Shepard Smith بازگشت به کابل خبر با CNBC نشان می دهد

کمتر از یک سال پس از ترک فاکس نیوز در میان درگیری با جناح راست همکاران Shepard Smith در حال بازگشت به کابل ، ک

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

کمتر از یک سال پس از ترک فاکس نیوز در میان درگیری با جناح راست همکاران Shepard Smith در حال بازگشت به کابل ،

کمال خبرنگار اتحاد امضا مقابله با CNBC به میزبان یک شبانه شب پخش اخبار یک فرد با دانش مستقیم از این معامله به تایید Daily Beast در روز چهارشنبه.

اسمیت سخت-اخبار نشان می دهد مناسب با عنوان اخبار با Shepard Smith, will هوا در 7 p. m. پس Jim Cramer' پول دیوانهاست و مجموعه به برتر مدتی قبل از انتخابات. سابق دیرین فاکس لنگر شده بود در گفتگو با MSNBC, سی ان ان و معاون قبل از اینکه در نهایت امضای قرارداد با اخبار مالی خروجی.

در بیانیه منتشر شده در وال استریت ژورنالاسمیت گفت: "افتخار همچنان به دنبال حقیقت هر دو برای CNBC وفادار بینندگان و برای کسانی که شده اند پس من گزارش برای چند دهه در زمان های خوب و بد است." علاوه بر این او را ستوده و کسب و کار-محور شبکه "چشم انداز برای یک واقعیت و بر اساس hourlong اخبار شب برنامه با ماموریت به قطع از طریق استاتیک به ارائه آمار در زمینه و با چشم انداز."

اسمیت امضای این است که ظاهرا بخشی از NBCUniversal تمدید فشار به CNBC—به طور معمول یک بازار متمرکز خروجی رقابتی در ساعت پس از بسته شدن بل.

اسمیت که یکی از فاکس نیوز برای اولین بار در استخدام بر راه اندازی آن در سال 1996 در سمت چپ این شبکه در ماه اکتبر 2019 از درگیری با او آشکارا pro-مغلوب ساختن پیشی جستن وبگاه همکاران Tucker Carlson و Sean Hannity.

داخلی مبارزه تا حد زیادی ناشی از چگونه اسمیت تا به حال به طور فزاینده ای گرفته شده در یک "سرکش" نقش در این شبکه عنوان شد آشکارا pro-مغلوب ساختن پیشی جستن در آن تفسیر و پوشش خبری.

به عنوان مستند The Daily Beast, اسمیت اغلب واقعیت-بررسی توطئه تفکرات خود همکاران و شد مکرر هدف از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن