Seth Meyers انفجار در یمن برای خنده کردن تهمت انتخابات-تاخیر تهدید

"در اینجا ما هستند" Seth Meyers گفت: پنج شنبه شب. "ما کمتر از صد روز از ریاست جمهوری, انتخابات, اقتصاد فقط به

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

"در اینجا ما هستند" Seth Meyers گفت: پنج شنبه شب. "ما کمتر از صد روز از ریاست جمهوری, انتخابات, اقتصاد فقط به حال بزرگترین انقباض در تاریخ وجود دارد بیش از یک میلیون مدعیان برای 19 هفته در یک ردیف کشورهای در حال ضبط افزایش مرگ و میر ناشی از خارج از کنترل همه گیر و یک یاغی مشتاق مستبد که من حدس می زنم همچنین معتقد است شیطان است ارسال پلیس مخفی به شهرهای آمریکا برای دور کردن معترضان در حالی که برش اداره پست به تاخیر پست الکترونیکی-در رای گیری نادیده گرفتن حکم دادگاه عالی تصمیم گیری سیگنالینگ که او حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات و در حال حاضر خواستار است که انتخابات به تاخیر می افتد و حتی اگر او بدیهی است که نمی توان برای انجام آن است."

آن را به یک هفته است.

در اواخر شب میزبان انتظار اختصاص بخش عمده ای از گذشته خود "نگاه نزدیک" بخشی از این هفته به رئیس جمهور را تهدید به "تاخیر" انتخابات ریاست جمهوری و یا حداقل deligitamize آن است.

"آه به طوری که نه تنها او را معمولی نشان می دهد incinerating دموکراسی آمریکایی او را به انجام آن را مانند او ارائه کار افتاده d'oeuvres در یک مهمانی" Meyers شوخی. پس از به وضوح بیان کرد که قانون اساسی "به کنگره و تنها کنگره" قدرت برای تعیین تاریخ انتخابات, او تاکید کرد که ساده "واقعیت-چک" هستند و نه به اندازه کافی برای رسیدگی به این دم بحران است.

که به دلیل "craven پوسته در اطراف مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر در حال آماده کردن زمینه برای مغلوب ساختن پیشی جستن به انجام دقیقا آنچه که او می خواهد به انجام قانون سر در گم می شود."

از دادستان کل ویلیام Barr به وزیر امور خارجه مایک Pompeo متعدد جمهوریخواه قانونگذاران Meyers چکش رئیس جمهور قوی ترین متحدان برای "رسما furrowing ابرو های خود و سپس ducking در پشت گیاهان و به آسانسور مانند آنها را همیشه انجام دهید."

ایران با پاسخی که به وضوح خشم او آمد و از سن. کوین کرامر (R-ND) که گفته خبرنگاران "من فکر می کنم که اگر شما بچه ها را طعمه او می شود شادترین مرد در شهر است. من آن را بخوانید. من خندید. من فکر کردم خدای من این است که رفتن به مصرف مقدار زیادی از مردم به جز واقعی مردم است. و آن را هوشمندانه است."

"تهمت نیست باهوش و او قطعا نمی شوخی" Meyers ضرب گلوله کشته است. "او شناور چیز و پس از آن می بیند اگر او می تواند دور با آن و تنها اگر هر کس freaks او ناگهان ادعا می کند آن را یک شوخی است."

میزبان نیز به نام رسانه ها برای برگزاری نظرات از جمهوری خواهان مانند رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل که گفت: انتخابات اتفاق خواهد افتاد ، "جلوگیری از دادن اعتبار به آنها که برای" او گفت:. "که شجاع ایستاده آن را فقط حداقل. فقط چون نوار تمام راه را در طبقه معنا نیست که ما باید به او اعتبار برای پله بیش از آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب