"مقیاس و یا می میرند!" آمازون بهترین-فروش کتاب رایگان برای یک روز بیشتر (تا 5/29/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار لارس Hedenborg جدید کتاب "مقیاس و یا می میرند!: رسیدن به آزادی واقعی در امل

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار لارس Hedenborg جدید کتاب "مقیاس و یا می میرند!: رسیدن به آزادی واقعی در املاک و مستغلات خود را کسب و کار و زندگی خود را بدون حسرت." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن برای یک روز بیشتر در مارس 29th.
 
"مقیاس و یا می میرند!" یک آجیل و پیچ و مهره راهنمای ساخت املاک و مستغلات کسب و کار است که به شما می دهد زمان واقعی و آزادی پول. بر اساس زندگی واقعی سفر توسط خود نویسنده این کتاب را میسازد خوب, بد و زشت از ایجاد یک کسب و کار از زمین تا. متوقف کردن یک برده به کسب و کار خود را و شروع به ساختمان آن را به راه راست بنابراین شما می توانید جلوگیری از پشیمانی در زندگی است.

"مقیاس و یا می میرند!" توسط لارس Hedenborg رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون برای 1 روز بیشتر (5/29/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B0876HFWD9.

"مقیاس و یا می میرند!" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"لارس ارائه راه به اهرم خود را املاک و مستغلات کسب و کار در گام به گام مد از مبتدی تا پیشرفته و حرفه ای. آن را با این نسخهها کار! واقعا.... آن را بسیار جذاب!" – رایان اندرسون

"من با لارس پس از من است می خواهم سنتی عامل املاک و مستغلات & کارگزار/مالک برای 14 سال است. تنها پاسخ من همیشه کار بیشتر ساعت' و من خسته بود. من آماده به رها کردن. فقط من قبل از من ساخته شده یک حرکت نهایی به کار با لارس به طور مستقیم و یاد بگیرند که چگونه او کوچک کسب و کار خود را شروع و در سال 1 در رکود اقتصادی ، لارس آسیب پذیر است و برای اولین بار به اعتراف درس او آموخته در سفر خود را. من یاد گرفتم از همه از اشتباهات و موفقیت و با کمک مقیاس کسب و کار من فقط در 36 ماه رفتن از کار 80 ساعت در هفته فروش 60 خانه به 35 ساعت در هفته توانمند سازی یک تیم برای خدمت به 250 خانواده در خانه خود-فروش در سال 2019. این است که باید به عنوان خوانده شده. آن را زندگی خود را تغییر دهید و کسب و کار. آن معدن است. – دیو هوک | این دیو هوک تیم Keller Williams - South Central PA.

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

لارس میزبان از کسب و کار آزادی پادکست و بنیانگذار املاک و مستغلات B-مدرسه فراهم می کند که آموزش و مربیگری برای بالا تولید عوامل املاک و مستغلات و رهبران تیم به دنبال ساخت پایدار سیستم های مبتنی بر کسب و کار. لارس' حرفه ای در املاک و مستغلات آغاز شد و در مارس 2007 زمانی که او در سمت چپ او کار شرکت های بزرگ. در سال اول او hustled به 71 فروش بود اما کار 70+ هفته ساعت خروج خود را در زندگی خانوادگی رنج می برند. این انگیزه لارس به مقیاس خود را املاک و مستغلات کسب و کار پس از آن می تواند اجرا بدون او. امروز لارس تیم به فروش می رساند و صدها نفر از خانه های یک سال و او با این نسخهها کار فقط یک روز در هفته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن