دیدن چگونه Coronavirus تبدیل ارتباطات ناشر برقرار کلمات دلگرم کننده قرعه کشی

با توجه به ناشر بری بکهام (www.beckhamhouse.com) ارتباطات باید از این قدرت برای کمک به جامعه است. "این یک زمان

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

با توجه به ناشر بری بکهام (www.beckhamhouse.com) ارتباطات باید از این قدرت برای کمک به جامعه است. "این یک زمان که در آن ارتباط برقرار می, درخشش," او می گوید: "ما باید درک کنند که کلمات ما باید قدرت را به راحتی تقویت و مستقیم است."

او امیدوار است که این کلمات تشویق قرعه کشی خواهد فاستر بهتر ارتباط برقرار میکنند. برنده دریافت 50 دلار در آمازون اکو Dot 3 و هر شرکت کننده می شود یک کتاب رایگان از "کلمات دلگرم کننده."

"این کتاب یک منبع عالی برای کسانی که به دنبال پیدا کردن حق کلمه یا عبارت برای برقراری ارتباط به طور موثر در طول Coronavirus چالش می گوید:" این ناشر است.

بکهام می گوید که او را انتخاب اکو نقطه 3 به عنوان جایزه قرعه کشی به دلیل آن کمک می کند تا با دیگران ارتباط برقرار کرده و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با هر کسی دست آزاد. 14-روز مسابقه به پایان می رسد در مارس 22. بکهام اعلام برنده و کشتی جایزه به آنها و ارسال کتاب به هر کسی که وارد قرعه کشی.

دکتر Malinda L. Hayes, مرحوم نویسنده از "تشویق عبارت" یک متخصص آموزشی ارتباطات است. هدف او این بود به نویسندگان گزارش, مقاله, مقالات, پایان نامه ها و رساله ابزار مورد نیاز برای تولید اسناد و مدارک با لبه برنده. او را تمرکز بر روی پیدا کردن حق عبارت غلبه بر بلوک نویسنده اجتناب از تکرار و حفظ انگیزه است.

می نویسد: یکی از آمازون مؤلف: "این است که به خوبی نوشته شده و الهام بخش کتاب نوشتن گزارش سازمانی عبارات و من به شدت توصیه این کتاب به شما اگر شما نوشتن گزارش و یا تکالیف. این کمک خواهد کرد که شما تمرکز خود را موضوع بهتر است."

می نویسد دیگری در آمازون: "اگر شما یک نویسنده محقق و پژوهشگر...این کتاب است."

"کلمات دلگرم کننده" می تواند خریداری شده در شومیز و در قالب کتاب
https://tinyurl.com/ycvp3v9h

بکهام می گوید که این شرکت منتشر خواهد شد "آن را ساده" در مورد نوشتن زبان ساده بر اساس استاندارد دولت در پاییز سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب