Scrum Master خوزه دوآرته را فراهم می کند چالاک بینش در پاسخ به کروناویروس همه گیر

استفاده از فرز مدل برای سرمایه گذاری مدیره و انتقال در حال افزایش بوده است به دلیل سازگاری و مشتری محور طبیعت

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

استفاده از فرز مدل برای سرمایه گذاری مدیره و انتقال در حال افزایش بوده است به دلیل سازگاری و مشتری محور طبیعت از این مدل است. یکی از یک نوع به نوعی فرز انتظار سازمان برای تغییر نگرش خود را از عرفی "آبشار" اشکال زمانی که قرارداد به دادن و یا گرفتن دولت با استفاده از یک فرز مدل. بیشتر چه COVID-19 pandemic ارائه مشکلات جدید در نظارت بر چالاک فعالیت های که ممکن است در حال حاضر نیاز به بیشتر قابل توجه اعمال به نگه دارید تا مهم سطح قابل توجهی از مکاتبات و تلاش هماهنگ شده توسط گروه بهبود. خوزه Duarte, یک کارآفرین موفق و Scrum Master از کاستاریکا به بحث در مورد این شرایط جدید است.

در حالی که قرارداد چالاک تحویل و نظارت عبارتند از: غیر قابل تشخیص کلید مشروع نظر از آبشار معمولی وظایف مشتریان و ارائه دهندگان نیاز به آدرس تعداد زیادی از این شرایط به همان اندازه با جایگزین نگرش داده چالاک را تکرار شونده و جامعه گرا طبیعت است. فوق العاده مدیریت روش ها و تکنیک باید به آغوش برای حفظ چالاک وظایف بر روی هدف در طول COVID-19 گیر داده که سرمایه گذاری بهبود گروه های واسط اساسا یا کاملا از راه دور. این روش ها و تکنیک ها ممکن است ترکیب اضافی جزئیات تدریج بازدید تجمعات گسترده اسناد و برجسته تر تلاش مشترک بین مشتریان کسب و کار و پیشرفت گروه است.

متعارف آن پیشرفت سرمایه گذاری با استفاده از یک آبشار تحویل که در آن مسئولیت به پایان رسید راست توالی مراحل: طراحی و شکستن ساختار, سازه, آزمون, ارسال, و پشتیبانی. توضیح می دهد دوآرته "یک آبشار سرمایه گذاری پدیده مشخص از ابتدا و کمتر نیاز به ارتباط از کارآفرین; اما تغییرات هنگامی که این کار در حال پیشرفت است می تواند سخت."

جالب است که یک چالاک سرمایه گذاری تحویل داده شده است به تدریج از طریق پیشرفت های کوتاه (به طور معمول بین دو تا چهار هفته) زمان-جعبه چرخه یا "اجرا می شود." الزامات مورد نیاز برای هر تأکيد مشخص نسبت به شروع اجرا و مراحل مختلف (به عنوان مثال ساختار تولید و آزمون ارسال) انجام می شود در داخل یک اجرا توسط کوچکتر متقابل مفید بهبود گروه. با وجود این واقعیت است که این می دهد بیشتر سازگاری موقت به روز رسانی است که اغلب ارائه شده می تواند سخت به کسب و کار.

پیمانکاری چالاک نیاز به بازنگری واژه های کلیدی به ویژه برای رسیدگی به این ایده جالب Agile انتقال چرخه و اساسی مقصد. با توجه به نویسههای مربوط به لهجههای مختلف در تلاش هماهنگ و سازگاری در چالاک سرمایه گذاری خاصی معمولی آبشار ضرورت باید تمایل به با جایگزین نگرش است. می افزاید: دوآرته "در صورتی که مشتری در آغوش خاص چالاک مدل در سراسر آن عملیات که مدل باید نشان داده شود که در توافق برای تضمین ثبات در طول مشتری ارائه دهندگان خدمات و وظایف. علاوه بر این گروه ممکن است موافقم در توافق به دنبال ارائه دهنده برداشت چالاک سیستم."

این حد از چالاک انجام به طور منظم در اطراف مراکز اساسی بخش های مورد نیاز برای دیدار با مشتری کسب و کار عمومی مقصد (به عنوان مثال با مشخص در این اطلاعیه از کار یک "پایه امکان پذیر item") به جای در درجه کامل و تمام کسب و کار پیش نیاز در آغاز. این می تواند مورد متفاوت فرمت از طریق span سرمایه گذاری اما به گسترش سازگاری به مشتری.

به طور منظم چالاک بهبود گروه شامل هر دو مشتری و ارائه دهنده دارایی های کار همکاری پس از "مسئولیت" برای انتظارات ممکن است به طور فزاینده ای سخت برای توصیف. در برخی چالاک تلاش و مسئولیت ممکن است متصل به پربار اعدام یک به صراحت مشخص کار (به عنوان مثال Scrum Master) در داخل ساختار چالاک.

کسب و کار مرسوم برآورد مدل را به طور کلی خط تا با یک روش چالاک. برای مثال یک هزینه ثابت برای این کار خاص و یا یک محصول ممکن است به تدریج سخت به درخواست یک چالاک انجام داده تکراری طبیعت و غالبا متفاوت میزان سرمایه گذاری. انتخابی ارزیابی مدل چالاک فعالیت ها ممکن است ترکیب ثابت هزینه هر اجرا (موافقت قبل از هر اجرا) و مواد (با یا بدون یک نه به پیش افتادن از مجموع هر اجرا) و هزینه هر نماد یا مشتری داستان.

با توجه به شدت جمعی طبیعت چالاک و تحویل کوتاه الگوهای از هر اجرا آن است که معمولا پذیرفته شده است که چالاک بهبود گروه سود همکاری در یک اتاق مشابه و یا منطقه است. در وضعیت کنونی مدرج سیاست های کارمندان بازگشت به کار و به موقف اجتماعی و از بین بردن قوانین محل کار شده است به طور جدی ناراحت است. نتیجه گیری دوآرته "را به عنوان سازمان های پیشرفت را به کنترل از راه دور چالاک بهبود گروههای برجسته تر اعمال می رود که به دنبال پس از باز مجازی مبادلات برای حفظ چالاک سرمایه گذاری بر روی هدف است. اضافی این اعمال باید واقعا منصرف کردن سازمان از دریافت چالاک; اما به عنوان عادی ریتم ثابت اجرا چرخه ممکن است نشان می دهد اساسی برای صرفه جویی در قوام و نگه داشتن پیشرفت مستمر چالاک فعالیت های در طول این مطمئن نیستید موارد است."

در مورد خوزه دانیل دوارت

خوزه دوارت است و در اصل از Heredia, Costa Rica. او شده است یک کارآفرین و صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال و تقسیم وقت خود را بین خود موجود عملیات و تحقیق در مورد امکانات جدید که در آن به سرمایه گذاری. زمانی که او نه اختصاص زمان خود را به کسب و کار او صرف زمان خود را با حمایت از همسر و دو فرزند.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب