شاون Beddingfield را "فرار از مه" - دانلود رایگان فردا (7/6/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار شاون Beddingfield جدید کتاب "فرار از مه: بازیابی به رستگاری است." از آن خو

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار شاون Beddingfield جدید کتاب "فرار از مه: بازیابی به رستگاری است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در جولای 6th.

این کتاب را پوشش می دهد زندگی یک الکلی از بدو تولد تا زمان هوشیاری. نویسنده طول می کشد در یک تور از رستگاری با رقابت در و در پایان 5 ورزش های سه گانه در یکی از تابستان است.
 
"فرار از مه" توسط Shawn Beddingfield رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (7/6/2020 – 7/10/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B087LVPK1L.

"فرار از مه" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:
 
شاون Beddingfield است 54 ساله و پدر 3 دختر و ازدواج 17 سال است. او به طور فعال در رقابت در ورزش های سه گانه و دیگر استقامت (ماراتن) حوادث.

شاون 2 سال هوشیار پس از نوشیدن alcoholically پس از سن 14. مادر او طلاق 4 بار; برای اولین بار یکی شان پدر در کمتر از 1 سال. دوم که به گمان او پدر خود را در 6 و نهایی, سوم, در سن 14 سالگی شده است و پدر پس از. او همچنین از دست یک خواهر عزیزم به عمل جراحی قلب باز در 13 او 18 ماه است.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب