Seth Meyers بارگیری نشود در مغلوب ساختن پیشی جستن 'مجنون' و 'ساخته' Obamagate رسوایی

"این به ندرت مورد که کسی به عنوان نامنظم به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است قادر به جوش تمام venality ف

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

"این به ندرت مورد که کسی به عنوان نامنظم به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است قادر به جوش تمام venality فساد و sociopathic بی کفایتی ریاست جمهوری خود را به یک صدای جیر جیر تک" Seth Meyers گفت: دوشنبه شب. "و در عین حال بیش از آخر هفته به او خیلی نزدیک است."

اما به عنوان در اواخر شب میزبان توضیح داد: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال "تعداد زیادی از شانس" با توجه به اینکه روز یکشنبه به تنهایی او توییتی یا بازتوییت 126 بار. "برای تلفن های موبایل مانند آن بود که یک روز مادر بزرگ!" مایرز گفت. "آنچه او را برای صبحانه, پنکیک تحت پوشش در Adderall و 10000 رژیم غذایی کک?"

مایرز در ادامه می گویند که رئیس جمهور "باید هم به صدای جیر جیر که خیلی حتی در یک روز عادی اجازه دهید به تنهایی در طول یک بحران به عنوان کابوس مانند این یکی." او در مقایسه با آن به "پیمایش از طریق تلفن خود را در یک پرواز که رفتن را از طریق آشوب و دیدن خلبان خود را در Infinite."

در میان فاحش ترین توییتهایی توسط رئیس جمهور در روز یکشنبه بود که او در آن "تلاش برای ساخت یک کاملا ساخته شده تا رسوایی به نام" Obamagate,'" میزبان گفت. "حتی برای مغلوب ساختن پیشی جستن این خصوص مجنون آخر هفته در توییتر" Meyers اضافه شده است. "و که گفت بسیاری برای یک مرد که توییت به طور کلی را بیشتر حس نوشته شده به عقب بر روی درب اتاق هتل درخشان-سبک."

پایان "نگاه نزدیک" بخش Meyers بود تخلیه در مغلوب ساختن پیشی جستن برای "rage-تویت سیاسی خود را در برابر دشمنان به عنوان یک بیماری همه گیر چاله های اقتصاد و لمس خود را در کاخ سفید."

"و در بالای هر چیز دیگری او را ناتوان از احضار حتی حداقل سطح همدلی برای مردم آسیب دیده از بحران" میزبان ادامه یافت. به نقل از مغلوب ساختن پیشی جستن "آخرین teletherapy جلسه با فاکس و دوستان" او به این نتیجه رسیدند: "ما نمی نیاز به یک آزمون به ما بگویید که او یک بیمار مرد وجود دارد چیزی اشتباه است با او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن