شیرین عبادی: 'دولت ایران فکر می کردم که رسانه ها در سراسر جهان خواهد پرداخت نمی توجه به حکم اعدام علیه Zam'

صلح نوبل جایزه نوبل شیرین عبادی در حکم اعدام برای Zam: "زمانی که جامعه ایران و جامعه جهانی هستند مراقب باشند د

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

صلح نوبل جایزه نوبل شیرین عبادی در حکم اعدام برای Zam: "زمانی که جامعه ایران و جامعه جهانی هستند مراقب باشند در یک موضوع کسانی که در قدرت در ایران تنظیم تصمیم خود را برای جلوگیری از عواقب ناخوشایند."

دویچه وله: روح الله Zam ناپدید شده در طول یک سفر به عراق دوباره ظهور مدت کوتاهی پس از آن در ایران در دستبند و به مرگ محکوم شد یک دادگاه. آیا شما بر این باورند که او اجرا خواهد شد قبل از اینکه چشم از جهان ؟

شیرین عبادی: روح الله Zam زد اخبار کانال در برنامه مسنجر تلگرام از فرانسه است. Zam ارسال شده یک سری از اطلاعات صحیح اما همچنین یک سری از اطلاعات غلط است. این سوال بسیار مهم در حال حاضر این است که آیا مجازات برای پخش اطلاعات نادرست باید مجازات مرگ. اگر آن است نباید سر از رادیو ایران و تلویزیون نیز اعدام ؟ تحت رهبری او به مراتب بیشتر نادرست اخبار منتشر شده از Zam تا کنون منتشر شده است.

Iran Teheran | Ruhollah Zam - Journalist

روح الله Zam

حکم اعدام در مورد روح الله Zam یک قضاوت سیاسی و نه یک قانونی است. او نیست که یک محاکمه عادلانه. اعلام این حکم همزمان با نشست شورای امنیت که به درخواست ایالات متحده آمریکا به گسترش تحریم تسلیحاتی ایران شد و در دستور کار است. من بر این باورند که مقامات ایرانی فکر می کردم که رسانه ها در سراسر جهان مشغول بودند با این جلسه خواهد بود و پرداخت هر گونه توجه به حکم اعدام علیه Zam. اما رسانه ها به عنوان به خوبی به عنوان جامعۀ مدنی ایران در واکنش به این حکم و محکوم آن است.

تجربه نشان داده است که اگر جامعه ایران و جامعه جهانی هستند مراقب باشند در یک موضوع کسانی که در قدرت در ایران تنظیم تصمیم خود را برای جلوگیری از عواقب ناخوشایند.

تظاهرات علیه حکم اعدام روح الله Zam در داخل و خارج از ایران موثر هستند و می توانید ذخیره کنید Zam.

روح الله Zam اعطا شد پناهندگی سیاسی در فرانسه چند سال پیش. دولت فرانسه را محکوم کرده است حکم اعدام او. سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که فرانسه نباید دخالت در امور داخلی ایران. می تواند به فرانسه کمک روح الله Zam?

Iran Teheran | Ali Chamenei

رهبر ایران علی Chamenei

حقوق بشر درخواست جهانی. دولت ایران آن را می بیند به عنوان حق خود را به مسئله نقض حقوق بشر در فلسطین و یا عربستان سعودی. اما این خشم زمانی که کشورهای دیگر در جهان انتقاد از نقض حقوق بشر در ایران.

من در تمام کشورهای جهان نیست و مطابق با خواسته های سیاسی از دولت ایران در چنین مواردی است. ایران باید متوقف کردن مصرف آن شهروندان را به گروگان گرفتند.

قوه قضائیه در ایران بارها و بارها بر استقلال آن است. در حال حاضر وجود دارد یک رئیس جدید دادگستری است که می خواهد به ایستادگی کردن برای بیشتر عدالت است. چگونه شما را ارزیابی تحولات جدید در قوه قضاییه?

رئیس قوه قضائیه منتخب مذهبی ایران و رهبر سیاسی است و بنابراین پاسخگو فقط به او. سیستم قضایی فقط می توانید تغییر دهید اگر ساختار قدرت در ایران تغییر کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب