SCOTUS: تهمت باید اظهارنامه مالیاتی به, نیویورک, اما نه کنگره

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باید اظهارنامه مالیاتی خود را و دیگر سوابق مالی به دادستان منطقه منهتن

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باید اظهارنامه مالیاتی خود را و دیگر سوابق مالی به دادستان منطقه منهتن دادگاه عالی دستور داده است.

در یک 7-2 رای دادگاه طرفه با دادستان منطقه منهتن سایرس ونس که درخواست از هشت سال با ارزش از مغلوب ساختن پیشی جستن کسب و کار شخصی و سوابق مالیاتی برای کمک به بررسی اینکه آیا تهمت و شرکت خود را نقض قوانین ایالتی در ارتباط با hush-پرداخت پول به چندین زن که گفته می شود امور با رئیس جمهور.

اما در یک جداگانه حکم دیوان عالی کشور حکم داد که آن را نمی خواهد اجازه کنگره برای دریافت مالیات و سوابق مالی.

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است حاضر به انتشار اظهارنامه مالیاتی خود را برای سال ها بر خلاف گذشته شش رئیس جمهور. هر دو دادگاه شده اند مبارزه دندان و ناخن توسط رئیس جمهور که استدلال موارد فاقد مشروعیت قانونی هدف و رانده شدند توسط حزبی قصد.

در مغلوب ساختن پیشی جستن v. Ncmecمورد تثبیت با مغلوب ساختن پیشی جستن v. دویچه بانک درسه خانه کمیته ها استدلال آن را در قانون اساسی خود اقتدار به موضوع مغلوب ساختن پیشی جستن یک احضاریه به دست آوردن چندین سال ارزش شخصی و اسناد مالی و سوابق خود را از شرکت حسابداری Ncmec.

این کمیته از جمله کمیته نظارت و اصلاحات صادر شده است که این حکم در اواسط سال 2019 به Ncmec استدلال اسناد بخشی از تحقیقات مربوط به دولت اخلاق و تضاد منافع در بخش اجرایی. بخشی از تحقیقات این کمیته استدلال شامل "صحت اظهارات رئیس جمهور در سایت های مختلف مالی افشا."

در دویچه بانک مورد خانه کمیته خدمات مالی و خانه دائمی کمیته اطلاعات با صدور احضاریه به بانک و سرمایه یک پرونده به تهمت و تهمت و سازمان به عنوان بخشی از تحقیقات جاری به هر لینک کلیک کنید و یا هماهنگی بین دولت روسیه و یا هر خارجی دیگر بازیگران است که ممکن است تحت تاثیر 2016 انتخابات در ایالات متحده. این تحقیقات توسط دو کمیته نیز با تمرکز بر پول شویی.

این احضاریه آمد و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن شهادت داد که رئیس جمهور قبلا اغراق آمیز ثروت خود را به منظور به دنبال وام از بانک های مختلف از جمله دویچه. کوهن همچنین ارائه اسناد و مدارک مالی نشان تهمت دارایی های شخصی و بین سال های 2011 و 2013 برای اثبات ادعاهای خود در طول یک Feb. 2019 شهادت به خانه نظارت کمیته.

مغلوب ساختن پیشی جستن تیم به سرعت مبارزه در برابر احضاریه درخواست یک قاضی فدرال در نیویورک به بلوک بانک ها از تبعیت و با این استدلال که این احضاریه باز کردن درب به اجازه کنگره به دنبال قدرت قانونی فراتر از شرح شغل خود. اما قضات فدرال در نیویورک و واشنگتن دی سی—هر دو در منطقه و دادگاه تجدید نظر سطح—بارها و بارها حکومت در برابر تهمت و توافق با این استدلال که احضاریه تجاوز نمی کنگره قدرت.

"این است که به سادگی نمی fathomable که یک قانون اساسی است که کمک های مالی کنگره قدرت برای حذف یک رئیس جمهور به دلایل از جمله رفتار مجرمانه را انکار کنگره این قدرت را بررسی و او را به صورت غیر قانونی انجام—گذشته و یا حال—حتی بدون به طور رسمی افتتاح یک استیضاح پرس و جو" ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه Amit P. مهتا نوشت: در تجدید نظر حکم دادگاه در ماه اکتبر.

در ماه دسامبر دیوان عالی کشور مورد توافق را به هر دو مورد در یک ترکیب شنوایی. در ژانویه مختصر به دیوان عالی کشور رئیس جمهور ناودان "بی سابقه" احضاریه و گفت: حکم جانبداری با خانه کمیته ها را برای مفاهیم رئیس جمهور به دنبال حفظ سوابق مالی خود را خصوصی.

مغلوب ساختن پیشی جستن v. ونس ریشه در نیویورک هیئت منصفه در رسیدگی به چه تهمت و شرکت خود را نقض قوانین ایالتی در ارتباط با hush-پرداخت پول به چندین زن که گفته می شود امور با رئیس جمهور. ونس است که به دنبال هشت سال' ارزش مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی و مالیاتی. رئیس جمهور را رد کرده است داشتن امور با این زنان اما ونس گفت: سوابق مالی شد بسیار مهم برای دیدن اگر سوابق کسب و کار و تحریف شده و اگر هر گونه مالیات قوانین نقض شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال در دادگاه منطقه ای فدرال در نیویورک است که او نمی تواند subpoenaed چرا که او یک رئیس جمهور نشسته. رئیس جمهور از دست چند مناقصه در سال گذشته در دادگاه های پایین برای جلوگیری از احضاریه باعث دیوان عالی کشور در ماه دسامبر به توافق برسند به شنیدن در مورد.

شبیه به استدلال خود را در برابر کنگره کمیته های مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال کرد که این حرکت قانونی به دنبال "را وادار به تولید یک نوار از رئیس جمهور اطلاعات مالی شخصی." تیم حقوقی خود را ناودان ونس برای "تیز refus[ing] برای از بین بردن رئیس جمهور به عنوان یک هدف برای کیفرخواست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن