Seth Meyers چکش Donald Trump Jr., برای, پخش كردن, 'شیطان بانوی اسپرم' تصویری

آن را تنها یک ماده از زمان قبل از Seth Meyers در زمان "نگاه نزدیک" در زن که در حال حاضر برای همیشه شناخته شده

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

آن را تنها یک ماده از زمان قبل از Seth Meyers در زمان "نگاه نزدیک" در زن که در حال حاضر برای همیشه شناخته شده به عنوان "دکتر شیطان است."

"به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس گسترش خارج از کنترل است اطلاعات غلط در مورد آن" از اواخر شب میزبان آغاز شد. "اگر شما از Facebook یا عمو که هنوز هم او را می پوشد کلاس حلقه شما احتمالا شنیده ام برخی از آن."

پس از در حال اجرا را از طریق برخی از مهمترین "بدنام و مضحک" نظریه که ظهور کرده اند تا در طی چند ماه گذشته Meyers در نهایت وارد دکتر استلا امانوئل که ادعا کرد در یک ویروسی تصویری این هفته که اثبات نشده دارو هیدروکسی کلروکین یک معجزه است "درمان" برای COVID-19.

"به اعتقاد من همه ما آرزو هیدروکسی کلروکین در واقع کار می کرد" میزبان گفت. "هر کس بخواهد وجود دارد و برای درمان بیماری های کروناویروس. هیچ کس می خواهد به دام افتاده در داخل برای این مدت طولانی. اگر هیدروکسی کلروکین واقعا کار می کرد من می خواهم یک استخر حال بارگذاری به میدان تایمز به سرفه توسط یک توریست فقط برای بار خاطر."

اما از آنجا که برگ برنده دولت "شکست خورده" در پاسخ به همه گیر است و "از جان گذشته برای رفع سحر و جادو است که بحران از بین برود" Meyers توضیح داد که رئیس جمهور و متحدان خود را به ظاهر افتاده سر بیش از پاشنه برای دکتر امانوئل. Donald Trump Jr. در واقع تا به حال حساب توییتر خود را قفل شده است و برای 12 ساعت و آنجا بود که با استفاده از آن به گسترش خود را به اطلاعات غلط.

پس از پخش یک کلیپ از رئیس جمهور را به پسر ارشد خود را دفاع در, فاکس نیوز, مایرز گفت: "آن را سرگرم کننده هنگامی که یک احمق پسر به ارمغان می آورد چاپ به مصاحبه. آن را مانند زمانی که سوار کار ماهر در پردیس حمل در اطراف یک کتاب برای تحت تاثیر قرار دادن دختران است."

در نهایت Meyers تبدیل به بیشتر صحبت در مورد جزئیات از روزانه وحش گزارش در حاشیه پزشک در مرکز این داستان. "دیو اسپرم برای تلفن های موبایل مانند یک عبارت در کلیسا چت پس از تاریکی" او به شوخی. تقلید Dana Carvey را یاد SNL شخصیت او گفت: "نگاه شما را با خفقان نسل و ضربان دار سرین ممکن است که شما با آلوده...شیطان اسپرم?!"

"به طور جدی که بر روی زمین احتمالا می تواند اعتماد یک دکتر مثل این ؟" او خواسته قبل از wearily معرفی کلیپ از رئیس جمهور تهمت خود صحه او تصویری از کاخ سفید تریبون. "سرد پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نمی خواهد گوش دادن به مشهور از بیماری های عفونی متخصص که در واقع برای او کار می کند اما او عاشق دیو اسپرم بانو."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب