Sieren چین: می تواند بازگشت به خیابان تلوان صرفه جویی در شغل ؟

برای ایجاد شغل در کشور وضعیتی وخیم از coronavirus همه گیر دولت چین اعلام کرده است اقدامات برای حمایت از فروشند

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

برای ایجاد شغل در کشور وضعیتی وخیم از coronavirus همه گیر دولت چین اعلام کرده است اقدامات برای حمایت از فروشندگان خیابانی پس از سال ها از قیمت خرده فروشی آنلاین. این خطرناک است, DW فرانک Sieren می نویسد.

در تلاش خود را برای تقویت اقتصاد چین و مهار بیکاری در پی coronavirus همه گیر برتر لی کچیانگ ساخته شده است که تعجب آور پیشنهاد: احیای خیابان-سکه اقتصاد است. او در ستایش این واقعیت است که حدود 100 ، 000 شغل ایجاد شده بود یک شبه در چنگدو که 36,000 اصطبل خیابانی ساخته شد.

این توسعه می گوید زیادی در مورد چگونه دولت تلاش برای حفظ اقتصاد شناور. در سال های اخیر معامله گران که به فروش مواد غذایی و پوشاک و سایر اجناس در خیابان در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای ناخوشایند در چین است. آنها در نظر گرفته نمی شد به مناسب با کشور مدرن تر تصویر.

Frank Sieren (picture-alliance/dpa/M. Tirl)

DW فرانک Sieren زندگی در پکن برای بیش از 20 سال

مقامات منطقه ای نقاشی شده بود خیابان بازار پر هرج و مرج و عقب سازند و آنها را از فروش کالاهای بی کیفیت و فاقد رضایت بخش سلامت و بهداشت استاندارد. آنها حتی ممنوع در بسیاری از شهرستانها و تجارت آنلاین بود تبلیغ به عنوان آینده است.

ادامه مطلب: نسل جدید هنرمندان عکس های از چین

در حال حاضر فروشندگان خیابانی هستند و برای دریافت کمک های مالی دولت به عنوان بخشی از تلاش دولت برای رسیدن به "سده اهداف" تن به تن در سال 2017 به پایان دادن به "فقر مطلق" و اطمینان حاصل شود که چین یک "نسبتا مرفه جامعه" در پایان این سال است. به گفته اداره ملی آمار بیش از 740 میلیون نفر افزایش یافت و از فقر شدید از سال 1978 از طریق 2017.

ادامه مطلب: پکن Coronavirus شیوع', تحت کنترل,' کارشناس می گوید:

یک گام به عقب

ده ها تن از شهرستانها از جمله چانگچون نانجینگ و چانگشا — اعلام کرده اند برنامه ای برای ترویج خیابان تلوان. رسانه ها را تشویق کرده اند این در حال اجرا ژنده پوش به ثروت داستان در مورد مغبون فروشندگان خیابانی از جمله جک ما از بنیانگذاران تجارت الکترونیک غول Alibaba است که یک بار به فروش می رسد صنایع دستی به پرداخت اجاره. راهنمایی و رقیب خود JD.com قول داده اند که برای تقویت خیابان سکه ای با یک سری از microloans.

بازگشت از خیابان سکه ای شده است به طور گسترده به خوبی دریافت و با نسل های قدیمی تر به طور خاص به یاد اواخر 1970s و 1980s, وقتی, چینی, رهبر دنگ ژیائوپینگ * کمک به ایجاد یک بازار برای کارآفرینان و اعلام کرد که "برای پولدار شدن است با شکوه." فروشندگان خیابانی ظهور تا در همه جا. کمی وجود دارد به از دست دادن مقدار زیادی برای به دست آوردن در آن زمان است. در حال حاضر جمعیت می تواند از دست دادن آنچه در آن است به دست آورد.

ادامه مطلب: تهمت به دنبال انتخاب مجدد کمک از چین, جان بولتون می نویسد:

اگر دنگ ابتکار یک گام به جلو Li پیشنهاد بیشتر از یک گام به عقب. ایده این است به افزایش مصرف که به منزله 60 ٪ از تولید ناخالص داخلی چین. در ماه مه خرده فروشی بودند پایین 2.8 ٪ در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. فروش آنلاین بودند با این حال از پنج درصد به 25 درصد از کل فروش. طبقات متوسط در حال خرید دوباره.

مردم فقیر در چین این آمار شده اند. با این بیماری همه گیر از رمان coronavirus. حداقل 600 میلیون نفر را با میانگین درآمد ماهانه 1000 یوان (€125/$140). این نه حتی پوشش اجاره در متوسط شهر. با توجه به آمار رسمی بیکاری در 6% اما این را شامل نمی شود میلیون ها نفر از مهاجران داخلی که مجبور شدند از شهر و بازگشت به روستاها در طول بیماری همه گیر. وضعیت را تشدید 8.7 میلیون نفر که فارغ التحصیل از مدارس در سال 2020 است.

ادامه مطلب: Mo ابراهیم می گوید تهمت نمایشنامه 'بازی سرزنش" با کروناویروس

تمرکز بر فقیر

دولت چین باید تغییر دوره. در حالی که در سال های اخیر این تمایل به تمرکز بر روی چین و وسط کلاس و به آنها مسئول برای رشد اقتصادی و رشد فراوانی به مشروعیت به دولت اقتدار در حال حاضر دولت به نوبه خود توجه خود را به مردم فقیر که 43% از جمعیت و نمی باید پس انداز به عقب نشینی در این بار تلاش.

ادامه مطلب: 60 روز قفل شده در ووهان

واکنش ها به دولت در تلاش برای احیای خیابان سکه ای مخلوط شده اند. این اقتصاددان مشهور ژو Tianyong تخمین زده است که بیش از 50 میلیون شغل ایجاد شود می تواند با تقویت خیابان-سکه اقتصاد در سراسر چین است.

یک تفسیر در دولت ارگان پکن روزانه به نام خیابان سکه ای نامناسب برای پایتخت به دلیل آن است که "unhygienic و غیرمتمدن," با صدای بلند و علت ترافیک. شبکه دولتی تلویزیون مرکزی چین به نام فروشندگان خیابانی نامناسب برای "اولین ردیف شهرهایی مانند پکن و شانگهای" و متهم که خود را بازگشت به نمایندگی از رگرسيون چند دهه و برگشت با کیفیت بالا رشد.

ملی و منطقه ای در مقابل

انتقاد از خط رسمی در رسانه های دولتی قابل توجه است. آن را می توان به این واقعیت است که پکن و دیگر ثروتمند شهرستانها گرفته اند دراماتیک مراحل را برای نوسازی در سال های اخیر, از بین بردن آنچه آنها در نظر گرفته شود "eyesores" بدون در نظر گرفتن توجه از معامله گران کوچک. کار کثیف بود که اغلب انجام پرداخت ضعیف مدیریت شهری افسران شناخته شده به عنوان chengguan که استفاده از روش های وحشیانه به دست آورده اند آنها را بی نظیر عدم محبوبیت.

در سال 2017 ده ها هزار نفر از کارگران مهاجر رانده شدند از تنگ مسکن در پکن به نام امنیت عمومی. این اخراج از "کم جمعیت" باعث خشم و همبستگی در میان جمعیت.

اگر مقامات پکن تغییر لحن خود را در حال حاضر آنها را در معرض خطر از دست دادن اعتبار خود و باعث موجی از تظاهرات را در یک زمان هنگامی که شده است وجود دارد شیوع جدید از رمان coronavirus در Xinfadi عمده فروشی بازار مواد غذایی در منطقه Fengtai. یازده مناطق مسکونی تحت قفل در.

آن است که تبدیل شدن بیشتر و سخت تر برای مقامات برای پیدا کردن تعادل بین حق خشنود جدید طبقات متوسط و پرداختن به نیازهای مردم فقیر و همچنین برای دولت به برنامه ریزی مرکزی برای مدت طولانی و برای تحمیل آن را به طور فزاینده ای قاطعانه مقامات منطقه ای است. Coronavirus همه گیر شده و اختلاف در جامعه بیشتر خودنمایی تر از همیشه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن