Shakib Al Hasan: ممنوع کریکت بنگلادش می گوید: او 'آموخته خود درس'

در یک مصاحبه اختصاصی با دویچه وله بنگلادش کریکت Shakib Al Hasan می گوید او تاسف است که او گزارش نشده و تبانی د

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

در یک مصاحبه اختصاصی با دویچه وله بنگلادش کریکت Shakib Al Hasan می گوید او تاسف است که او گزارش نشده و تبانی در ارائه به شورای بین المللی کریکت.

در اکتبر 2019 در شورای بین المللی کریکت (ICC) تحمیل دو سال محرومیت در بنگلادش کریکت Shakib Al Hasan (تصویر اصلی) برای نقض آن مبارزه با فساد ، ICC گفت که حسن که تا به حال بازی کریکت بین المللی برای بیش از 14 سال موفق به گزارش سه روش توسط match-fixing سندیکاهای — همه در سال 2018 است.

حسن بود که در بنگلادش تیم ملی کاپیتان برای تست و Twenty20 فرمت شده است نه مجرم "رفع" هر بازی کریکت; او تنها جریمه برای اطلاع رسانی به مسئولین در مورد این روش.

حسن, 33, به ثمر رساند تا بیش از 11,000 اجرا می شود و ادعا کرد که بیش از 500 درها در تمام فرمت های از بازی او را یکی از مشهورترین اطفال در بنگلادش است. او سومین گلزن در 2019 جام جهانی کریکت در انگلستان است. خود تعلیق در آمد و به عنوان یک شوک به کریکت-محبت جنوب کشور آسیایی.

با یک سال از ممنوعیت معلق و حسن تنظیم شده است به رزومه های بین المللی کریکت در ماه اکتبر.

"این به من لطمه می زند که من نمی تواند بازی کریکت تا زمانی که این ممنوعیت به پایان می رسد" حسن گفت: خالد Muhiuddin رئیس DW بنگلادش بخش. "مسابقات کریکت شده است به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما حتی اگر آنها سر ماه آینده من هنوز هم باید صبر کنید برای یکی دیگر از پنج تا شش ماه به," او گفت:, و اضافه کرد که او در می یابد آن را دشوار است به قبول است که او ممنوع شده است.

"من متوجه شدم که وجود دارد برخی از چیزهایی که شما می توانید به آرامی به علت جهل و احتمالا که بزرگترین درس من آموخته اند" حسن گفت.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

Bangladesch DW Interview Khaled Muhiuddin und Shakib Al Hasan (DW)

حسن به تازگی شرکت در DW بنگلادش نشان می دهد - خالد Muhiuddin Jante Chay (خالد Muhiuddin می پرسد)

علاقه به سیاست

حسن در خط مقدم حمله به تیم کریکت بنگلادش بودند که خواستار افزایش حقوق در زمانی که ICC او را به حالت تعلیق. بسیاری در بنگلادش معتقد بودند این ممنوعیت تا به حال چیزی برای انجام با حسن نقش در اعتصاب. کریکت اما منکر هر گونه انگیزه سیاسی پشت این تصمیم ICC.

"ICC مبارزه با فساد واحد مستقل کار می کند... بهتر است به تفسیر آن را به عنوان یک عمل انتقام."

برخی از کریکت مفسران تگرگ حسن به عنوان یکی از با استعداد ترین کریکت "همه سرآمد" [رودخانه و کاسه ترکیب] در تمام دوران است. طرفداران خود او را به عنوان "بنگلادش عمران خان" وقت نخست وزیر پاکستان که بازنشسته و از کریکت پس از منجر تیم خود را به سال 1992 جام جهانی کریکت پیروزی. آنها فکر می کنم حسن می تواند به موفقیت در سیاست را به عنوان خان.

برخی از مردم امیدوار بودند که حسن خواهد مسابقه 2018 انتخابات اما کریکت حاضر به اظهار نظر در آن است.

حسن که به بنگلادش نخست وزیر شیخ حسینه خواستند گفت: DW که او نمی خواهم به بحث در مورد گزارش خود را در مورد جاه طلبی های سیاسی. "چیزهایی هستند که نیاز به نگهداری راز," او گفت:. "اما اگر من یک شانس بود و در سیاست درگیر در آینده من خواهد شد و فایده آن," او اضافه شده است.

آماده سازی برای جام جهانی

حسن که در حال حاضر در ایالات متحده با خانواده اش به تازگی به حال او فرزند دوم. او می گوید که او می خواهد به صرف برخی از وقت با کیفیت با خانواده اش است که تنها چیز خوبی که برای او اتفاق افتاده به دلیل ممنوعیت. "من قادر به ماندن با همسر من در هنگام تولد ما فرزند دوم چیزی که من نمی تواند انجام دهد در هنگام تولد اولین فرزند ما به دلیل برنامه شلوغ من," او گفت:.

کریکت معتقد است که بنگلادش می ایستد یک فرصت خوب برای رسیدن به چیزی قابل توجه در 2023 جام جهانی کریکت.

"ما بسیار نزدیک به دستیابی به چیزی بزرگ زمان آخرین اما ما از دست رفته فرصت با توجه به اشتباهات کوچک. اما من مطمئن هستم که ما بازی خواهد کرد و حتی بهتر در جام جهانی بعدی به آن خواهد بود میزبانی در جنوب آسیا" حسن گفت: DW.

"من امیدوارم که من می توانید شروع به از جایی که من متوقف شده است. این بزرگترین چالش برای من در این لحظه," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب