تیراندازی در سیاتل در اعتراض به منطقه یک برگ مرده

یک بیمارستان رسمی می گوید دو مرد وارد شدند با زخم گلوله و یکی بعد از آن درگذشت. تیراندازی رخ داده در کاپیتول ه

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

یک بیمارستان رسمی می گوید دو مرد وارد شدند با زخم گلوله و یکی بعد از آن درگذشت. تیراندازی رخ داده در کاپیتول هیل را اشغال کردند (CHOP) منطقه در پی پلیس به قتل جورج فلوید.

19 ساله کشته شد و یک نفر دیگر شدیدا زخمی در قبل از سحر تیراندازی در سیاتل در اعتراض به منطقه مقامات میگویند.

تیراندازی رخ داده و در حدود ساعت 3 صبح در منطقه ای در نزدیکی مرکز شهر شناخته شده به عنوان ریز ریز کردن که مخفف "کاپیتول هیل اشغالی در اعتراض به" منطقه پلیس در بیانیه ای گفت در توییتر.

ماموران اقدام به قرار دادن یک قربانی تیراندازی شد اما "ملاقات با خشونت جمعیت است که مانع از افسران دسترسی امن به قربانیان" گفت: پلیس در یک بیانیه ارائه شده بعد از آن در روز شنبه.

پلیس Sgt. لورن Truscott گفت سیاتل تایمز روزنامه که محققان بودند بررسی عمومی-منبع تصویری برای سرنخ در مورد چگونه به تیراندازی صورت گرفت. او گفت: بیشتر اطلاعات خواهد بود ارائه شد.

سخنگوی مرکز پزشکی Harborview گفت: دو مرد با زخم گلوله وارد شده بود در بیمارستان در ساعات اولیه صبح است.

سیاتل تایمز در توصیف نزدیک به دو ساعت فیلم با عمری Salisbury یک شهروند روزنامه نگار با منطقه ای مستقل سایت خبری همگرایی رسانه ای. فیلم, posted on Facebook, نشان می دهد که جمعیت از مردم در داخل ریز ریز کردن در حالی که Salisbury توضیح می دهد که چگونه یکی از قربانیان دریافت CPR توسط چوپ داوطلب پزشکان.

این فیلم همچنین به نظر می رسد برای نشان دادن یک پلیس استخراج واحد در تلاش برای ورود به اصطلاح خودمختار منطقه برای بازیابی قربانیان. افسران بودند و سپس به سرعت احاطه عصبانی و فریاد معترضان.

معترضان را محاصره چند بلوک در نزدیکی یک ایستگاه پلیس در سیاتل کاپیتول هیل محله در پی تظاهرات علیه خشونت پلیس پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس چند هفته پیش.

مقامات شهرستان را گفت: آنها هنوز در تماس با رهبران اعتراض که متعهد به حفظ نظم در این منطقه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب