Sean به نام والاس رئیس امور مالی قانع کننده ارتباطات

قانع کننده ارتباطات Holdings, Inc. (نزدک: CCOI) ("قانع کننده") امروز اعلام کرد که در شان والاس منصوب شده است م

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

قانع کننده ارتباطات Holdings, Inc. (نزدک: CCOI) ("قانع کننده") امروز اعلام کرد که در شان والاس منصوب شده است معاون رئیس جمهور, رئیس امور مالی و خزانه دار از قانع کننده و موثر بلافاصله. همچنین در مارس 11, 2020, تادئوس G. علف های هرز پایین پا از نقش خود به عنوان رئیس امور مالی خود را بلافاصله. به منظور تسهیل در انتقال منظم آقای علف های هرز باقی خواهد ماند و قانع کننده به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور – حسابرسی و عملیات. علاوه بر این آقای ژان-میشل Slagmuylder است که در خدمت به عنوان سرپرست و رئیس امور مالی و خزانه دار از قانع کننده پس از 17 مارس سال 2020 در دوران آقای علف های هرز را به طور موقت پزشکی مرخصی پایین پا از آن نقش در مارس 11 سال 2020 خواهد شد و بازگشت به موقعیت خود را از رئیس امور مالی اروپایی برای عملیات موثر بلافاصله.

آقای والاس سن 58 دارای بیش از 30 سال تجربه در امور مخابراتی و بانکی دیگر عمومی شرکت مدیریت. قبل از پیوستن به قانع کننده آقای والاس بود یک سرمایه گذار و اپراتور های مسکونی و صنعتی و پروژه های املاک و مستغلات از 2015. او همچنین از سال 2008 تا 2015 یک مدیر ارشد در بانک استاندارد چارترد که در آن او خود را به امور مالی شرکت ها و عمده فروشی منشاء تلاش بر مبنای جهانی. او همچنین مشغول به کار در J. P. Morgan از سال 1998 تا سال 2007 که در آن نقش خود را شامل حال Co-سر خود را سرمایه گذاری بانکی تلاش در منطقه آسیا و اقیانوس آرام به عنوان به خوبی به عنوان پیشرو خود را در آمریکای شمالی مخابراتی بانکی تلاش. آقای والاس فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد و مدرسه بازرگانی هاروارد است.

در مورد قانع کننده ارتباطات

قانع کننده ارتباطات (NASDAQ: CCOI) یک شرکت چند ملیتی ردیف 1 امکانات-بر اساس ISP رتبه بندی به عنوان یکی از پنج ستون فقرات اینترنت شبکه در جهان است. قانع کننده متخصص در ارائه کسب و کار با اینترنت با سرعت بالا دسترسی به اترنت حمل و نقل و colocation خدمات. قانع کننده امکانات-بر اساس تمام نوری شبکه IP فراهم می کند خدمات در بیش از 200 بازارهای جهانی است.

قانع کننده ارتباطات مستقر در 2450 N St NW, Washington, d. C. 20037. برای اطلاعات بیشتر www.cogentco.com. قانع کننده ارتباطات را می توان در ایالات متحده (202) 295-4200 و یا از طریق ایمیل در info@cogentco.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب