Seth Meyers تخریب نیویورک تایمز برای در حال اجرا 'فاشیستی' تام پنبه Op-Ed

یکی یکی این هفته نیویورک تایمز کارکنان شروع به tweeting "در حال اجرا در این نهاد سیاه @NYTimes کارکنان در معرض

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

یکی یکی این هفته نیویورک تایمز کارکنان شروع به tweeting "در حال اجرا در این نهاد سیاه @NYTimes کارکنان در معرض خطر" همراه با تصویر را از یک op-ed توسط سناتور تام پنبه (R-AR) با عنوان "ارسال در آینده افغانستان است. در روز پنج شنبه شب, Seth Meyers وارد نزاع است.

به عنوان برگ برنده دولت "دفاع از خشونت سرکوب معترضان مسالمت آمیز" در اواخر شب میزبان به نام حزب جمهوری خواه به عنوان یک کل و از سوی دیگر ، پنبه به طور خاص برای "آشکارا در آغوش خواستار نظامی خشونت نسبت به شهروندان آمریکایی است."

Meyers برجسته این خط از "سرد" op-ed: "یک چیز بالاتر از همه چیز خواهد بازگرداندن نظم به خیابان های ما: قریب به اتفاق نشان می دهد از زور برای متفرق کردن بازداشت و در نهایت جلوگیری از lawbreakers."

"گه مقدس, شخص, دزدی کردی که خط از کلی Hux?" میزبان پرسید. اما به عنوان "شوم" به عنوان پنبه قطعه بود مایرز گفت: "بیشتر چیزی که تکان دهنده است که بار صفحه نظر را انتخاب و آن را اجرا کنید."

"منظورم این است که چه چیزی شما بچه ها انجام می دهند ؟" او ادامه داد. "دموکراسی را در یک پرتگاه و شما تصمیم به آن را فشار ؟ فقط به این دلیل آن را وحشتناک نظر معنا نیست که آن را سزاوار به نیویورک تایمز op-ed صفحه." او در مقایسه با آن به در حال اجرا یک قطعه با تیتر "نوزاد مهر و موم به درخواست آن باشگاه به دور است."

هل دادن به عقب اولیه دفاع از سرمقاله صفحه ویرایشگر جیمز بنت مایرز گفت: "شما نه قانونا موظف به اجرای یک فاشیست برای اشغال نظامی در روزنامه خود را. کری سناتور او تا به مقدار زیادی از راه هایی به نظر او وجود دارد." او پیشنهاد C-SPAN قبل از شوخی "اشکالی ندارد که یک مثال بد."

"اما اگر سیاست شما این است که شما در حال رفتن به اجرای بد ستون پر از دروغ به خاطر شنیدن ضد استدلال" مایرز گفت: "پس من رسما درخواست شما را اجرا op-ed, 'جیمز بنت را فیلم مورد علاقه تمام وقت است که گربه ها.'"

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب