مسائل امنیتی می پیوندد شورای جهانی کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD)

مسائل امنیتی امروز پیوست و بیش از 200 به جلو فکر کردن شرکت ها به عنوان جدیدترین عضو شورای جهانی کسب و کار برای

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

مسائل امنیتی امروز پیوست و بیش از 200 به جلو فکر کردن شرکت ها به عنوان جدیدترین عضو شورای جهانی کسب و کار برای توسعه پایدار (WBCSD).

مسائل امنیتی محدود (ASX: SMX) بسیار نوآورانه ذکر شده عمومی شرکت استرالیایی است که با تمرکز بر مارک و دیجیتالی شدن اشیاء فیزیکی در blockchain به ایجاد یک دایره و شفاف راه حل برای حلقه بسته در اقتصاد است.

راه حل این است که بر اساس استفاده از SMX را علمی ثابت شده نشانگرهای مولکولی است که می تواند جبران ناشدنی خوانده شده را علامت و قراردادن اطلاعات در هر جسم جامد, مایع یا گاز است. این اجازه خواهد داد که توانایی ردیابی شناسایی و بررسی ریشه های تامین کننده و دقیق ترکیب تمام مواد اولیه در محصول نهایی از طریق هر مرحله از زنجیره تامین در سراسر سه lifecycles (یعنی از مواد خام به تولید; تولید تجاری; تجاری به بازیافت و استفاده مجدد) از طریق blockchain برای فعال کردن این محصول به دوباره وارد اقتصاد است. این داده های جاسازی شده در این محصول می توان به عنوان خوانده شده به راحتی و یا با یک اسکنر بر روی تسمه نقاله و یا بسیار سبک وزن و قابل حمل اسکنر دستی. قادر به ایجاد یک دوقلو های دیجیتال برای هر جسم فیزیکی SMX را قادر می سازد بازیکنان مختلف در زنجیره ارزش تولید به ایجاد جهانی لجر از محصولات فیزیکی است.

Haggai Alon, موسس و مدیر عامل شرکت گفت: "با ارائه شفافیت محصول lifecycles ما می توانید تمام یک تکنولوژی مبتنی بر اکوسیستم است که باعث دوری و پایداری در سراسر طیف گسترده ای از صنایع است. با هم در همکاری با پیشرو مارک های جهانی ما می توانید سرعت بخشیدن به پیشرفت به سوی خلاقانه تر و انعطاف پذیر و مولد اقتصاد است. پیوستن به WBCSD و قوی آن شبکه ای از شرکت های عضو به ما کمک خواهد کرد رسیدن به هدف مشترک ما برای فعال کردن انتقال موفقیت آمیز به یک واقعا دایره اقتصاد – که در آن هر ماده است که به طور کامل استفاده شده و هیچ چیز به هدر می رود."

"WBCSD خوشحال به استقبال مسائل امنیتی به عنوان جدیدترین عضو. وجود یک پتانسیل بزرگ برای این نوع از فن آوری انقلابی در صنایع از جمله مد, الکترونیک, کشاورزی, طلا و سنگ های قیمتی. ما مشتاقانه منتظر به کار با مسائل امنیتی برای کمک به پیشبرد اهداف مشترک ما" گفت: پیتر باکر رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت WBCSD.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن