از مدرسه? معلمان در انگلستان انفجار ناامن بازگشایی برنامه

معلمان می ترسند و عصبانی است. آنها احساس خود را از عمق داشتن به "زندگی یا مرگ" تصمیم گیری برای دانش آموزان خود

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

معلمان می ترسند و عصبانی است. آنها احساس خود را از عمق داشتن به "زندگی یا مرگ" تصمیم گیری برای دانش آموزان خود را و خود را. دولت بریتانیا این است چسبیده به برنامه های خود را به تدریج بازگشایی مدارس.

به عنوان همه چیز ایستاده, برخی مدارس ابتدایی در انگلستان تنظیم شده برای بازگشایی در تاریخ 1 ژوئن با وجود کارکنان آموزش ابراز نگرانی از ایمنی از شرایط کاری خود و حفاظت از دانش آموزان است.

به گزارش دفتر ملی آمار تعداد coronavirus مربوط به مرگ و میر در انگلستان و ولز در حال حاضر گذشت 40,000 بدترین مرگ و میر در اروپا است.

مدارس در ایرلند شمالی و ولز باقی مانده بسته تا ترم جدید در حالی که کسانی که در اسکاتلند خواهد بازگشایی در تاریخ 11 اوت. مدارس خصوصی از جمله اتون تصمیم گرفتند به بسته باقی می ماند تا سپتامبر است.

معلمان و اتحادیه های کارگری هفته را صرف مبارزه با این تصمیم دولت با این استدلال که آنها فاقد زیرساخت ها و دستورالعمل های روشن با خیال راحت به استقبال دانش آموزان عقب.

NASUWT یک اتحادیه به نمایندگی از معلمان در انگلستان فرستاده DW نامه ای از دبیر کل پاتریک روچ به وزیر آموزش و پرورش گاوین ویلیامسون.

معلمان نگران باقی می ماند

"خط پایین این است که هیچ معلم یا کودک باید انتظار می رود به بازگشت به مدرسه تا زمانی که آن را می توان نشان داد که آن را بی خطر است برای آنها را به انجام این کار" روچ نامه متحده است.

"بر اساس اطلاعات و شواهد موجود تا کنون ما باقی می ماند ديپلمات که گسترده تر بازگشایی مدارس از ژوئن 1 مناسب است یا عملی," او اضافه شده است.

UK Prime Minister Boris Johnson visiting a primary school

معلمان و مقامات بهداشتی می گویند دولت بازگشایی برنامه های ناامن هستند و نه عملی

بررسی 29,000 آموزش کارکنان توسط NASWUT نشان داد که 95 درصد از معلمان ابراز نگرانی و اضطراب در مورد برنامه های دولت برای گسترده تر بازگشایی مدارس 93 درصد از معلمان یافت بازگشایی برنامه های گیج کننده 85 درصد از معلمان فراموش نمی کنم از آن خواهد شد به بازگشت امن در ژوئن 1 و 92 درصد از معلمان بر این باورند که اجتماعی فاصله ممکن نخواهد بود برای رسیدن به خواهد شد و یا در حال حاضر یک موضوع مهم در مدارس است.

ادامه مطلب: چه آسیب در زوم تحصیل و یا تماس با ردیابی?

موقعیت معلمان اتحادیه حمایت توسط انجمن پزشکی بریتانیا (BMA) که گفت که شواهد و مدارک در مورد انتقال از طریق کودکان مشخص نیست و خطر دوم سنبله از عفونت بیش از حد بالا است.

"از نظر اعضای عمومی پزشکی بهداشت کمیته کاملا تراز وسط قرار دارد با آموزش و پرورش ملی اتحادیه که تا زمانی که ما باید در مورد اعداد بسیار پایین تر ما باید در نظر نمی بازگشایی مدارس" Chaand Nagpaul, BMA شورای صندلی گفت: در این نامه است.

تحت فشار و تخطئه

معلمان صحبت DW خواست نامش فاش نشود گزارش داد احساس تخطئه توسط مطبوعات انگلیس با وجود داشتن ادامه داد: برای حمایت از این کودکان از کلید کارگران از طریق این بیماری همه گیر. آنها گفتند که مطبوعات تلخیص پوشش معلمان را احساس نا امن به صحبت می کنند به مطبوعات و نگران تبدیل شدن اهداف ، اسامی معلمان در این مقاله تغییر کرده است در درخواست خود را.

سارا فولر یک معلم سر در انگلستان گفت که دولت در دستورالعمل های اجتماعی فاصله شد بیاستفاده برای کودکان کوچک است. "جوانترین فرزندان ما نیاز به آغوش و پرورش. چگونه می تواند به ما می گویند این است که برای کودکان بهره مند شوند؟"

"کارکنان به درستی می ترسم. هیچ شخصی محافظ تجهیزات بتن, راهنمایی مشاوره از وزارت آموزش و پرورش اتحادش را تغییر ده ها بار در هفته گذشته است. من هرگز فکر نمی کردم کار من را شامل تایپ کردن عبارت "زندگی یا مرگ' اما این چیزی است که من انجام داده اند این هفته," او گفت:.

فولر گفت که هیچ پایداری در برنامه برای هر دو فاصله در مدرسه و یا نیروی انسانی. "من خواب برای هفته ها و خواسته بودن برای تصمیم گیری تا کنون از من زمینه تخصص است مضحک و خطرناک است."

عدم حمایت دولت

آنجلا مان, یک معلم در شهرستان درونی مدرسه دولتی در لندن گفت: "من فکر می کنم این رنگ راه است که معلمان در حال مشاهده در این کشور است. هیچ احترام. رسانه ها به تصویر کشیده معلمان به عنوان تنبل و عدم تمایل به کار می کنند."

"ما نه تنبل ما می خواهیم برای بازگشت به کار, اما روایت حفره خصوصی در برابر دولت معلمان در برابر اتحادیه های کارگری در برابر دولت است. اتحادیه ها باید کاملا به درستی گفت: راهنمایی در مدارس بازگشایی نیست به اندازه کافی روشن," او گفت:, و اضافه کرد که حمایت دولت از مدارس سراسر همه گیر شده بود حداقل.

A Welcome back banner outside a school in Dresden

مدارس را آغاز کرده اند به استقبال برخی از دانش آموزان خود را

دولت در عین حال می گوید که آن را زیر پزشکی دستورالعمل ها و مدل های اروپایی در مورد بازگشایی مدارس. یکی از کسانی که دانمارک است که به کارگیری اصطلاح حباب حفاظتی رویکرد با بیش از 15 کودک در یک کلاس درس و بدون متقاطع با دیگر دانش آموزان است. در آلمان مدارس باید به تدریج بازگشایی بیشتر به دنبال قبل از تعطیلات تابستان. در اینجا بیش از حد مدارس و آوردن دانش آموزان در مبهوت شیفت به اطمینان حاصل شود که مورد نیاز 1.5 متر (4 فوت) فاصله حفظ می شود بین دانش آموزان است.

ادامه مطلب: دانشجویان آلمانی ترس COVID-19 به بازگشایی مدارس در همه گیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب