Shammara Howell, شرکت معاون رئیس جمهور و رئیس استعداد افسر

Shammara منصوب شد معاون رئیس جمهور و رئیس استعداد افسر مک دونالد شرکت در ماه ژوئن سال 2020 است. به عنوان رئیس

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

Shammara منصوب شد معاون رئیس جمهور و رئیس استعداد افسر مک دونالد شرکت در ماه ژوئن سال 2020 است. به عنوان رئیس استعداد افسر Shammara مسئول استعداد جاذبه عملکرد مدیریت توسعه رهبری و اثربخشی سازمانی. او پیوست مک دونالد در سال 2017 و اخیرا به عنوان مدیر ارشد شرکت های بزرگ منابع انسانی است.

Shammara انجام شده است منابع انسانی حرفه ای است که تساوی در تجربه های متنوع و شور و شوق برای استعداد و تنوع برای ایجاد بالا-مردم تاثیر استراتژی. در نقش خود به عنوان مدیر ارشد شرکت های بزرگ, HR, Shammara led مک دونالد مردم شرکت طرح جهانی توابع ارائه رهبران با پشتیبانی و مشاوره برای کشت بالا انجام چالاک تیم است.

تحت Shammara' s رهبری نقش منابع انسانی کسب و کار شریک تیم تبدیل شده است به حرکت به دور از یک مدل سرویس رویکرد به سمت تبدیل شدن به بیشتر های جاسازی شده در فراگیر استراتژی کسب و کار. در طول چند سال گذشته این تیم تضمین اجرای موفقیت آمیز حیاتی کسب و کار طرح همکاری با مدیران برای قرار دادن استعداد مناسب در محل. علاوه بر این Shammara کمک به شکل موفقیت آمیز جابجایی از مک دونالد ستاد ایجاد یک کلاس جهانی فرهنگ در MHQ.

قبل از پیوستن به مک دونالد Shammara حال گسترده ای حرفه ای با بیش از 12 سال در منابع انسانی موقعیت در صنعت خرده فروشی از جمله نقش در PetSmart و خارج شده است. در طول زندگی خود او ساخته شده است قوی HR تجربه رهبری در شرکت های بزرگ و زمینه منابع انسانی, توزیع, استعداد و تنوع است.

Shammara دارای دو رشته روانشناسی و ورزش, سلامت, اوقات فراغت و فیزیکی مطالعات دانشگاه آیووا. او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد منابع انسانی و روابط کارکنان از دانشگاه ایالتی پن. Shammara متعهد به یادگیری مادام العمر و توسعه و نمایندگی مک دونالد در سال 2018 گروه از زنان پیشرو مدیران برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن