صربی رئیس جمهور به دنبال مربیگری بسکتبال رویاهای میان coronavirus بحران

اعتراض در صربستان بیش از دولت ضعیف در پاسخ به کروناویروس بحران گفت: او را تعقیب بچگی رویای. در حالی که در دفتر

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

اعتراض در صربستان بیش از دولت ضعیف در پاسخ به کروناویروس بحران گفت: او را تعقیب بچگی رویای. در حالی که در دفتر او حضور در ورزش دانشگاه برای تبدیل شدن به یک مربی بسکتبال.

صربی جمهور Aleksandar Vucic است ثبت نام در یک ورزش کالج به دنبال رویاهای دوران کودکی خود را از تبدیل شدن به یک مربی بسکتبال.

50-سال-رئیس جمهور ارسال شده با اعلام این خبر در رسانه های اجتماعی پلت فرم Instagram.

"برای دومین بار در زندگی من شد یک دانش آموز... در یک آرزو برای تبدیل شدن به یک مربی بسکتبال برای کودکان و نوجوانان" Vucic نوشت: در روز شنبه. "شما نمی خواهد باور چگونه خوشحال هستم که پس از سال های بسیاری از من شروع به تحقق بخشیدن به رویاهای بچگی من."

این Instagram پست همراه با یک عکس از Vucic برگزاری یک مهر دانشجویی ID جزوه از Belgrade, ورزش و سلامت, کالج با یک مینیاتور بسکتبال روی ریاست جمهوری میز.

ادامه مطلب: صربی معترضان شلاق را در Vucic را botched همه گیر پاسخ

Vucic یک قانون فارغ التحصیل گفته یک روزنامه محلی در ماه ژوئن که پر نشده خواهید بود برای تبدیل شدن به یک مربی بسکتبال.

"وجود دارد هیچ چیز بهتر از گذراندن روزهای شنبه و یکشنبه با بازیکنان جوان و فرزندان آنها به شما یاد می دهد چیزی," او گفت صربی روزانه Kurirو اضافه کرد که او رویای نهایی است برای آموزش کودکان از یک "باشگاه کوچک."

مربیگری را از طریق بحران

Vucic شد نخست وزیر در سال 2014 و پس از آن به عهده ریاست جمهوری در سال 2017. مانند بسیاری از کشور Vucic همواره از طرفداران بزرگ بسکتبال و فوتبال.

Police clash with protesters near the National Assembly building in Belgrade, on July 10, 2020 (Getty Images/A. Isakovic)

پلیس و تظاهرکنندگان درگیر شدند و در جریان تظاهرات در خیابان های بلگراد

Vucic را اعلام بسکتبال خود را آرمان می آید تقریبا دو هفته پس از تظاهرات خشونت آمیز را لرزاند شهر بلگراد است.

شهروندان به خیابان ها ریختند و در 7 ژوئیه در نا امیدی بر دولت را از دست داده و coronavirus بیماری همه گیر. Vucic اعلام کرده بود سرمایه خواهد بود در زیر قرار داده شده سه روز مستند پس از موج دوم تایید عفونت کروناویروس.

تظاهرات ادامه داد: با وجود Vucic تعلیق طرح خود را برای به اجرا درآوردن مستند. در عوض دولت ممنوع تجمع بیش از 10 نفر و ساخته شده ماسک صورت اجباری در داخل خانه.

صربستان یک کشور نزدیک به 7 میلیون نفر دچار 461 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و تقریبا 20,500 عفونت با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن