خرید نرم افزار دیدن تاریخی تعامل با 40 درصد افزایش در نرخ خرید, رانندگی, عصر طلایی برای خرید تلفن همراه

پرتاب رهبر در موبایل برنامه بازاریابی و retargeting امروز منتشر شد چهارمین گزارش سالانه به سرعت در حال رشد باز

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

پرتاب رهبر در موبایل برنامه بازاریابی و retargeting امروز منتشر شد چهارمین گزارش سالانه به سرعت در حال رشد بازار نرم افزار تلفن همراه تجارت در همکاری با برنامه جهانی بازاریابی پلت فرم تنظیم کنید. مطالعه کشیدن از گسترده ترین مجموعه به تاریخ نشان می دهد که خرید تلفن همراه نرم افزار—جهانی "برو به" الهام بخش و کمک در فروشگاه و در همه جا—در ادامه به تجربه رشد قابل توجه است. این گزارش همچنین شناسایی آمریکای شمالی (NAR) به عنوان خرید تلفن همراه به عنوان رهبر آسیا-اقیانوس آرام (APAC) مبارزات با خرید خستگی.

تجزیه و تحلیل بیش از 53 میلیارد آگهی در سراسر 10 میلیون نصب و 2 میلیون بار اول رویدادهای بین آوریل 2019 و 2020 این گزارش در بر داشت زیر:

آن بوده است هرگز یک زمان بهتر به یک خرده فروشی نرم افزار
پرتاب و تنظیم و تحلیل نقاط به یک عصر طلایی برای خرید نرم افزار. در $19.47 هزینه به دست آوردن یک کاربر که کامل اول خرید کاهش یافته است بیش از نیمی از سال بیش از سال. در ضمن تعامل اتحاد رسید و 40 درصد به 14.7% خرید نرخ برج بیش از سال گذشته 10.5 درصد. مشاهده اطلاعات در طول دو سال گذشته و روند حتی بیشتر آشکار با خرید نامزدی تا 110%.

به علاوه با COVID-19 رانندگی stay-at-home سفارشات مصرف کنندگان به نظر می رسد با تکیه بر خرید تلفن همراه حتی بیشتر به آسانی: در حالی که نصب هزینه های نسبتا پایدار در طول سال آنها را رها کنید به سالانه خود را کم از $2.48 در مارس سال 2020 -- فقط به عنوان پناهگاه در محل به اوج خود رسید.

"سال گذشته ما تجزیه و تحلیل نشان داد که افزایش فروش bonanzas از غول خرده فروشی مانند آمازون Flipkart و راهنمایی بودند محصول خاک برای دیگر فروشندگان بتونه کاری کاربران تلفن همراه به فروشگاه در طول سال و این روند تنها در ادامه توضیح داد:" مارک الیس از بنیانگذاران و مدیر عامل پرتاب. "به عنوان مصرف کنندگان در حال تغییر خرده فروشی چشم انداز آنها با تکیه بر تلفن همراه بیشتر از همیشه. آن بوده است هرگز یک زمان بهتر به یک خرده فروشی نرم افزار بازاریاب."

در یک جهان که در آن جسمی تاچ پونت کاهش می یابد, برنامه های, موقعیت های تجاری به رانندگی خود ادامه رشد. و با توجه به تنظیم شرکت در حال حاضر افزایش بازی خود را با تمرکز بر روی re-تعامل و حفظ کاربران خود.

"صنعت تجارت الکترونیکی به عنوان یک کل رو کمی شل-شوکه در چند هفته اول ماه مارس در پی COVID-19 با شماره گیری بازاریابان بازگشت تبلیغ صرف" گفت: Paul H. مولر از بنیانگذاران و CTO از تنظیم. "اما به عنوان ما شاهد عمودی شروع به دوباره بجای اول برگشتن در ماه آوریل بوده است وجود دارد گسترده تر فشار نسبت به re-هدف قرار دادن و نامزدی مجدد در خط با آوردن مشتریان به قیف و نگه داشتن آنها موجود مشغول اند."

APAC نشان می دهد, خرید, خستگی, در حالی که آمریکای شمالی موج
در سال گذشته بالغ بازارهای APAC و نار نشان داد روند مشابه است. در حالی که کاربران نیاز به ثبت نام با سهولت بیشتری برای خرید نرم افزار تبدیل به خرید یک چالش بود نشان می دهد که کاربران در این مناطق شد 'خرید پنجره" در تلفن همراه. اما داده ها نشان می دهد عمده تلنگر در این سال به عنوان APAC و نار الگوهای مصرف واگرا - با آمریکای شمالی بیرون آمدن در مقابل.

هزینه ها-در-اولین-خرید در نار هستند پایین 4x (به پایین $14.85) در حالی که تبدیل نرخ تا بیش از 4x-و 6x بالاتر از APAC (27.6 درصد نسبت به APAC است 4.7%). در ضمن APAC هزینه ها باید نزدیک به دو برابر در سال گذشته به $54.90. این منطقه پس از اتمام آخرین در تعامل با خرید نرخ کمتر از نصف سال گذشته نشان می دهد این منطقه رسیده است برای تازه کردن.

برای اطلاعات بیشتر در شروع و برای دانلود گزارش کامل بازدید https://info.liftoff.io/2020-mobile-shopping-apps-report

روش
2020, خرید نرم افزار گزارش تساوی از پرتاب داده های داخلی از 1 آوریل 2019 از طریق آوریل 1 2020—که دهانه 53 میلیارد آگهی در سراسر 10 میلیون نصب و 2 میلیون اولین بار حوادث. به طور خاص, این گزارش هزینه ها و آهنگ های, تبدیل, جهانی, شکستن کلید تعامل فعالیت ها و روند به مقایسه عملکرد در سراسر مناطق (شمال امریکا LATAM, EMEA و APAC) و پروفایل 3 کشور (برزیل و ژاپن و ایالات متحده).

در مورد پرتاب
پرتاب کامل موبایل برنامه بازاریابی پلت فرم است که کمک می کند تا شرکت های به دست آوردن و حفظ کیفیت بالا کاربران برنامه در مقیاس بزرگ. پرتاب با استفاده از بی میلی لیتر برای پیدا کردن همه بهترین کاربران برای خود برنامه, خلاق, تست برای ارائه جذاب ترین آگهی و تجربه منحصر به فرد هزینه هر مدل درآمد برای بهینه سازی برای خود LTV اهداف است.

پرتاب مفتخر است به عنوان یک شریک زندگی بلند مدت به نام تجاری پیشرو تبلیغ و برنامه ناشران از سال 2012. که مقر آن در Redwood City, پرتاب یک حضور جهانی با دفاتر در نیویورک و لندن و پاریس و سنگاپور سئول و توکیو.

در مورد تنظیم
تنظیم یک برنامه جهانی بازاریابی پلت فرم. متولد در قلب این تلفن همراه برنامه اقتصاد و رشد از یک شور و شوق برای تکنولوژی این شرکت در حال حاضر دارای 16 دفاتر در سراسر جهان است.

تنظیم پلت فرم شامل اندازه گیری, پیشگیری از تقلب و امنیت, و بازاریابی محصولات اتوماسیون. با هم, آنها را بازاریابی ساده تر و دقیق تر و امن تر برای 35,000 برنامه های کار با تنظیم کنید. جهانی مارک های پیشرو از جمله Procter & Gamble, موشک, اینترنت و Tencent بازی را اجرا راه حل های خود را به امن بودجه خود را و بهبود نتایج.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن