SC جانسون می پذیرد 2020 تجلیل از خدمات به شرکت های بزرگ امریکا جایزه رهبری

NAB رهبری بنیاد به نام SC جانسون به عنوان 2020 تجلیل از خدمات به شرکت های بزرگ امریکا رهبری دریافت کننده جایزه

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

NAB رهبری بنیاد به نام SC جانسون به عنوان 2020 تجلیل از خدمات به شرکت های بزرگ امریکا رهبری دریافت کننده جایزه. سالانه شرکت جایزه رهبری افتخارات پیشرو در کسب و کار خارج از صنعت پخش است که نمونه فوق العاده ای تمرکز بر خدمات اجتماعی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها.

بر اساس رکین, Wisc., SC جانسون یکی از پیشرو تولید کنندگان نوآورانه خانواده محصولات تمیز کردن محصولات برای خانه سازی, هوا, مراقبت از آفات کنترل و مراقبت از کفش و همچنین به عنوان محصولات حرفه ای. خانواده شرکت هدف اساسی است که باید در محل کار برای یک دنیای بهتر آن است که اختصاص داده شده به کمک به خانواده خدمت جوامع و تأثیر زندگی اجتماعی و آموزشی و طرح های زیست محیطی. پس از سال 1937 SC Johnson داده است را به پنج درصد آن قبل از مالیات سود به موسسات خیریه هر سال است.

"ما هیجان زده به افتخار این نمونه شرکت خود را برای فداکاری و سخاوت و تعهد به خدمت به هر دو محلی و بین المللی جوامع" گفت: NAB پایه های رهبری رئیس جمهور و ناب رئیس تنوع افسر میشل دوک. "SC Johnson مجموعه ای است از یک نوار بالا برای مسئولیت اجتماعی شرکت ها و انسان دوستی است و شایسته دریافت این جایزه معتبر."

اخیرا برای کمک به مقابله با چالش های ایجاد شده توسط COVID-19 pandemic, SC Johnson متعهد 15 میلیون دلار برای کمک به خانواده ها و جوامع در سراسر جهان است. به تاریخ این تلاش ها عبارتند از:

  • 80,000 SC Johnson محصول مراقبت از بسته های اهدایی به کارکنان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان در ایالات متحده توزیع شده در همکاری با CDC پایه و اساس است.
  • 1 میلیون دلار کمک مالی به CDC بنیاد پاسخ اضطراری صندوق.
  • بیش از 4 میلیون دلار در حمایت مالی و کمک های محصول برای COVID-19 پاسخ تلاش های سراسر آسیا و اروپا و آمریکای لاتین است.
  • 1 میلیون دلار برای نجات کودکان به آموزش و فعال کردن کودکان در سراسر جهان برای مقابله با این بیماری همه گیر و پاسخ به این و آینده بهداشت عمومی تهدید.
  • بیش از 300,000 بطری ضد عفونی کننده دست اهدا به مراقبت های بهداشتی کارگران پاسخ اول و خط مقدم کارگران در سراسر ایالات متحده
  • پشتیبانی از محلی پاسخ به COVID-19 در شرکت خلوت با ارائه وعده های غذایی و میان وعده و کتاب به مدرسه کودکان و مراقبت های بسته به مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ دهندگان.

در سال 2019 SC Johnson مجددا بر تعهد خود برای کمک به نشانی اقیانوس پلاستیکی بحران با راه اندازی یک مشارکت جهانی با بانک های پلاستیک. همکاری ایجاد خواهد شد بیش از 500 پلاستیکی مجموعه نقاط در سراسر 5 کشور برای جمع آوری 30,000 تن از اقیانوس محدود پلاستیکی بیش از 3 سال است. پلاستیک است که گنجانیده شده SC Johnson یاد Windex خط® در ایالات متحده و کانادا و آقای عضله® خط در انگلستان و ایرلند است. این ابتکار این است که فقط یکی از این شرکت تلاش خود را طولانی-برگزار تعهد به بهبود محیط زیست است.

SC جانسون رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فیسک جانسون قبول این جایزه و ارائه یک پیام تلویزیونی سال 2020 جشن خدمت به امریکا جوایز برنامه در دسترس آنلاین و پخش در ایستگاه های محلی شروع اوت 22.

در مورد جشن خدمت به امریکا جوایز

2020 جشن خدمت به امریکا جوایز برجسته و افتخارات استثنایی خدمات اجتماعی به نمایش گذاشته شده توسط رادیو های محلی و ایستگاه های تلویزیونی در سراسر ایالات متحده در طول این برنامه مشخصات بالا مهمان را اعلام برندگان جایزه و ویترین فینالیست برای تعالی خود را در خدمت به جامعه است. یک ساعت برنامه خواهد بود در دسترس آنلاین و در دسترس برای ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی به هوا شروع در شنبه 22 اوت. NAB رهبری بنیاد با همکاری پیشرو سرگرمی و بازاریابی شرکت پارک تریلر گروه تولید این برنامه است.

در مورد NAB رهبری بنیاد

انجمن ملی پخش رهبری بنیاد یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به پیشبرد آینده پخش از طریق رهبری تنوع و خدمت به جامعه است. اطلاعات بیشتر در www.nabfoundation.org.

در مورد NAB

انجمن ملی رسانههای برتر وکالت کانون برای امریکا پخش. NAB پیشرفت های رادیو و تلویزیون و منافع قانونی نظارتی و امور عمومی است. از طریق حمایت آموزش و پرورش و نوآوری ناب را قادر می سازد پخش به بهترین خدمت به جوامع خود تقویت کسب و کار خود و فرصت های جدید در عصر دیجیتال است. اطلاعات بیشتر در www.nab.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن