدل های ایجاد شده به طور مشترک با کلینیک کلیولند. مدل های اجرای مختلف ویروس-طرح ریزی سناریو به پیش بینی تاثیر یک بیماری شیوع و تعیین اثربخشی بهداشت عمومی با استراتژی کاهش.

علاوه بر این, SAS' اختصاص داده شده COVID-19 تجزیه و تحلیل داده های منابع Hub رایگان شامل مدل های تحلیلی یک داشبورد برای نظارت بر گسترش همه گیر داده-کشف محیط ساخته شده بر روی SAS Viya و دسترسی به آموزش رایگان.

در مورد SAS

SAS رهبر در تجزیه و تحلیل ترافیک. از طریق نرم افزار نوآورانه و خدمات SAS سبب و الهام بخش مشتریان در سراسر جهان برای تبدیل داده ها به اطلاعات. SAS به شما می دهد قدرت به دانستن®.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب