صربستان: حکم SNS مجموعه برای پیروزی در انتخابات پارلمانی با حاشیه

پیش بینی ها نشان می دهد رئیس جمهور Aleksandar Vucic را جناح راست پوپولیستی حزب برنده صربستان در انتخابات پارلم

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

پیش بینی ها نشان می دهد رئیس جمهور Aleksandar Vucic را جناح راست پوپولیستی حزب برنده صربستان در انتخابات پارلمانی. احزاب مخالف تحریم نظرسنجی و COVID-19 ترس باعث شد بسیاری از رای دهندگان به ماندن در خانه.

صربستان را حکم مترقی حزب (SNS) موفق به کسب یک پیروزی در اروپا اولین انتخابات پس از coronavirus بحران آغاز شد و با توجه به پیش بینی ها در روز یکشنبه.

"من سپاسگزار به مردم برای این تاریخی حمایت از" رئیس جمهور الکساندر Vucic که منجر SNS حزب گفت: در یک سخنرانی پیروزی. "ما با دریافت یک رأی اعتماد به نفس است که همچنین یک تماس ما را به انجام حتی بهتر است."

یک نمونه از مراکز رای دهی توسط شرکت های نظرسنجی ایپسوس و CeSID قرار داده Vucic SNS بصورتی پایدار و محکم در رو با 63.4 درصد از رای حزب سوسیالیست — تاریخ و شرکای ائتلاف حاکم در مقام دوم با 10.3 درصد و مرکز-راست صربی میهنی داد در مقام سوم با 3.9 درصد.

نظرسنجی های خروج مجاز در صربستان.

برخی از 6.5 میلیون نفر واجد شرایط برای رای رای گیری برای کشور بالکان را 250 عضو مجلس. اما مردم در انتخابات کمتر از در سال های گذشته به احتمال زیاد به خاطر ترس از COVID-19 عفونت است.نظرسنجی قرار داده و از حضور در 48 درصد در مقایسه با 56.7 درصد در سال 2016 انتخابات است.

ادامه مطلب: کرواتی طرفداران بازداشت بیش مبتذل ضد صربی بنر

مخالفت با تحریم

تعدادی از اصلی گروه های مخالف تحریم های انتخاباتی گفت: انتخابات یک خطر برای سلامت عمومی و نبود برگزار می شود تحت آزاد و عادلانه شرایط. اما دیگران را شکست که با بلوک و تصمیم به اجرا.

رای گیری در ابتدا برنامه ریزی شده برای ماه آوریل تا به حال به تعویق افتاد با توجه به همه گیر.

روز یکشنبه انتخابات رفت جلوتر با ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده دست به دست در مراکز رای دهی که در آن, فیزیکی, فاصله, قوانین بودند در محل.

صربستان هنوز گزارش ده ها تن از موارد جدید در هر روز پس از کاهش آن مستند. روز یکشنبه مقامات گزارش 91 عفونت های جدید و بیشتر مرگ و میر آوردن تلفات به 261.

اگر چه Vucic شد تا برای انتخاب مجدد او نقش برجسته ای در مبارزات با استفاده از رسانه ها او صاحب به تمسخر مخالفان و ترویج خود.

منتقدان هشدار می دهند او در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای استبدادی و می گویند او به دنبال تضعیف آزادی های دموکراتیک پس از به قدرت رسیدن در سال 2012.

یک آیتم مهم در دولت آینده در دستور کار است و تلاش برای عضویت در اتحادیه اروپا برای صربستان. در همان زمان بروکسل و آمریکا خواهد بود فشار بلگراد به رسمیت شناختن استقلال کوزوو. آمریکا میانجیگری مذاکرات در کوزوو آینده برگزار می شود در واشنگتن در ژوئن 27. صربستان کوزوو را رد 2008 اعلامیک موضع است که با حمایت روسیه و چین است.

nm/mm (Reuters, AP, AFP, dpa)

اشتراک دویچه وله خبرنامه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن