Seth Meyers میکشد رسانه ها برای ستایش مغلوب ساختن پیشی جستن 'جدید تن'

در اوایل این سال ما آموخته است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به معنای واقعی کلمه می خندد در فشار

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

در اوایل این سال ما آموخته است که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به معنای واقعی کلمه می خندد در فشار زمانی که آنها شروع به تملق گوی خود را بیش از "لحن جدید." و در عین حال به نحوی آن را نگه می دارد اتفاق می افتد.

در شب چهارشنبه, Seth Meyers اشاره کرد که با وجود رئیس جمهور "مجنون مماس" این هفته که در آن او گفت که او آرزو متهم جنسی کاسب Ghislaine ماکسول خوب "رسانه ها هنوز هم کاهش یافت و برای مغلوب ساختن پیشی جستن عمل به سادگی از آنجا که تیم خود را dosed خود را رژیم غذایی کک با Nyquil کردم و او را به خواندن یک بیانیه آماده تظاهر به [coronavirus] بحران جدی است."

در اواخر شب میزبان خاص خبرنگاران در ABC اخبار سی ان ان و بلومبرگ هر یک از آنها ستایش مغلوب ساختن پیشی جستن "لحن جدید" در این بیماری همه گیر. و بود که قبل از او NBC همکار چاک تاد به رئیس جمهور اعتباری برای "تبدیل یک گوشه" در ماسک.

"خداوند خوب" مایرز گفت. "من واقعا فکر می کنم شما می توانید از نوار مجرای یک کفگیر به یک سگ شکاری طلایی پنجه و نیم از رسانه ها می گویند" اوه خدای من این سگ را از یک آشپز!'"

"چه چیزی اشتباه است با شما بچه ها ؟" او ادامه داد. "چگونه می توانم به شما در حفظ و در حال سقوط برای این کار ؟ آن بوده است مدت پنج سال از این کارشناسی و هنوز هم هر بار که رئیس جمهور گرگینه در اینجا موفق به novocaine راه خود را از طریق یک بیانیه آماده و بدون عبور از پشت تریبون شما عمل مانند او یک فرد کاملا متفاوت همه از ناگهانی."

مایرز گفت: ما "حتی نمی نیاز به صبر" تا زمانی که او "دزد گوشی خود را به عقب" و شروع "تویت نژادپرستانه مزخرف" از آنجا که در طول جلسه خود او بارها و بارها استفاده می شود نژادپرستانه عبارت "چین virus" و بار دیگر ادعا کرد که COVID-19 "ناپدید خواهد شد."

"خدای من, من می خواهم بگویم او رنج می برد از حافظه کوتاه مدت از دست دادن اما او aced که آزمون شناختی پس از من چه چیزی می دانید؟," او گفت:. "این خیلی بد coronavirus نمی تواند درمان شود به درستی شناسایی یک فیل بر روی یک تکه کاغذ. سپس مغلوب ساختن پیشی جستن را زدم که گه از پارک."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب