Seth Meyers چکش مایک پنس برای Coronavirus نهفته است

در طول این هفته منتهی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگ کمپین تجمع در تولسا, معاون رئیس جمهور, م

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

در طول این هفته منتهی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگ کمپین تجمع در تولسا, معاون رئیس جمهور, مایک پنس نه تنها به دروغ خبرنگاران در مورد COVID-19 وضعیت بر روی زمین در اوکلاهما او همچنین از فرمانداران خواست برای گسترش آن نهفته است به ساکنان کشورهای خود را.

"مغلوب ساختن پیشی جستن است در راه خود نفس گنگ" Seth Meyers گفت: شنبه شب. "اما بقیه از دولت او فقط به عنوان متعهد به این coronavirus پوشش به عنوان او است حتی اگر آنها را مدیریت برای یک کمی دقیق تر در مورد آن."

که به ارمغان آورد و در اواخر شب میزبان به پنس گفت که فرمانداران در این هفته به سرزنش افزایش موارد در افزایش تست. "ایده این است که مواردی چون تست افزایش یافته است دروغ" مایرز گفت: قطعا. "و مطمئن پنس ممکن است نگاه قانع کننده تر از مغلوب ساختن پیشی جستن زمانی که او نهفته است... اما هنوز هم یک دروغ است."

"فقط به خاطر تهمت واز حوصله با چیزی به این معنا نیست آن را رفته دور" Meyers اضافه شده است. "شما می خواهم فکر می کنم او می توانست حداقل یاد گرفتم که درس از این دو" او گفت: به عنوان اریک و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور عکس به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش.

و در پاسخ به پنس را وال استریت ژورنال op-ed با عنوان "هیچ coronavirus موج دوم" Meyers شات بازگشت "آره چرا که ما در حال انجام نشده است و با اولین موج."

"مثل این است که در خدمت کسی یک همبرگر نپخته و در حالی که آنها در حال خوردن آن گفت:" می بینید ؟ هیچ اسهال!'" او به شوخی. "وجود خواهد داشت. تنها وجود دارد نه هر گونه نشده است."

در نهایت Meyers چکش دو مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس برای نوعی تبدیل ماسک-پوشیدن به "گنگ فرهنگ محافظه کار جنگ موضوع" بارها و بارها امتناع از پوشیدن آنها را در رویدادهای عمومی.

"شخص فقط مودب و پوشیدن ماسک," او گفت: پنس. "چرا شما باید به یک چنین, کیر در مورد همه چیز ؟ شما فکر می کنید شما در حال رفتن به نگاه احمقانه با یک ماسک? جهان هنوز هم می توانید بروید حتی اگر ما نمی تواند خود را ببینید خنگ کوچک سازي ، اگر شما با قرار دادن یک تکه کاغذ خالی بیش از صورت خود را می دانید تفاوت. شما در حال حاضر در حال استراحت ماسک صورت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن