Siegwerk می پیوندد پروژه متوقف به مبارزه با پلاستیک آلودگی در اندونزی

با تبدیل شدن به یک شریک استراتژیک پروژه متوقف Siegwerk به طور فعال با پشتیبانی از ایجاد پایدار زباله سیستم های

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

با تبدیل شدن به یک شریک استراتژیک پروژه متوقف Siegwerk به طور فعال با پشتیبانی از ایجاد پایدار زباله سیستم های مدیریت در اندونزی برای از بین بردن نشت از پلاستیک به محیط زیست تاکید آن تعهد قوی به طور فعال درایو تحقق جهانی دایره صنعت بسته بندی.

Siegwerk یکی از برجسته جهانی ارائه دهندگان خدمات چاپ جوهر برای برنامه های کاربردی بسته بندی و برچسب می شود یک شریک استراتژیک پروژه متوقف در خط مقدم ابتکار شرکت تاسیس شده توسط Borealis و SYSTEMIQ که طرح پیاده سازی و مقیاس دایره اقتصاد راه حل های دریایی پلاستیکی آلودگی در جنوب شرقی آسیا. پس از راه اندازی آن در سال 2017, پروژه متوقف شده است استقبال های مختلف صنعتی و دولتی همکاران طراحی پیاده سازی و پوسته پوسته شدن دایره اقتصاد راه حل برای جلوگیری از زباله های پلاستیکی در آلودگی است. Siegwerk در حال حاضر به پیوستن به این شبکه قوی از سیستم مربوطه بازیکنان که متعهد به حمایت از استقرار بر روی زمین راه حل در اندونزی.

هر سال حدود 12 میلیون تن از زباله های پلاستیکی در اقیانوس تأثیر جامعه, سلامت, ثروت و آلاینده محیط زیست است. حدود 50 درصد از دریایی باقی مانده از سرچشمه فقط پنج اقتصادهای آسیایی: چین و اندونزی و فیلیپین و ویتنام و تایلند است. با مصرف سالانه بیش از 6 میلیون تن پلاستیک و برآورد اقیانوس نشت از 1 میلیون تن در سال و اندونزی دومین کمک کننده به اقیانوس پلاستیک. در پاسخ دولت اندونزی ایجاد کرده است دریایی باقی مانده طرح اقدام در سال 2017 را متعهد به کاهش اندونزی اقیانوس پلاستیکی سطوح 70 درصد تا سال 2025. پروژه را متوقف کرده است, چهار هسته ای اهداف; صفر نشت زباله به محیط زیست; ایجاد دایره سیستم; دستیابی به پایداری اقتصادی و منافع جامعه محلی از طریق ایجاد مشاغل جدید و کاهش تاثیر نامناسب زباله در بهداشت عمومی, گردشگری و فیشر.

این طرح کار دست در دست با شهرداری ها و سازمان های محیط زیست برای کمک به توسعه کم هزینه و دایره مدیریت زباله زیرساخت از طریق شهرستان همکاری در پروژه های سراسر کشور اندونزی است. "ما قویا بر این باورند که ایجاد یک دایره اقتصاد است راه حلی برای جهانی امروز مشکل زباله و ما آن را به عنوان مسئولیت ما به عنوان بازیکن جهانی به طور فعال در حمایت از تحقق آن" توضیح می دهد که آلینا Marm سر از دایره اقتصاد Hub در Siegwerk. "به عنوان شریک استراتژیک پروژه توقف ما در حال حاضر قادر به ارائه تعهد ما در راه است که سبب جوامع محلی با ایجاد یک دایره سیستم با موفقیت به مقابله با بسیار واقعی و فوری مشکلات زباله های پلاستیکی در آلودگی است. ابتکار عمل را به طور کلی هدف این است که برای افزایش نرخ بازیافت رسیدن به صفر اقیانوس نشت و ایجاد منافع اجتماعی برای جوامع محلی. آن را ترکیبی از یک شتاب سریع از زباله سیستم های مدیریت در سطح شهر با سیستم سطح سیاست, سرمایه گذاری, تغییر رفتار و نوآوری در مواد و روش های طراحی. با پیوستن به پروژه متوقف کند ما باید از این فرصت هیجان انگیز به عنوان یک فعال بخش از یک سیستم در حال تغییر "تاثیر" طرح مشخص حمایت از مناطق با حداقل به هیچ زباله مدیریت خدمات بالا و پلاستیک نشت نرخ با ایجاد زیرساخت های توانمند سازی دایره فرآیندها و تشویق تغییر رفتار" می افزاید: Ralf Hildenbrand رئیس جمهور آمریکا و عضو هیئت مدیره.

اندونزی نقش مهمی برای Siegwerk به عنوان کشور خانه های متعدد کارکنان و مشتریان است. با یک سایت در تانگرانگ و یک ترکیب مرکز در سورابایا این شرکت می داند که در مورد چالش های سراسر کشور. امروز پروژه متوقف پشتیبانی از سه شهرستانها در اندونزی با بسیار بالا اقیانوس پلاستیکی نشت سطوح: Muncar ساحلی ماهیگیری جامعه در Banyuwangi به, پاسورئوان یک شهر ساحلی واقع در جاوه اندونزی چهارمین جزیره بزرگ (و تنها 70 کیلومتر از Siegwerk را ترکیب مرکز در سورابایا) و Jembrana واقع در شمال غرب سواحل بالی.

تا به امروز بیش از 55 ، 000 نفر در حال حاضر با بهره مندی از جمع آوری زباله های بسیاری برای اولین بار. پروژه متوقف شده است جمع آوری شده نزدیک به 5000 تن زباله (650 تن پلاستیک) و ایجاد بیش از 90 شغل تمام وقت. از طریق کار خود را در Muncar, پاسورئوان و Jembrana پروژه متوقف خواهد شد و تا رسیدن به 450.000 نفر و جلوگیری از 40000 تن زباله 4,700 تن از زباله های پلاستیکی) از نشت به محیط زیست سالانه رشد محلی اشتغال و ارائه الگوهایی راه حل ها و نوآوری برای دیگر شهرستانها.

"ما قویا بر این باورند که یک مسئله پیچیده مانند اقیانوس آلودگی تنها می تواند پنجه از طریق مشارکت در امتداد زنجیره ارزش توضیح می دهد که آلفرد استرن مدیر عامل شرکت Borealis. "داشتن Siegwerk به عنوان یک شریک استراتژیک پروژه متوقف خواهد شد کمک به سرعت بخشیدن به تحویل موفقیت آمیز و گسترش شهر ما-مشارکت در اندونزی و ارائه یک پایه برای اقدامات بیشتر در منطقه است."

"همراه با Borealis ما هیجان زده به استقبال Siegwerk به ما متعهد گروهی از شرکای استراتژیک که شامل نروژی وزارت امور خارجه, نستله , اتحاد برای پایان دادن به پلاستیک زباله و Borouge گفت:" جوی دنیلسون آسیا برنامه مدیر و شریک در SYSTEMIQ. "تعهد خود را به پایان دادن به اقیانوس پلاستیکی آلودگی به نفع شهرها و جوامع که در آن پروژه را متوقف کند."

به عنوان یک خانواده اجرا شرکت با سابقه گسترده Siegwerk شده است آگاه از مسئولیت خود را به نسل های آینده است و به شدت متعهد برای همیشه حفظ یک تعادل منطقی بین زیست محیطی اجتماعی و اقتصادی نیاز دارد و بدون به خطر انداختن منابع نسل های آینده است. پایداری به معنای پیشرفت به Siegwerk. است که چرا این شرکت است که ساخت هر تلاش برای فعال فشار آن تحول استراتژیک به سمت تبدیل شدن به یک دایره دیجیتال و راه حل های بسته بندی شرکت به طور مداوم بهبود اثرات زیست محیطی آن کسب و کار و راه حل های آن مشخص حمایت از ایجاد یک دایره اقتصاد رویکرد در سراسر صنعت بسته بندی. همکاری خود را با پروژه متوقف است فقط یک مثال دیگر از این شرکت فعالیت های گسترده ای بیشتر به شکل آینده بسته بندی پایدار. امروز Siegwerk در حال حاضر دارای سابقه قوی در مشتری-توسعه خاص پروژه ها به صورت دایره ای راه حل های بسته بندی است که هر افزایش recyclability اجازه می دهد کمپوست و یا کاهش نیاز به استفاده از پلاستیک و سایر مواد خام قابل بازیافت. با آن عملکردی و ویژگی های درک جوهر و فرنشس همراه با آن شریک قوی شبکه ای و یکپارچه دانش همراه بسته بندی زنجیره ارزش Siegwerk مجهز به پشتیبانی مشتریان خود را به سمت بیشتر دایره ای مدل. این شرکت به طور فعال پیوستن به نیروهای در طول کل زنجیره ارزش کمک آن جوهر تخصص های مختلف صنعت از طرح های مانند به عنوان مثال CEFLEX یا دایره اقتصاد ابتکار Deutschland (CEID) برای کمک به تحقق یک آینده پایدار.

در مورد Siegwerk

Siegwerk یک نسل ششم خانواده متعلق به شرکت یکی از پیشرو تولید کنندگان بین المللی از جوهر برای چاپ و فرد راه حل های برای بسته بندی, برچسب ها و کاتالوگ. با بیش از 180 سال تجربه شرکت جامد تخصص و دانش از بسیاری از روش چاپ. جهانی تولید و خدمات شبکه را تضمین می کند مشتریان همواره کیفیت محصولات و خدمات است. در همراهی با شرکت در فلسفه "جوهر قلب و روح" Siegwerk به دنبال همکاری بلند مدت با شرکای کسب و کار. Siegwerk استخدام برخی از 5000 نفر در سراسر جهان در بیش از 30 کشور و سازمان که مقر آن در زیگبورگ در نزدیکی کلن. اطلاعات بیشتر در Siegwerk می توان در یافت www.siegwerk.com

در مورد پروژه متوقف

راه اندازی در سال 2017 توسط Borealis و SYSTEMIQ پروژه متوقف (Stop اقیانوس پلاستیک) با این نسخهها کار با شهرستانها برای ایجاد موثر زباله های مدیریت سیستم است که از بین بردن پلاستیک نشت به اقیانوس و ایجاد دایره سیستم در جنوب شرقی آسیا. پشتیبانی شده توسط صنعت و دولت شرکای پروژه با هدف جلوگیری از رسیدن به صفر نشت زباله به محیط زیست بازیافت بیشتر و پلاستیک می تواند از لحاظ اقتصادی پایدار و ایجاد مزایای از جمله شغل برای جامعه محلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.stopoceanplastics.com

در مورد Borealis

شمالی پیشرو در ارائه دهنده راه حل های نوآورانه در زمینه polyolefins پایه مواد شیمیایی و کود و ملامین. با دفتر مرکزی آن در شهر وین اتریش شرکت در حال حاضر بیش از 6,900 کارکنان و عمل در بیش از 120 کشور جهان است. شمالی تولید شده یورو 8.1 میلیارد دلار درآمد فروش و سود خالص یورو 872 میلیون دلار در سال 2019. Mubadala از طریق برگزاری آن شرکت صاحب 64 درصد از شرکت های باقیمانده 36 درصد متعلق به اتریش-بر اساس OMV یکپارچه بین المللی شرکت نفت و گاز. Borealis را فراهم می کند خدمات و محصولات به مشتریان در سراسر جهان با همکاری Borouge یک سرمایه گذاری مشترک با ابوظبی شرکت ملی نفت (ADNOC) و با Baystar™ یک سرمایه گذاری مشترک با کل در تگزاس, ایالات متحده آمریکا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن