وزیر DeVos اعلام جدید اعطای رقابت برای مناطق آموزش و پرورش برای راه اندازی دانشجو-محور برنامه بودجه

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرد که 3 میلیون دلار کمک مالی رقابت امروز است که به مدارس این فرصت را برای

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرد که 3 میلیون دلار کمک مالی رقابت امروز است که به مدارس این فرصت را برای راه اندازی دانشجو-محور برنامه بودجه. رقابت مجاز توسط هر دانش آموز موفق عمل (ESSA) اجازه خواهد داد که مدارس به ترکیب واجد شرایط بودجه فدرال با دولت های محلی و بودجه به منظور تخصیص منابع بر اساس دانش آموزان با نیازهای فردی.

"این یک فرصت عالی برای آموزش و پرورش محلی رهبران به تجدید نظر در بودجه آموزش و پرورش در راه است که دانش آموزان و نیازهای خود را در مرکز فرایند تصمیم گیری" گفت: وزیر DeVos. "این روشن و سنجش از راه به تخصیص بودجه آموزش و پرورش را فراهم می کند بسیار مورد نیاز شفافیت قابل پیش بینی و استقلال در سطح محلی و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که پول شرح زیر است دانش آموزانی که نیاز به پشتیبانی می کند."

انعطاف ناپذیر قوانین هدایت تخصیص و استفاده از بودجه فدرال آن را دشوار برای مناطق آموزش و پرورش برای ایجاد دانشجو-محور بودجه با استفاده از سیستم فدرال و ایالتی و محلی بودجه. این کمک های مالی خواهد شد نه تنها به ارائه محلی مناطق با انعطاف پذیری آنها نیاز به خدمت بهتر به دانش آموزان نیز ارائه خواهد شد حمایت مالی آنها نیاز به سیستم جدید و در حال اجرا.

مدارس که دریافت کمک های مالی اعمال خواهد شد و در صورت تصویب اجرای بودجه مربوطه انعطاف پذیری در بخش 1501 از ESSA که باید با استفاده از وزن است که قابل ملاحظه ای اختصاص بودجه بیشتر به دانش آموزان از خانواده های کم درآمد, زبان انگلیسی, زبان آموزان, و دیگر هیچ, آموزش, محروم, گروه دانشجویی, شناسایی منطقه مدرسه. مدارس نیز باید مشورت پدر و مادر و معلمان و رهبران مدرسه و دیگر ذینفعان مربوطه به آنها در توسعه و پیاده سازی این دانش آموز محور بودجه سیستم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمک هزینه مسابقات از قبل برنامه کمک های فنی وبینار فرصت و یا اگر شما می خواهم به یک همکار مؤلف لطفا با ایمیل WeightedFundingPilot@ed.gov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن